Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Films, Tv en Radio (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Film van het jaar (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41163)

CharmedOne 27 December 2003 22:31

Film van het jaar

Wat vind jij nou de beste film van het jaar?
En waarom?

Miela 27 December 2003 22:39

LOTR3!! :respect: :respect:

Het is namelijk echt de eenige film in lange tijd waar ik echt naar uitgekeken heb. Kon niet wachten tot 17 december...
Alleen die PR en Marketing is al een pluim waard overigens!

CharmedOne 27 December 2003 23:03

Voor mij natuurlijk ROTK..
Ik keek er echt een jaar naar uit en ben echt helemaal verliefd op eigenlijk heel de LOTR triologie, maar deel 3 is echt me favoriet. Vooral dat truukje van Legolas :love:

Headliner 28 December 2003 10:48

persoonlijk vind ik the life of David Gale de beste film van dit jaar, alleen maar om het verhaal..

Maar het zal wel weer Lotr of the Matrix worden

Stapper 28 December 2003 11:11

ben dit jaar naar 2 of 3 films geweest en dat waren matrix reloaded en rotk

matrix was wel erg leuk, maar vond het een beetje een afgezaagd verhaal, ze moesten iets verzinnen, dus dan maar dit, al was de maker van de matrix wel grappig

rotk is en blijft natuurlijk de beste film van dit jaar, een super aanvulling op de andere 2

biffyclyro 28 December 2003 13:43

kill bill, rotk, finding nemo

en dat deel ik met velen denk ik :p

CharmedOne 28 December 2003 13:54

Finding Nemo was wel leuk, maar niet super.. vind ik dan :d
Maar voor mij hoort POTC er ookwel bij ik vond dat wel een leuke film :d Maar ROTK komt toch op 1 :love:

dext0r 28 December 2003 16:07

persoonlijk vind ik dat hele LOTR maar een hype...

Stapper 28 December 2003 16:25

Citaat:

Originally posted by dext0r
is het ook, commercie en vooral goed uitgewerkt
maar dat neemt niet weg dat het verhaal erg goed is en dat het super in beeld is gebracht door jackson

The6thgate 28 December 2003 17:50

Citaat:

Originally posted by dext0r
yep, maja wat doe je dr aan:P
lotr staat bij mij iig niet op 1, maar ik weet echt ff niet welke dat wel zou zijn

Denden 100 piek 28 December 2003 18:57

Bruce Almighty en Finding Nemo.

Riddler 29 December 2003 10:17

Citaat:

Originally posted by Headliner
persoonlijk vind ik the life of David Gale de beste film van dit jaar, alleen maar om het verhaal..

mee eens :yes:

Banaan 29 December 2003 12:44

finding nemo, kill bill, phonebooth? eeuhh...

SRH girl 29 December 2003 13:33

pirates of the carribean (of hoe je het ook schrijven mag) want de rest vond ik gaar

UrbanLegend 29 December 2003 14:00

Kill Bill, Bruce Almighty, Phonebooth ennuh.. tjah, verder heb'k nie zo veel gekeken :p :loser:

Denden 100 piek 29 December 2003 17:50

he shit, was ik helemaal vergeten dat ik The Matrix Reloaded helemaal the bomb vind. Nou ja dat vind IK dus DE beste film van het jaar.

bootje 29 December 2003 17:51

Phonebooth vind ik een hele goeie film

yor 29 December 2003 18:45

KILL BILL

door de ultieme coole sfeer van de film en de manier hoe alles in beeld is gebracht. super allerlei kleine filmpjes met eigen thema's in een film

Banaan 29 December 2003 18:50

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend
Bruce Almighty
echt niet dus he :huh:

PFP 29 December 2003 18:53

Kill bill en ROTK

Suepahfly 29 December 2003 20:04

Ik keek heel het jaar uit, naar matrix:revolutions, hij was een teleurstelling, ik zou eerder zeggen Rotk en Matrix:reloaded(die is namelijk ook van dees jaar he)

Ancalagon 29 December 2003 20:20

Retutn of the king met tip op 1 :)

en daarna Kill Bill en Goodbye, Lenin ofzo

SRH girl 29 December 2003 21:35

Citaat:

