![]() |
vinden jullie ook
de knopjes onder iedere post van
Buddy, Search, en soms WWW ook zo nutteloos? enige die ik in ieder geval af en toe gebruik is PM en profile, via profile kun je ook bij search optie makkelijk komen en zie je ook al WWW e.d ? ik vind het wel overzichtelijker staan wanneer we deze zouden schrappen (als dit al kan:? ) .. en jullie? |
er zijn zoveel dingetjes op dit forum waarvan ik denk WTF is dat eigenlijk
|
Search wil ik nog wel eens gebruiken, en www wanneer ik naar mijn eigen favosite link, buddy gebruik ik echt nooit :D
|
Citaat:
ja ok..>RATE THREAD..dat vind ik ook zoiets belachelijks 8) |
Ja, ze zijn nutteloos, ik gebruik ze niet of zelden
Maar heb PERONGELUK op de laatste gestemt |
Citaat:
Report this post to a moderator |
Citaat:
|
Citaat:
De vB Code, Close Current Tag en Close All Tags, en in het algeheel die functie om bij elke reactie een e-mail te krijgen.. Wie wil dat nou? :o |
vB Code [help]
Normal Mode Enhanced Mode que? Email notificatie: Stuurt een mailtje naar je als er wordt gereageerd, alleen voor leden. Disable Smilies in This Post que? Forum Rules: Je kan nieuwe onderwerpen plaatsen Je kan reacties plaatsen Je kan toevoegsels plaatsen Je kan je berichten wijzigen HTML code is UIT vB code is AAN Smilies are AAN [IMG] code is AAN que? |
Citaat:
ik kan eerlijk zeggen dat ik die optie wel handig vind.. krijg zo af en toe een email met een post die gereport is en daar kan ik dan op reageren. (als dergelijke posts me dus nog niet zijn opgevallen...) |
Citaat:
|
dit is ook heel handig NOT
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread [Aantal gebruikte tekens] 8| |
Citaat:
|
ja die enhanced mode is een beetje onzin voor dit forum 8)
dat van HTML uit, vb aan, smilies aan, img aan. dat is opzich handig dat je weet wat wel/niet mag.. maar dit is meestal gewoon standaard volgens mij mag je enkel in feedback bepaalde dingen niet gebruiken? ik ben van mening dat dit soort dingen idd eigenlik wel aangepast kunnen worden zodat je ze niet meer ziet.. optie : smilies aan/uit kan overigens soms handig zijn...of je moet gebruik maken van meer spaties om te voorkomen dat sommige dingen in je posts omgezet worden naar de 'emoticons' .. |
overigens... wie van de leden wist hier dat je in je inbox mappen kon maken?
zo heb ik nu een mapje OW..waarin al mijn verstuurde officiele waarschuwingen komen te staan 8) dat is opzich dan wel weer handig.. volgens mij weten vele users niet dat deze optie bestaat? 8) of die optie handig is voor 'users' is ook nog maar de vraag :+ |
Jah maar kunnen dat soort dingen wel weggehaald worden dan?
|
ik heb nu een folder "serieus" aangemaakt met maar liefst 5 pms 8)
|
Citaat:
inprincipe is het gewoon een stukje weglaten van de forum code? youssef, bw, kk, nightwolf, kampie, pakspul? weten jullie hier meer van? |
Citaat:
Ik zou trouwens liever eens een fijner aangepast forum zien. Maar op welke manier weet ik niet :7 En dan verwijs ik naar scholieren.com. :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigen identiteit, tja. Als je een tijdje de huidige voorkant houdt isie best mooi. Beter dan het blauwe dat we eerst hadden! |
die dingen zitten nou gewoon in het forum, stoor me er niet aan
gebruik wel eens de www button, maar de rest niet van mij mogen ze er gewoon bij blijven |
Re: vinden jullie ook
Citaat:
|
Re: Re: vinden jullie ook
Citaat:
|
Profile en PM gebruik ik wel eens ;) :p
De rest nooit eigelijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die edit-knop bij posts van anderen vind ik best wel irritant, ik klik daar geregeld per ongeluk op i.p.v. die edit bij mijn eigen post.
Preview reply is trouwens ook best nutteloos. |
Re: Re: Re: vinden jullie ook
Citaat:
preview reply is niet zinloos trouwens met hele lange posts in mijn geval :p |
natuurlijk zijn al deze zaken aan te passen voor iemand met php / html kennis en ftp toegang tot de juiste bestanden :7
vooral dat laatste is een probleem want niemand op dit forum heeft die echt. :Y) |
Citaat:
preview reply is er eentje die er in moet blijven vind ik. |
Citaat:
En Nightwolf, ik wist niet dat je Spill nog serieus nam. :{ . Tenzij het forum nog steeds met WhoZnext is verbonden, geven ze helemaal geen kont om dit forum. Met welke toevoegingen, aanpassingen en andere beleidszaken heeft Spill zich bemoeit laten we zeggen, de laatste 100 jaar :z ? |
Citaat:
Elke keer als ik een plaatje geupload heb, en ik voeg dan plaatje in, dan kan ik kijken of het te groot is of niet ;) En dan heb ik de kans om het nog snel kleiner te maken. Ik zou het minder vinden moest die knop ineens weg zijn :) Trouwens, je hebt er eigelijk toch geen last van? Als je uit je bericht direct TAB doet, kom je toch op VERSTUREN eerst? Dus lijkt me geen probleem :) |
Citaat:
of ik zou t forum op mijn server moeten draaien maar daar heb ik niet genoeg bandbreedte voor :7 |
die knoppies zijn wel nutteloos, maar ik stoor me er niet aan. heel af en toe komen wel van pas :)
dat rate thread bijvoorbeeld daar erger ik me wel aan. dat heeft totaal geen toegevoede waarde 8| |
Als dat rate thread goed gebruikt wordt is het wel een leuk iets..
Verder erger ik me er nauwelijks aan, net als Amber.. |
Citaat:
|
Citaat:
Zij wou 'm weg ;) |
Citaat:
Maar ok. Punt is duidelijk ;) |
ik gebruik profile en pm. www, search en buddy gebruik ik nooit
|
Citaat:
Van mij mag die gerust blijven, ik gebruik hem alleen nooit. |
Citaat:
en Night gewoon wegdoen die shit, spill merkt het toch niet |
Citaat:
Ik stoor me overigens verder niet aan de knoppen. |
Citaat:
Als jij die niet vaak gebruikt, mag je dat zeggen hoor. Als ze dan toch weggaan, is het enkel pech voor mij ;p |
Citaat:
maw ze weten het niet, ze hebben er geen last van, het interesseert hen vast niet en je moet het hen dus ook niet gaan vragen ofzo. En ik zie ook het nut niet in van die knoppen te vervangen door een lege plaats :? |
Mhoa ik denk niet dat de discussie zou moeten zijn of een beheerder stiekum zo een aanpassing maakt of niet daar gaat het totaal niet om.
voor deze aanpassingen heb je toegang nodig tot de php bestanden waaruit dit forum bestaat middels een ftp toegang tot de juiste plaatsen. Die hebben beheerders niet wat het aanpassen van de bestanden meteen onmogelijk maakt :+ |
Citaat:
|
Citaat:
kan ik nog steeds niet 1 button wehalen of zo of wel dan? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.