![]() |
Wat was de grootste forum-rel van het afgelopen jaar?
Dus, wat vonden jullie het leukst om te volgen, het belangrijkst, het meest invloedrijk enzovoort.
|
had ik een rel dan ? :p
|
Citaat:
|
Voor mij persoonlijk was het de rel dat ik op het mannenforum wilde, maar ik kies toch voor..
loeloe |
:O
hier ga je ook echt op stemmen he.... nee... hier stem ik wel anders... :{ |
de naaktfotos
|
De zaak-LoeLoe had toch het meeste impact op het forum, maar ik kies persoonlijk toch voor het manipuleren en liegen van Koelkast.
|
veel heisa om de staff-wisselingen, waarbij nooit iedereen tevreden kon zijn en er telkens weer discussies en ruzies ontstonden.
|
hoe Youssef zich gedroeg nadattie offadmin was :respect:
|
Je vergeet de bartje rel, dat banaan geen fb mocht worden of hij ging weg, dat ie derna toch weg ging omdat ie zelf geen fb werd en dan weer terugkwam en gewoon verderging met de staff te proberen negatief in het daglicht te stellen :+
maar ik kies voor de groepjesvorming |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Leoloe
|
hey dat topic heb ik gestart, dat waren nog eens tijden :+
|
mijn komst...:loser: Nee de grootste rel die ik mee heb gekregen was de leugens (?) van koelkast.. weet niet in hoeverre het waar was...
|
iets anders. Dat Irene dr pass steeds doorgaf en Mandy steeds makkelijk te raden passwords had, en zo t forum steeds doormekaar gehusseld werd :D
|
en dat Groovemaster op eigen initiatief een mannenforum ging maken waar t nogal pikant aan toe ging O-)
|
en dat ik niet gewenst ben op het mannenforum:'(
|
Citaat:
|
Ik ben er pas sinds october ofzow.
maar het moment voor mij is HOE ERG WIJ MEIDEN - niet iedereen natuurlijk- BOBBA wel niet haten en verachten :loser: |
Citaat:
|
Pcies.
Zure mensen. |
Citaat:
You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons: You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. Gebruikersnaam: Nickchange [uitloggen] Forgotten your password? |:( :kots: 8| :no: Ik denk wel de redding van alle vrouwen op deze aarde. Dus optie 1 |
Dat van LoeLoe natuurlijk. Dat is het leukst om over te zeiken. :{
|
Alle ruzies en groepjesvormingen op het forum:{ En vooral het gezeik van Tyske over het beleid van dit forum :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ik vond die 'rel' over mij en Remco dus echt niet de grootste maar goed
:no: En was dat niet vorig jaar al of denk ik zo snel? |
Citaat:
|
Ik twijfel tussen optie 1 en 4. :(
|
die plankje auto affaire telt zeker niet mee huh :7
|
Citaat:
|
Koelkast die loog over een zogenaamde PM van Bartje :thumbsup:
Maar loeloe krijgt een mooie 2e plaats :yes: |
duidelijk loeloe
|
kunnen we ook voor de grootste mislukking qua forummer stemmen ? :+
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De grootste forum rel was toch wel dat forza verkozen werd tot forumbaas+
groeten van forza [Commentaar Saar] Eigelijk ben ik het met hem ook wel eens. Nog nooit kwam de Staff zo snel in actie tegen iets :Y) 8-) 8-) 8-) :respect: |
Citaat:
helemaal mee eens |
Citaat:
|
grootste rel is nu bezig.. gezeik over slowslet...
|
Citaat:
|
ik ga voor die rel tussen ul en banaan die nu plaatsvindt in feedback :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:46. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.