![]() |
vollieballurs?
:d
in het hotel waar ik werk logeren volleyballers voor het conrad toernooi.. uit rusland, en nog wat landen, en zwolle, en het nationaal team.. :D wat een schatjes :) maar wel lang :D en ik moest ze gisteren bedienen.. ging een beetje chaotisch, moesten we ineens drankjes gaan bedienen dat was niet de bedoeling :o en toen ging ook nog eens een meisje door dr enkel doordat het glad op de vloer was doordat de bar lekt :kwaaist: maar gezellig volk hoor, die volleyballers :d |
een beetje alle volleyballers over één kam scheren! jij stemt zeker lpf?! daar zijn ze ook zo goed in generaliseren. :O
|
volleybal... nee heb ik niets mee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
er is ook een knopje report this post als je het er niet mee eens bent of aangevallen door voelt :z mareuh!! lache! :d alleen wel zielig van die enkel :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als het een goed samengesteld team is dan :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
basketbal is leuker :p
|
Citaat:
|
Citaat:
oeh oeh met volleybal is het wat moeilijker om die bal recht in iemands bek te gooien vanwege da net :9 |
Citaat:
|
Citaat:
|
en niet zo leuk als basketbal...
|
Citaat:
Citaat:
Darkangel!!! dat is toch hetzelfde? 8) |
lol :) maar het blijft altijd zo van *in de lucht kijk* haai ! is het koud daar bovuh?
:+ |
vollieballurs.... ik d8 dat je een ziekte had..:s
het is VOLLEYBALLERS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me zeer doen :o
|
nee ik doe niet aan vollieballuuuuhh:7 |:(
|
ik ben ooik niet echt groot en speel de meeste lange basketballers wel weg, maar ik ben dan ook heel erg goed he 8-)
:d |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ridddler als ze dat allmeaal over je zeggen :o
|
Citaat:
|
ach kerel
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:55. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.