![]() |
Actie van het Jaar
irl dan :Y) als we dan toch bezig zijn :o mijne: siEg heil roepe waar mn familie leden bij zaten. :| vonnet wel grappig :Y)
|
Re: Actie van het Jaar
Citaat:
ik vind persoonlijk siEg heil niet echt grappig:no: |
Re: Re: Actie van het Jaar
Citaat:
|
Re: Re: Re: Actie van het Jaar
Citaat:
|
onderuit gaan tijdens downhill en vervolgens over de rand donderen en nog een paar meter verder glijden. toen maar een boompje vast gepakt
|
Citaat:
|
Re: Re: Re: Re: Actie van het Jaar
Citaat:
|
Citaat:
|
na het uitgaan kei dronken een sloot in fietsen, en niet tot 1x toe maar 4 week achter elkaar....:?
|
oi, dan ben ik wel ff bezig, maar denk dat het nog steeds deze is:
je schouders gaan zomers naar binnen savonds(inmiddels exschoonouders) omdat de beestjes komen. en dan ik hele lomp: Nou en!! kreeg me toch ook een kwade blik toegeworpen :x ouwe zeikerd :{ |
Leuk topic :d
In de klas, moest naar de wc en ging richting het bord, terwijlk ondertussen nog met iemand aan het praten was... gevolg: |:( Jah dat zag er best wel knudde uit, gezien dat de hele klas getuige was :$ |
de actie van het jaar vond ik toch wel de 2 toiletrollen halen 1 betalen van de jumbo
|
op terschelling, laatste avond kansloos met karel erg fout gedaan :7
|
mijn actie van het jaar is al twee jaar geleden, maar hij blijft tof! :thumbsup:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
banaan...vond jij mijn bowling bal actie niet al de actie-van-het-jaar? 8)
|
Ik heb TEVEEL actie's van het jaar.
De meeste actie's gaan zo Jeanie is tenmidden van mensen. Jeanie zegt iets doms / Jeanie doet iets doms / Jeanie valt. Jeanie schaamt zich dood en iedereen ligt in een deuk. :loser: |
actie van het jaar: uhm... dat weet andkoe beter dan ik, die sukkol onthoudt het beter dan ik :p
|
Citaat:
zeker op nr 1 :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
hoe ik het gezegt heb.. das de axi :p :p *) |
Citaat:
die deed wel erg jah.. :respect: 8-) :respect: :yes: :yes: |
ik zal mijn actie ook maar ff vertellen... niet echt van die jaar.. meer van 1996 maar ik was dus in de koeienpoep gesprongen
dat is nou een goede actie |
Citaat:
|
Citaat:
zat ik op de stoopslagplaats zeg maar te spelen wou ik eraf sprong ik in de stont dat stonk wel jah:Y) |
een heel verhaal vertellen over iemand.. (die dan achter je staat ) een vriendin van me die me op me tenen zit te trappen als een gek:p ik me omdraai zie daar een persoon staan.. en vraag dan wie hij is:p blijkt dat toevallig ook nog die gene te zijn waarover dat verhaal ging:d
dat was wel lomp... en wat ook leuk was was toen we waren gaan ''primitief kamperen'' er een muis in onze tent zat.. (hadden geen onderzijl:p) dus die muis kroop s'nachts onder de luchtbedden door:p en me nicht was maar aan het slaan en het springen op der luchtbed:p terwijl die muis allang weer weg was:p |
martijn zoenen :d onee dat was vorig jaar :p
|
Citaat:
|
ik heb er heel veel :+
de eerste 2 die me te binnen schieten: -iemand kei hard slaan met een keu tijdens t biljarten (oeps 8)) -gewoon 4x op een dag tegen een muur/deurpost/ of deur lopen (dat heb ik altijd als k verliefd ben :$ ) |
Door de Leidsestraat rennen met iemand op mn rug met Bop en Banaan in de achtervolging :z
|
zit op katholieke school :
Klasgenoot krijgt groot houten kruis dat aan muur hangt tijdens de les gewoon boven op hoofd :D |
Ik heb er ook aardig wat.
Zo is kwam mijn beste vriendin mijn kamer binnenlopen terwijl ik met mijn vriend in bed bezig was :$ errrrg |
masturberen in de bioscoop :+
|
Citaat:
:o geilerd:p |
naar beneden donderen bij downhillen staat trouwens op 2.
auto van mn ouders in de prak rijden verdient toch wel de 1e plaats. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.