![]() |
Mensen die et nieuwejaar verpesten
of tenminste kritiek hebben, of gwoon niks te doen hebben. ik had er gister 2:
- politie scheen niks te doen te hebben en wou waarschijnlijk bonnetjes uitdelen. tis hun werk ok. - 1 of andere tyfus gast die met opmerking kwam: kijk uit, daar zitte plantjes! jullie hebbe een groot plein waar jullie kunnen afsteken en dan doen jullie het precies hier! klootzak -_- we gingen maar ergens anders adsteken ^^' |
zure n00bs die loze dingen roepen op het forum :loser:
|
Citaat:
:d :d :d |
Citaat:
Ik zal het dubbel en dwars goedmaken. Reken daar maar op |
Hahaha , je bent HELEMAAL zuur als je gelijk weet -DENKT- dat het over jou gaat. Best wel egoistisch van je om te denken dat iemand als jij mijn nieuwjaar kan verpesten :loser:
|
JEANUS is chaggereinig
|
Citaat:
|
Citaat:
jeannus is chaggereinig en reageert dat hier af. 1-1 OEHHHHHHHHHHHHH :o |
OOOOOOOOEHHHHHHHH eigen doelpunt van jeannus!
|
Forza beste gast.
Ten eerste heb ik zo mijn redenen sjaggie te zijn. En ten tweede is die chan tjing gwn een vet zielige gast :) Ds kom JIJ nou ook maar niet stoer doen met je 1-1 , want die is geen kweste van puntens coren , dit is slechts een kweste van mensen op de hoogte stellen van het weinige gehalte leven dat ze hebben En nu ga ik het inderdaad wel even ergens anders af reageren , want ik iwl neit bekend komen te staan als iemand die zuur is , zoals jullie. :wave: |
Citaat:
hmmm dat zijn best veel typfouten |
zure bom
zuurstok zure citroen |
Citaat:
|
forza, hou t bij je ene account :x
|
Citaat:
|
oke, ik werd ff gek :z
|
mensen die online moeten zijn maar stiekem naar hun oma gaan :notgood:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
constatijn, ik ben dat echt niet |
Citaat:
|
Citaat:
:love: :love: :love: :love: :love: |
GO JEANUS!!
en uh, Forza pas maar op, want als je ruzie met Jeanus krijgt dan heb je alle vrouwen achter je aan:] :+ |
Citaat:
:rolleyes: :loser: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.