![]() |
En plots herinner ik mij...
... dat ik nog een vakantietaak tegen 5 januari te maken heb van wiskunde...
WOOPS... ik wist dat ik iets vergeten ben :Y) |
d8 dat je je onderbroek vergeten was ofzo.. :{ :{
|
vet grappig :D
|
Re: En plots herinner ik mij...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog een compleet profielwerkstuk dat 15 januari ingeleverd moet zijn en ik ben er nog niet eens aan begonnen:x :x
|
Ik moet deze vakantie ook nog twee werkstukken maken. Een ervan is af, maar het andere en veruit het grootste, wil maar niet echt opschieten |:(
|
ik herinnerde me vandaag dat ik nog artikelen moet zoeken over weerbaarheid enzo.
maar ik wist gelukkig nog wel dat ik nog 10 stageplaatsen moet zoeken en dan ik nog een presentatie moet voorbereiden en dat ik er nog een moet voorbereiden en dat ik een cultuuranalyse + muzische therapie moet bedenken en dat ik ook nog een boek moet samen vatten + kritiek geven op het geschrevene. :thumbsup: |
huiswerk komt volgend jaar wel weer
|
ik moet ook nog heel veel informatica oefeningen doen.. k zou eigenlijk vandaag beginnen maar dat was ik "vergeten" O-)
|
en zo herinder ik mij dat ik morgen om 17:00 een half verslag af moet hebben.... hmmm.... :{ nah, doe ik morgen wel :z
|
humz je herinnert mijn aan mijn po voor spaans :x
|
ik moet nog 3 verslagen maken, maar heb ik t veel te druk voor!
vandaag oud en nieuw, morgen nieuwjaar, vrijdag meeting zaterdag bioscoop en stappen, en ja dan blijft zondag over.. heeft nietmand toevallig verslagen over bouwmeten, veiligheid in de bouw of een verslag over een onderdeel van het bouwen :z |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.