![]() |
jouwn eerste post hier
|
:+
dit is al topic nummer veel over dit maar het was een reclame post voor mijn toenmalige game site |
|
Citaat:
Ik denk niet veel, Ik denk niet gauw, maar als ik denk, denk ik aan jou!! hahaha:love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, weet niet of het me eerste post, aar veel verder terug kan ik niet vinden :{
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by LoeLoe I luv to hug :+ -------------------------------------------------------------------------------- me 2 single :? :+ http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=11675 :x |
Citaat:
|
Citaat:
nu ben ik een hele gemene jongetje :kwaaist: :huh: |
Citaat:
|
ga zoeken.. :{ :loser:
|
dit was me eerste :o
Citaat:
|
Citaat:
:huh: :huh: :huh: |
Citaat:
nee hoor gij is lief:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
:) |
|
haha merel die van jou is wel heel fout :d
ik geloof dat mijn 1e post "biffyclyro" was ergens in muziek :z |
Citaat:
klopt :p |
Jij verveelt je echt he?:love:
Tijdje geleden ook al opgezocht, weet dat het in L&D stond en ging over internet-relaties, zal even kijken:) Citaat:
Die taal die ik in me oudste posts zie :d |
Mijn allereerste post mijn god ff opzoeken :d
ahhhhhhhhh hier: Je moet gewoon is een keer met haar proberen te gaan praten of je kan haar natuurlijk Stalken maar dan gaat ze je een freak vinden.. Dus het beste wat je kan gaan doen is toch gewoon op haar af te stappen en dan beginnen met bijv. een complimentje of vragen hoelaat het is etc. Ok ik weet het was/is een domme eerste post :d |
Citaat:
:love: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.