Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   slechte timing (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41280)

Suepahfly 30 December 2003 21:24

slechte timing

Ok, ik zal het eens "bondig" proberen te vertellen...

Kheb een vriendin, en we zijn nu een maand samen. Ik ben maagd, zij niet meer. Ze dringt me niet op, maar de laatste tijd zijn we veel samen, en we worden elke keer closer. Nu, elke keer, maar dan ook ELKE keer stoort iemand. Elke keer wanneer we wat intiemer worden...

1ste keer: ons pa komt doodleuk even binnenwandelen

2de keer: ons ma roept me, moet opstaan, moment weg

3de keer:men moeder belt me op om te zeggen dat ze klaar staat voor de deur van men vriendin haar huis om me naar huis te brengen

4de keer:haar moeder belt aan om haar naar huis te brengen

Kan je dat nu geloven? Zo komen we dus nergens he. Weet iemand hier een oplossing voor?:'(

SRH girl 30 December 2003 21:41

Re: slechte timing

Citaat:

Originally posted by Suepahfly
Ok, ik zal het eens "bondig" proberen te vertellen...

Kheb een vriendin, en we zijn nu een maand samen. Ik ben maagd, zij niet meer. Ze dringt me niet op, maar de laatste tijd zijn we veel samen, en we worden elke keer closer. Nu, elke keer, maar dan ook ELKE keer stoort iemand. Elke keer wanneer we wat intiemer worden...

1ste keer: ons pa komt doodleuk even binnenwandelen

2de keer: ons ma roept me, moet opstaan, moment weg

3de keer:men moeder belt me op om te zeggen dat ze klaar staat voor de deur van men vriendin haar huis om me naar huis te brengen

4de keer:haar moeder belt aan om haar naar huis te brengen

Kan je dat nu geloven? Zo komen we dus nergens he. Weet iemand hier een oplossing voor?:'(

jah...tuurlijk weet ik daar iets anders voor buitensex of gewoon je telefoon uitzetten en een bordje neit storen ophangen

Stapper 30 December 2003 21:45

en ik maar denken dat je het rustig aan wilde doen
zo krijg je wel de kans :yes:

Suepahfly 30 December 2003 22:58

ik wil het wel rustig aan doen, maar ik wil ook nog wel ergens raken he;) we beginnen maar heel kalmpjes...

Stapper 30 December 2003 23:35

ach bekijk het van de andere kant, waarschijnlijk is ze nu er meer op gebrand en zal ze geiler zijn omdat ze weet dat je ouders je ieder moment kunnen roepen
en niets is meer opwindender dan spanning en het onverwachte

electricity 31 December 2003 01:47

Citaat:

Originally posted by Stapper
ach bekijk het van de andere kant, waarschijnlijk is ze nu er meer op gebrand en zal ze geiler zijn omdat ze weet dat je ouders je ieder moment kunnen roepen
en niets is meer opwindender dan spanning en het onverwachte

ja maar ook frustrerender en gespannener en mischienlukt twel helemal niet zo, door die mogelijke anticlimax die er kan komen

Nightwolf 31 December 2003 01:49

je kan ook zeggen "Opzouten, we willen neuken." en dan t gaan doen

ofzo :p

BWM 31 December 2003 09:35

of je gewoon niet laten ophalen

Miela 31 December 2003 14:05

maak gewoon een keer een leuk romantisch avondje. Ouders het huis uit, zonder kans dat ze ergens die avond/nacht terug komen. (als ze bv. een weekdje weg zijn of naar vrienden) En neem er gewoon de tijd voor. Tis maar een idee.. maar dan komt het vanzelf wel.

