![]() |
bed uit geknalt
jullie ook? kut kinderen zeg phoe, niet eens kunnen uitslapen
|
nop
|
mijn katjes zitten hier helemaal gestrest onder de kast en onder de bank vuurwerk is niet leuk voor diertjes :no:
verder werd ik wakker van mijn broertje dus ben der niet uitgeklapt :p |
niet zo zeuren :p tis maar 1 dag per jaar :Y)
|
ik werd wakker geschreeuwd door me zusje en vriendinnentje.. Lindaaaaaa ik ben weer thuis,... jah dat hoor ik
ze was bij haar vriendinetje blijven slapen:+ |
Citaat:
|
joepieeeeee dupke.... is zo irritant!
|
ach ik ben het wel gewend
normaal word ik in het weekend wakker door zo'n irritante paal die de grond in word geramd :{ |
Citaat:
|
ja woon jij soms in Bam? BAM! :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ben door mijn moeder men bed uit geschopt, ze vond dat half 12 vroeg genoeg was
|
ik werd wakker van smam en dr vriend. waren gewoon aant praten in de slaapkamer, en dat hoor je dus kei goed 8|
en toen ik al ff wakker in me bed lag, riepen ze "Tis al 4 uur!" goed dat ik al wakker was aners had ik me natuurlijk de pleuris geschrokken |
Citaat:
aahhhh das nie liefig van hun :aai: :aai: |
klote buurjochie van me was vanochtend ook al bezig grr...;)
|
Jaaa mopper eerst werd ik wakker van de knallen en dan slaap ik weer bijna komen mijn poesies helemaal bang mijn bed op stormen!!
|
wat heeft iedereen t toch zwaar.. eerst die rel van vannacht, dan iedereen weer wakkergeknalt.. vind je t gek dat er mensen niet blij zijn :+
|
ja ik ook.. En ik loop ook al heel de dag met mn hond te sjouwen omdat die zo bang is voor vuurwerk echt heel zielig.. :(
|
Re: bed uit geknalt
Citaat:
:kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: Ik erger dan jullie!!! GVD om 5:45 een dikke knal van carbiet schieters... 'k stond rechtop.. |
Citaat:
@Eelcotje, gelukkig vanmorgen nog niet maar nu om de 20 minuten lijkt het wel een bombarment, echt niet normaal die kids. |
Citaat:
|
wij hebben 3 katten
1 dr van gaat gewoon voor de raam zitten kijken, de andere zit nu al achter eht gordijn (ook bij donder enzo), en die andere loopt beetje schichtig rond. dan hebben we nog een hond, maar die is bekant doof, dus merkt niks. en nog 2 schapen, maar ik weet niet hoe die het opvatten.. |
geen huisdieren, geen schijtluizen en al helemaal geen bange mensen :p
|
Citaat:
|
whaha ik ben mn bed niet uitgeknalt:9 ik ben de gene die al om 11uur buiten stond met vuurwerk tot 5 uur :9 maar nu zitten de buren van die irritante flits dingen in de tuin aftesteken.. zeer irritant 8)
|
kga lekker voor't raam zitten kijken hoe die kutkoters van de overkant hun ledematen verliezen.. :] :] :]
|
hahhahahahahahaaaaa
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.