Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   gooi alles eruit wat je dit jaar nog kwijt wil! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41290)

electricity 31 December 2003 01:20

gooi alles eruit wat je dit jaar nog kwijt wil!

Nog maar een kleine 22 uur en dan is het weer 2004.

gooi hier alles eruit wat je nog kwijtwil in het oude jaar. kunnen leuke herinneringen zijn, maar ook frustraties of goede voornemensofzow.

dit jaar is voor mij een divers jaar geweest, heel erg gelukkig geweest maar ook intens verdrietig. maar daar leer je ook van. ik ben zelfstandiger geworden en kan mezelf nu ook vermaken zonder daar anderen voor nodig te hebben, zonder dat ik op anderen moet leunen om mezelf hoog te houden en gelukkig te zijn.

in 2004 hoop ik mezelf nog meer te ontwikkelen en mezelf te ontplooien en misschien volwassen te worden. In ieder geval wil ik uit het leven halen wat erin zit, en uitdagingen opzoeken.

ik ben blij dat ik dit forum ben tegengekomen, heeft me geholpen om ook weer beteje blij te worden. na een verhuizing en dus helemaal geen vriendjes in de buurt heb ik toch wat rust en veel plezier in jullie kunnen vinden.

-xxxx-

Impressions 31 December 2003 01:30

K vond het een kutjaar. Zoveel positieve dingen, en die paar negatieve dingen verneuken alles. Kan geen geluk meer vinden en dat zal van de ene op de andere dag (1 januarie nieuwjaar blaat) niet veranderen.

Raspberry 31 December 2003 02:01

2003 was best wel klote.

not-known 31 December 2003 03:10

et was vanalles wat. begin suckte, midden pwnde en einde suckt weer, maar in mindere mate.
verder euh... :wave:

silverchair 31 December 2003 08:39

twas een kut jaar voor al aant jaar, vooral op school, maa rook thuis :(
hoop dat het wat verandert maar helemaal...daar ga ik neit vanuit iniedergeval
en wil nog ff kwijt dat ik jullie lief vind:yes: :$

Jochemmm 31 December 2003 09:50

mwah, zo slecht was het jaar nou ook weer niet... Eerst 5 maanden was gewoon bla, beetje heel er routine enzo :{ daarna werd het allemaal veel beter tot heel erg goed zelfs :) alleen de laatste 2 maanden waren ietsje minder maar weet zeker dat ik dat in 2004 allemaal wel weer goed kan maken :)

JennyMindTricks 31 December 2003 10:10

Ben eidenlijk op een beste school gekomen,
Met niet van die kinderachtige kutkindjes die alleen maar pesten! :thumbsup:

Headliner 31 December 2003 10:21

2003 was eigenlijk een jaar van niks :?

sum 31 December 2003 10:23

Citaat:

Originally posted by Headliner
2003 was eigenlijk een jaar van niks :?

TheGroovMaster 31 December 2003 10:40

klaar met me ene school begonnen met me nieuwe en weet nog steeds niet of ik door wil gaan zeg maar met deze opleiding :{ voor de rest heb ik janneke tot mijn vriendin mogen noemen, wel 4e x inmiddels maarjah. Verder veel auto rijervaring opgedaan door zo ongeveer 20-30.000 km te rijden.

was een leuk jaartje

PFP 31 December 2003 11:35

Ik vond het een kut jaar, alleen tot juni was het leuk en voor de rest niet veel aan en was het bier met kloten

WishfulDreaming 31 December 2003 11:47

Ik vind van mezelf dat ik me schoolwerk in 2003 perfect tot een goed einde gebracht heb, en dat ik het niet beter zou gekunt hebben. Ik hoop dat 2004 even goed afloopt voor mij op dat gebied.

Verder waren de eerste maanden gewoon rot... Januari-februari-maart-april. Ik heb mezelf nog nooit zo rot gevoeld als toen. Ben blij dat ik op één of andere manier toch van die twijfels vanaf ben, en dat ik de knoop goed doorgehakt heb. Ik heb hier geen spijt van.

Ik heb ook de meest stomme 18de verjaardag gehad. Ik had hem me helemaal anders ingebeeld.

Mei viel goed mee... Juni was super... Juli was fantastisch en Augustus viel ook nog wel mee...

September-oktober-november-december gingen er ook nog wel door.

Ik had me persoonlijk een heel ander jaar voorgesteld. Klein beetje teleurgesteld dus... Mja, je kan niet alles in je leven hebben ofzo. Ik hoop stiekem wel dat 2004 beter word, want op één of andere manier vind ik ook niet dat ik alles in 2003 verdiend heb :)

Headliner 31 December 2003 11:52

de zomer van 2004 wordt in ieder geval weer een ouderwetse voetbalzomer 8-)

Stevie 31 December 2003 11:57

De eerste maanden waren leuk... januari, februari, maart, april... allemaal leuk en goed. ook mei ging nog. Ik vond juni en juli bijzonder saai en niet leuk, maar in augustus ging in naar indonesie, dat was geweldig. Daarna ging het vanaf september bergafwaarts. Oktober was nog te doen, maar November was een ramp, net als het begin van december. School gaat steeds slechter, en mijn rapport was een deceptie. Eind van deze maand was wel leuk.