Suepahfly 1 January 2004 20:07

Citaat:

Originally posted by Miela
maak gewoon een keer een leuk romantisch avondje. Ouders het huis uit, zonder kans dat ze ergens die avond/nacht terug komen. (als ze bv. een weekdje weg zijn of naar vrienden) En neem er gewoon de tijd voor. Tis maar een idee.. maar dan komt het vanzelf wel.
Wel, ik had de laatste keer zo een kans, men ouders bleven weg tot 4uur snachts, en ik was alleen thuis. Tot 4 uur is wel genoeg tijd he, maar dan belt haar moeder toch weer aan zeker:rolleyes: |:( :(

Nightmare 1 January 2004 20:34

Citaat:

Wel, ik had de laatste keer zo een kans, men ouders bleven weg tot 4uur snachts, en ik was alleen thuis. Tot 4 uur is wel genoeg tijd he, maar dan belt haar moeder toch weer aan zeker
Open dan gewoon niet ofzo en zeg de volgende dag tegen haar moeder dat jullie in slaap waren gevallen en haar niet hebben gehoord. ;)

Miela 2 January 2004 13:41

Umh.. waarom zou der moeder aanbellen!? |:( Als haar dochter ergens blijft slapen gaat ze toch niet ff om het kwartier langs om de mood te verpesten... Of heeft ze echt zo weinig vertrouwen in der? :?

frox 4 January 2004 20:48

ga naar een hotel :thumbsup: ik had dr ook last van...toen hadde we het zo opgelost en het beviel prima, lekker luxe enzo heerlijk

electricity 4 January 2004 20:50

Citaat:

Originally posted by FroX
ga naar een hotel :thumbsup: ik had dr ook last van...toen hadde we het zo opgelost en het beviel prima, lekker luxe enzo heerlijk
daar moet je toch minstens 18 voor zijn :?

dext0r 4 January 2004 21:50

Citaat:

Originally posted by electricity
daar moet je toch minstens 18 voor zijn :?
dat lijkt me dan weer sterk..
zolang jij betaalt zal het ze weinig uitmaken denk ik.
ze zullen je hoogstens vragen om je te legitimeren

0Vera 4 January 2004 22:05

hmmmm altijd kut he...
een hotel lijkt me een wat dure oplossing, afgezien van et feit of je wel of geen achttien bent.
Ik zou eerst ff goed met de probleemouders praten. Zeg hen gewoon dat je wat rust wilt hebben als jullie samen zijn, voor een goed gesprek waarin je niet gestoord wil worden is dat toch ook niet zo'n rare vraag?

njah succes :)

BlackMystery 4 January 2004 22:31

zal je altijd hebben dat ze je dan juist storen
...
niet veel tegen te doen
afwachten mate afwachten :)

TheGroovMaster 5 January 2004 23:31

gewoon tegen je ouders zeggen of een kast voor de deur zetten

Suepahfly 9 January 2004 17:42

nu hoor ik net dat men moeder niet graag heeft dat ik naar haar thuis ga. Ze vindt het een rare familie:rolleyes: maar eigelijk denk ik dat ze weet dat ik daar veel meer kans heb om ergens te geraken, want als ze hier is, checked ze ons constant:[ hatelijk gewoon...:x

dupke 9 January 2004 17:49

vraag of je een keertje alleen naar haar mag gaan of anders om en dan idd gewoon zorgen dat alles rustig thuis is.. een moeder die naar de stad gaat ect.. je kent de uitvluchtjes wel..

en tijn... ik vind het een rare opmerking.. mam pap we gaan neuken laat ons even alleen.. alsof jou vader en moeder dan zeggen oke schat..:+ mijn moeder zou dan een preek beginen over voorbehoedsmiddelen ect.. je kent de preken wel:p :+

Mozzel 9 January 2004 21:03

anders mag je wel ffies in ons tuinhuisje.. niemand die je ziet stoort of ruikt..:D;)

Nightwolf 9 January 2004 23:26

Citaat:

Originally posted by dupke
en tijn... ik vind het een rare opmerking.. mam pap we gaan neuken laat ons even alleen.. alsof jou vader en moeder dan zeggen oke schat..:+ mijn moeder zou dan een preek beginen over voorbehoedsmiddelen ect.. je kent de preken wel:p :+
t is iig direct en de ouders weten wat jullie willen doen ;)

dupke 9 January 2004 23:46

Citaat:

