![]() |
Mooiste herinnering van 2003
hm?
|
De avond dat ik met mij vriend kreeg.Het was heel bizar!We zaten in de auto en we waren zooo blij dat er eidelijk iets hadden dat we tijdens het rijden enorm zaten te zoenen DOMDOMDOMDOM |:( Opeens vlogen we de weg af en reden we tegen een boom. Het was heel eng, maar toch is het een mooie herinnering...raar hè?!
Trouwens het was op vrijdag de 13e! |
Dit topic is al.
|
kben net naar de wc geweest..
dat is echt zo mooi he.. :loser: 8| |
vuurwerk afsteke
|
meer
meer vertelle |
raar maar het mooiste moment van het jaar was de dood van mn oom :) hij was er klaar voor en op voorbereidt en de begrafenis was gewoon zoals die wilde...Ook heb ik pas iets afgesloten waaraan wij bezig waren met mn oom :)
|
vakantie terschelling, en proms of heiloo
|
Owjah en dat ik Jan dit jaar beter heb leren kennen :) :love:
|
ohja, de donderdag van de complotten :] ergens in maart :]
|
Citaat:
|
vakantie in italie toch wel:yes:
|
Citaat:
maar dat zal ik maar laten |
:?
|
Vakantie Calella met vrienden
Slagen, gezellig examenjaar, VWO diploma Lange mooie, warme zomervakantie |
Citaat:
|
Euhm geen... mag dat ook ?
|
kheb de wcpot vol gescheten.. :{ :p
andy: ooow faya stapper, met andere woorden: je moeder |
Het uitpakken van mijn Gamecube!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uuhm geen id..onthou ik nooit:yes:
|
t in the park/schotland/knuffelen met james johnston :love:
|
Citaat:
|
Naar Parijs met mijn ex. was echt zoo mooi! en al die 4 dagen geeneen negatief ding.
|
Bij mij hetzelfde , toen ik in Parijs woonde hebben we het voor elkaar gekregen dat Tim 3 dagen langs kon komen , in Januarie...dat waren de mooiste 3 dagen van het jaar.
|
Toen ik Jeanus in parijs tegenkwam en we aan het zoenen waren boven op de eifeltoren met dat mooie uitzicht
|
Hmmz ik denk..
kamperen bij vriend van mij en gewoon echt alleen maar leuke dingen doen en liev zijn voor elkaar enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het waaide hard, ik hield je stevig vast, toen jou lippen op de mijne... het waren echt de mooiste minuten van 2003 voor mij, voor jou toch ook schat? |
Ja hoor.
:loser: |
NIKS (of mss die 10 voor engels?!)
|
2 augustes
|
Citaat:
|
Jij bent echt de allerzieligste wanhopigste gast die ik ken.
het is toch best wel zielig als je in zo'n fantasie wereldje leeft. Gelukkig zijn wij hier allemaal om je uit de droom te helpen en je wakker te schudden : Je bent tering zuur. :loser: |
Mooiste herindering van vorig jaar...Uhm...Dat ik verkering met me vriendin kreeg...
|
Citaat:
|
Ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensne , ze is een meisje en heeft een vriendin.
Is dat schokkend ofzow :| |
rijbewijs in 1 keer halen en daarmee iedereen verbazen.
en vriendje leren kennen |
Citaat:
dude?!!!!!!!!!!!! das een gozer:no: :| :huh: |
Citaat:
|
Ow , okej :p
|
Citaat:
|
Ik weet t niet zo goed... dingen waar ik blij om ben dan?;)
- Bart, echt dat ik hem heb leren kennen en dat we ook nog een wat kregen...:love: - Dat ik te horen kreeg dat mijn moeder gelukkig niks ernstigs had - Dat de operatie van mijn oma helemaal geslaagd was - Het halen van mijn B diploma op de altsax - Dat mijn zus samen gaat wonen Als ik nog iets weet horen jullie het;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:20. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.