Kill Bill, Bruce Almighty, Phonebooth ennuh.. tjah, verder heb'k nie zo veel gekeken :p :loser:
wat een bullshit weet je hoe veel je hebt gezien of ben je he tnu alweer vergeten ik ben beledigt:[

UrbanLegend 29 December 2003 21:44

Citaat:

Originally posted by SRH girl
wat een bullshit weet je hoe veel je hebt gezien of ben je he tnu alweer vergeten ik ben beledigt:[
beledigT? :p

naja..
oceans 11, die another day, chickenrun, from dusk till dawn, lock stock and 2 smoking barrels...
die zijn al wat ouder... :p

SRH girl 30 December 2003 02:12

Citaat:

beledigT? :p

naja..
oceans 11, die another day, chickenrun, from dusk till dawn, lock stock and 2 smoking barrels...
die zijn al wat ouder... :p

ja maar doen moet je niet zeggen dat je niet veel gekeken hebt boehoehoe:'( :'( :huh: :huh: je bent me gewoon alweer vergeten

UrbanLegend 30 December 2003 11:44

Citaat:

Originally posted by SRH girl
ja maar doen moet je niet zeggen dat je niet veel gekeken hebt boehoehoe:'( :'( :huh: :huh: je bent me gewoon alweer vergeten

uhm wie vergeten? :? :? :? :p :]

nee, maar wat ik bedoel is: die films zijn niet allemaal uit 2003 dus nieuw in de bios ofzo..
dat bedoelden ze..

beetje ontopic:
Swat viel trouwens VIES tegen hoor.... maar jah, krijg je ook als je een spanning opbouwd waar je van in slaap valt.. :{

Headliner 2 January 2004 13:32

soms denk ik echt van; als je geen verstand hebt van films.. waarom neem je nog de moeite om ernaar te kijken? :{

er wordt gevraagd naar de beste film van het jaar
en wat voor titels zie ik me toch voorbij schieten? SWAT, Bruce Almighty
komt zelfs iemand met een lijst films die al minstens 2 jaar oud zijn.. :Z

Zo kan ik ook Citizen Kane opnoemen :|

Denden 100 piek 2 January 2004 13:45

Citaat:

Originally posted by Headliner
en wat voor titels zie ik me toch voorbij schieten? SWAT, Bruce Almighty

Als jij Bruce Almighty helemaal niks vind betekent dat nog niet dat anderen(zoals ik) deze film een van de beste films van het jaar vinden.

The6thgate 2 January 2004 13:46

denk dat ik toch maar voor kill bill ga. vermaakte me toch wel met die film:Y)

Headliner 2 January 2004 13:55

Citaat:

Originally posted by Denden 100 piek
Als jij Bruce Almighty helemaal niks vind betekent dat nog niet dat anderen(zoals ik) deze film een van de beste films van het jaar vinden.
ik vind het geen slechte film.. maar om hem nou in de categorie "beste film van het jaar" te zetten vind ik weer iets te ver gaan

WhizzCat 2 January 2004 14:36

Citaat:

Originally posted by The6thgate
denk dat ik toch maar voor kill bill ga. vermaakte me toch wel met die film:Y)
Dat vind ik persoonlijk echt de slechtse film sinds die 2 b-films van peter jackson.

Echt helemaal totaal waardeloos, zo kan ik ook wel een film maken, met veel hack and slash werk :)

beste film, pfoei, da's wel redelijk pittig, ik zou denken aan ROTK, POTC en Finding Nemo denk ik, maar in welke volgorde...?

Dunnow, gedeelde eerste plaats zou ik zeggen met een streepje voor op ROTK omdat ik toch wel LOTR fan ben :)

The6thgate 2 January 2004 14:59

Citaat:

Originally posted by WhizzCat
Dat vind ik persoonlijk echt de slechtse film sinds die 2 b-films van peter jackson.

Echt helemaal totaal waardeloos, zo kan ik ook wel een film maken, met veel hack and slash werk :)

beste film, pfoei, da's wel redelijk pittig, ik zou denken aan ROTK, POTC en Finding Nemo denk ik, maar in welke volgorde...?

