Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   gooi alles eruit wat je dit jaar nog kwijt wil! (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41290)

electricity 31 December 2003 01:20

gooi alles eruit wat je dit jaar nog kwijt wil!

Nog maar een kleine 22 uur en dan is het weer 2004.

gooi hier alles eruit wat je nog kwijtwil in het oude jaar. kunnen leuke herinneringen zijn, maar ook frustraties of goede voornemensofzow.

dit jaar is voor mij een divers jaar geweest, heel erg gelukkig geweest maar ook intens verdrietig. maar daar leer je ook van. ik ben zelfstandiger geworden en kan mezelf nu ook vermaken zonder daar anderen voor nodig te hebben, zonder dat ik op anderen moet leunen om mezelf hoog te houden en gelukkig te zijn.

in 2004 hoop ik mezelf nog meer te ontwikkelen en mezelf te ontplooien en misschien volwassen te worden. In ieder geval wil ik uit het leven halen wat erin zit, en uitdagingen opzoeken.

ik ben blij dat ik dit forum ben tegengekomen, heeft me geholpen om ook weer beteje blij te worden. na een verhuizing en dus helemaal geen vriendjes in de buurt heb ik toch wat rust en veel plezier in jullie kunnen vinden.

-xxxx-

Impressions 31 December 2003 01:30

K vond het een kutjaar. Zoveel positieve dingen, en die paar negatieve dingen verneuken alles. Kan geen geluk meer vinden en dat zal van de ene op de andere dag (1 januarie nieuwjaar blaat) niet veranderen.

Raspberry 31 December 2003 02:01

2003 was best wel klote.

not-known 31 December 2003 03:10

et was vanalles wat. begin suckte, midden pwnde en einde suckt weer, maar in mindere mate.
verder euh... :wave:

silverchair 31 December 2003 08:39

twas een kut jaar voor al aant jaar, vooral op school, maa rook thuis :(
hoop dat het wat verandert maar helemaal...daar ga ik neit vanuit iniedergeval
en wil nog ff kwijt dat ik jullie lief vind:yes: :$