![]() |
Wat zou jij doen..
.. als je een dag onzichtbaar was? 8)
|
Ik zou vier keer achter elkaar naar TLOTR: the Return of the King gaan, in een gigantische bioscoopzaal in Antwerpen. :)
|
winkels plunderen:+
|
Citaat:
geld uit de bank halen 8) en ik zou die irritante negers die altijd zo tof lopen te doen eens effe flink in elkaar meppen :7 |
Citaat:
helemaal mee eens:thumbsup: |
Citaat:
|
dingen mee nemen uit winkels
vrouwen douce ruimte in gaan :+ en dat soort ongein is dan alleen wel jammer dat het maar 1 dag is |
Citaat:
Maare wat ik zou doen? Op plekken die anders verboden waren. Wittehuis van binnen eens goed bekijken... Dat soort onzin. Winkellen kan ik ook wel met geld. Alhoewel winkelen terwijl alles gratis is... opzich wel een mooie gedachte :z |
Citaat:
dat zal er raar uit zien :+ |
mensen die ik niet mag in elkaar slaan en voor de rest de hele dag mensen pesten totdat ze helemaal psychisch gestoord zijn. :]
|
Even alle hokken open zetten van boerderijen waar ze niet biologisch zijn...
Uhm...bomaanslag plegen, uhm...alle irritanten mensen inelkaar slaan:9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle kledingzaken, schoenenzaken en telefoonzaken leeg plunderen en alles van LOTR jatten...
|
Citaat:
Om eerlijk te zijn ben ik wel koppig en eigenwijs genoeg om altijd als nog gewoon een grote mond op te zetten... Gebeurt nooit iets. Zal wel komen doordat ik een meisje ben ofzo...:? En een half/kwart- bloedje... Dat heeeeel klein beetje getinte zal wel meteen respect afdwingen 8-) ;) |
Citaat:
|
hahaha zou ook nog kunnen. Maar je moet altijd positief denken! TJAKA! :p
|
Citaat:
|
ja TJAKKA..
en nu weer ontopic .. |
Citaat:
Ik zou na CotN's huis gaan en haar onzichtbaar ten huwelijk vragen:love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
As ik zichtbaar ben heb ik tenminste nog wat aan CotN |
sex me iemand hebbe
moet wel grappig zicht zijn denk ik |
In de kleedkamers van Club Brugge gaan zitten 8)
Stiekem met een groep mannen op café gaan, en eens luisteren wat die nu steeds altijd tegen elkaar te zeggen hebben ;p |
Citaat:
zo interesant zijn die gesprekken heus niet zover ik weet :) |
o ja, stukje rijden in de auto en genieten van de gezichten van mensen die je voorbij rijdt:+
|
Citaat:
(moet natuurlijk wel weten wie (of wat:p) ik voor me heb! :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik een dag onzichtbaar was zou ik vet gaan joyrijden met autos uit de showroom van ehm ff iets leuks bedenken dodge ofzow
|
met een bepaald iemand zoenen...:p beetje lastig voor hem maargoed...
en naar een ver land vliegen ofzo... ik ben liever een dag een jongen dan onzichtbaar...lijkt me veel leuker :p |
OJAAAAAAAAAAA
Ik zou heel de dag die jongen achterna lopen en hem zoenen :$ *hopeloos* |
Citaat:
|
Citaat:
ik zie die gezichten al voor me WHAHAHAHAHAHAHAHHAHHA :respect: :respect: :d :d :Y) :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
maar die van hem kan je niet zien WHOUHOUHOUHHAHAHA want hij is onzichtbaar WIEIEIEIEIEHAHAHAIEHAHA *) :d *) :respect: :thumbsup: :respect: :d :Y) :yes: :D :o :9~ :d *) |
xou gaan zwemmen in een kleuterbad, zie je inene het water opzij gaan.. kinderen freaken.. :]
badkamers bezoeken :p en paskamers van winkels.. weet ik veel.. denk eerder dat ik gewoon zo saai ben dat ik gewoon op de bank ga zitten zeppen ofzo :p :loser: |
Citaat:
komt de politie ...onderzoekt het zwembad..kan niets vinden... hehhehehehehe :d :] |
en dan al die smerisen het water in smijten.. :] :] :]
|
Citaat:
Is je inlevingsvermogen op hol geslagen of zo?! |
Citaat:
jouwe is erger denk ik.. :p |
Citaat:
|
alle leuke jongens eens goed op hun bek pakken 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
flashmobbe met iemand 8-)
|
*flits*
"wtf? waar komt die flits vandaan :?:?:?" *flits* *flits* :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.