Dunnow, gedeelde eerste plaats zou ik zeggen met een streepje voor op ROTK omdat ik toch wel LOTR fan ben :)

mja ik weet ook niet echt meer welke films ik dit jaar nou gezien heb:+
tears of the sun vond ik ook goed, maja ik heb al gekozen:z

L.S.Dawson 4 January 2004 01:07

Matrix reloaded was de beste en ik vond Terminator 3 en Matrix revolutions ook niet slecht.
Rings III moet ik nog zien, maar tot nu toe ben ik nog niet echt onder de indruk van LOTR. (zeker die eerste, die was ronduit suf) Ik hoop dan maar dat deel 3 de beste is...

lou 4 January 2004 01:44

Kill bill . Lotr: RotK nog niet gezien , maar ik vond de vorige delen eerlijk gezegd niet bijzonder dus ik denk dat ik dit deel ook niet zo bijzonder zal vinden . Dus ik denk dat het wel bij Kill Bill blijft .

Impressions 4 January 2004 21:13

Ik stem voor ROTK :love: Gewoon geweldig in beeld gebracht, epische shit enzo 8) Enne de enige film (trilogie) die mij aan het janken brengt :$

Suepahfly 9 January 2004 20:28

Citaat:

Originally posted by L.S.Dawson
Matrix revolutions ook niet slecht.

ben je niet goed bij je hoofd, ik ben een zware matrix fan en ik geef zelfs toe dat revolutions slecht, overdreven en langdradig is|:(

zeeeeeeer spijtig,maar tog is het zo:'(

Denden 100 piek 10 January 2004 08:05

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
ben je niet goed bij je hoofd, ik ben een zware matrix fan en ik geef zelfs toe dat revolutions slecht, overdreven en langdradig is|:(

zeeeeeeer spijtig,maar tog is het zo:'(

Ik ben ook een zware Matrix-fan en ik kan slechts toegeven dat het een enigszins teleurstellende film was tegenover de vorige delen. En toch vond ik Revolutions nog steeds erg goed.

lieve colafles 10 January 2004 11:27

ik weet niet of deze film dit jaar is gemaakt, iig was hij dit jaar wel te zien in de bioscoop en ik bekroon hem tot film van het jaar omdat het een heel erg goede film is : goodbye Lenin

bovendien was het de perfecte film om het jaar voor mij mee af te sluiten :)

aarsch 10 January 2004 15:44

de meest succesvolle (films die het meeste opbrachten) films van 2003 waren

1. finding nemo
2. ROTK
3. kill bill

finding nemo bracht 800 miljoen dollar op

(bron telegraaf)

Suepahfly 10 January 2004 22:15

Citaat:

Originally posted by aarsch
de meest succesvolle (films die het meeste opbrachten) films van 2003 waren

1. finding nemo
2. ROTK
3. kill bill

finding nemo bracht 800 miljoen dollar op

(bron telegraaf)

en jouw mening is?:p

DaNiToNeS 14 January 2004 23:35

Finding Nemo

miesje 16 January 2004 15:34

Voor mij ROTK, maar kan iemand mij even vertellen wat zo leuk is aan finding nemo ik zag em 15 min en ik was em zo beu :kots:

Headliner 16 January 2004 18:35

Citaat:

Originally posted by chalyken
orange county
die is van 2002 8)

maar eindelijk eens iemand die op verhaal afgaat en niet op populariteit zoals zeker 99 % hier :thumbsup:

silverchair 18 January 2004 10:00

lotr, finding nemo, pirates of the caribbian (voor johnny depp :love:)

Suepahfly 18 January 2004 10:32

the italian job was trouwens ook wel goed

die cammionet die door de straat viel:respect: :z :thumbsup:

miesje 18 January 2004 14:38

Citaat:

Originally posted by miesje
Voor mij ROTK, maar kan iemand mij even vertellen wat zo leuk is aan finding nemo ik zag em 15 min en ik was em zo beu :kots:
En gister heb ik hem helemaal gezien en ik von hem echt :love:!!

The6thgate 18 January 2004 15:41

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
the italian job was trouwens ook wel goed

die cammionet die door de straat viel:respect: :z :thumbsup:

was wel een leuke film maar zeker weten niet de film van het jaar.
was een beetje standaard en voorspelbaar verhaal.

CharmedOne 18 January 2004 16:47

Finding Nemo vond ik eigenlijk helemaal niet zo super, hij was wel leuk maar niet echt woooow :$

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:16.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.