Ik hoop dat 2004 leuk word. Het zal wel moeilijk worden, vooral op school. Maar ik wil er het beste van maken.

Banaan 31 December 2003 12:19

Kutjaar :{

Bird Of Prey 31 December 2003 13:21

Het kan ook bij mij gezien 2003 ook eigenlijk zo goed als alleen maar beter worden in 2004.

sum 31 December 2003 13:23

Citaat:

Originally posted by Banaan
Kutjaar :{

Stapper 31 December 2003 13:37

leuk jaar :yes:
super vakantie gehad
studie afgemaakt
leuk werk gehad
leuke vriendinnen gehad
leuke mensen ontmoet
nieuwe opleiding begonnen

eigenlijk weinig dingen mee gemaakt die niet leuk waren

Sanne 31 December 2003 13:59

2003 was eigenlijk best wel heel leuk!In Juni kreeg ik met mijn lief, heb er een nieuwe band bijgekregen, beste vriendin leren kennen,etc. Nu maar hopen dat 2004 ook zo'n succes wordt!

Helenaa 31 December 2003 14:17

veel nare dingen, maar ook wel wat fijne :)

AmbyPur 31 December 2003 14:27

martijn :love:
leuke opleiding :)
nja wel leuk :+

UrbanLegend 31 December 2003 14:32

bla...
dat wilde ik ff kwijt.. :p

FunFair 31 December 2003 14:41

H O E R R R R R R R r r r r r . . . .

dusszzz :)

UrbanLegend 31 December 2003 14:42

uhm......

ik wilde ook nog wat kwijt.....

*gooit nuc op witte huis...*

zo dat ding had ik nu al een tijdje liggen, en nu is het wel een mooi moment om dat ff kwijt te raken...
met recht VUURWERK! :p :]

dext0r 31 December 2003 14:49

AMBER :love:

x-lizz-x 31 December 2003 14:53

2003 is het jaar dat ik de leukste persoon tot nu toe in mn leven ben tegen gekomen en hopelijk blijft dat ook nog wel een aantal jaartjes zo :) :love:

DarkAngel 31 December 2003 19:13

mijn jaar werd pas leuk vanaf mei :) ondanks dat mn oom tijdje terug is overleden :)

UrbanLegend 31 December 2003 19:15

ik wil weer... ff wat kwijt...

bij deze blijf ik een constante plaag zijn voor LL, het hele jaar door, met uitzonderingen van de vakanties en dergelijke.
dus waar het op neer komt: jullie zijn nog lang niet van mij af :p

bartje518 31 December 2003 19:18

Roerig jaar, veel hoogte en dieptepunten, allerlei belevenissen, met alsnog een happy end, das het een beetje in een paar woorden :) Kan ik nog heel veel aan toevoegen, maar nergens voor nodig 8) Beetje spreekwoordelijk jaar :d

Banaan 31 December 2003 19:24

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend
ik wil weer... ff wat kwijt...

bij deze blijf ik een constante plaag zijn voor LL, het hele jaar door, met uitzonderingen van de vakanties en dergelijke.
dus waar het op neer komt: jullie zijn nog lang niet van mij af :p

En dan nog denken dat ik met je moet omgaan irl. :|

UrbanLegend 31 December 2003 19:25

Citaat:

Originally posted by Banaan
En dan nog denken dat ik met je moet omgaan irl. :|
[evillaugh] MHWUAHAHAHAHAHAHAHA [/evillaugh] :]

WhizzCat 31 December 2003 19:57

2003 IS EEN KUTJAAR GEWEEST

dat moest ik even kwijt, dank u

Mozzel 31 December 2003 21:31

LEKKER WIJF !!!!!!!!

kut ze was lekker

Jamiel 31 December 2003 21:43

Ben blij als dit jaar voorbij is :) 2004 gaat een leuk jaar worden !

Heb voornamelijk alleen maar klotedingen meegemaakt...
De meeste vrienden gingen van school af, zat in een kloteklas, haalde slechte cijfers, het gaat uit met m'n vriend, heb daarna iets heel stoms begaan waardoor ik de ziekte van pfeiffer kreeg, nou jah Idolsavontuurtje voorbij door die ziekte blablabla

Mindy 31 December 2003 22:00

2003 was een fucked up jaar...vreselijk

UrbanLegend 31 December 2003 22:19

ik wil me domme axies kwijt.. :p

dupke 31 December 2003 22:23

wat ik NU nog kwijt wil?
ik heb een puist op me neus:huh: :{ :rolleyes: 8|

UrbanLegend 31 December 2003 22:28

Citaat:

Originally posted by dupke
wat ik NU nog kwijt wil?
ik heb een puist op me neus:huh: :{ :rolleyes: 8|

weghalen door er een rotje op te zetten :p :]

dupke 31 December 2003 22:44

Citaat:

Originally posted by UrbanLegend
weghalen door er een rotje op te zetten :p :]
doe jij het.. of moet ik het doen?:+

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:13.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.