Originally posted by Nightwolf
t is iig direct en de ouders weten wat jullie willen doen ;)
als je die zelfde dag nog boven wil zijn... moet je dat vooral bij mijn moeder doen;)
nee je kunt beter gewoon op een feestje een slaapkamer in pikken :p amerkiaans he:p

MrUndo 17 January 2004 21:15

Simpele oplossing: doe het buiten of vraag aan een vriend(in) of je bij hem/haar niet een keertje langs kunt komen om 'gebruik te maken van zijn/haar kamer:d Good luck.

bommelding 25 January 2004 17:52

TIP: Ga zwemmen!! Hokjes genoeg en.... ze kunnen op slot . Met wat geluk heb je ook een turks stoombadje en een zonnebank die ook opslot kan ...

MrUndo 25 January 2004 19:48

Citaat:

Originally posted by chalyken
zo'n omkleedhokje???? jaja super :{
Jah, maar zo'n sauna huren, daar zit wel wat in;)

Plankje 25 January 2004 22:42

Citaat:

dan heb je wel rare ouders, die van mij die zouden zeggen van: okay, ik merk t wel wanneer je klaar bent

dext0r 25 January 2004 22:50

Citaat:

Originally posted by Plankje
dan heb je wel rare ouders, die van mij die zouden zeggen van: okay, ik merk t wel wanneer je klaar bent
die van mij zouden zeggen: dat doe je dan maar ergens anders .... :x

bommelding 26 January 2004 14:33

Citaat:

Originally posted by chalyken
zo'n omkleedhokje???? jaja super :{
Je hebt altijd gezinshokjes he ;) en dan nog altijd beter dan niets!

dext0r 26 January 2004 17:10

Citaat:

Originally posted by bommelding
Je hebt altijd gezinshokjes he ;) en dan nog altijd beter dan niets!
ja en dan heeft zo'n zwembad van die omkleedhokjes de reiken tot net boven je schouder... oftewel ongeveer 1.70 hoog zijn...
HANDIGGGGG
dit hbben ze natuurlijk gedaan om dit soort praktijken te voorkomen :Y)

bommelding 26 January 2004 17:49

lol waar is da te doen? Bij ons komen die tot aan het plafond mja nog nooit geweten kleedhokje op schouderhoogte...

dext0r 26 January 2004 18:04

Citaat:

Originally posted by bommelding
lol waar is da te doen? Bij ons komen die tot aan het plafond mja nog nooit geweten kleedhokje op schouderhoogte...
bungalow parken e.d ;)
weerterbergen in weert bijvoorbeeld :rolleyes:

appelshampoo 26 January 2004 21:06

Citaat:

als je die zelfde dag nog boven wil zijn... moet je dat vooral bij mijn moeder doen;)
nee je kunt beter gewoon op een feestje een slaapkamer in pikken :p amerkiaans he:p

of het overloop O-)

de tering wat had ik die dag erna een blauwe plekken :p

Weirdo Me 2 February 2004 18:45

Niet zo heel moeilijk, gewoon zorgen dat de deur op slot is. Of zorgen dat als jullie het gaan doen, dat er niemand thuis is. Want echt, de eerste keer, moet bijzonder en relaxt zijn. Dus niet dat je heel ontspannen bent en in je hoofd houdt dat er elk moment iemand binnen kan komen. Dan is de sex ook minder.

AmbyPur 2 February 2004 19:54

humor ok, maar probeer het sarcasme gehalte laag te houden :p

x-lizz-x 3 February 2004 19:46

Citaat:

Originally posted by dext0r
Ja mijn moeder vindt dat ook niet echt een prettig idee.. Maar je ouders zullen toch wel ooit weg zijn??

Larsjuh 3 February 2004 19:47

probeer het eens op het strand als het lekker warm weer is en btje donker zodat niemand het ziet:thumbsup:

The Phit 3 February 2004 19:50

Citaat:

Originally posted by dext0r
dat is hetzelfde als dat je gaat verbieden dat je ouders "het" thuis gaan doen omdat het idee dat je ouders het doen in huis niet fijn is. Gelukkig heb ik de meest tollerante ouders van de hele wereld :yes:

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:24.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.