![]() |
Toch maar geen militair worden
Citaat:
:no: |
Het is misschien wat kneuterig van de Nederlanders om hier zo'n zaak van te maken, zeker in verhouding met alles wat er eerder deze oorlog in Irak is gebeurd en hoeveel doden er aan alle kanten gevallen zijn, maar toch is het lastig hier een oordeel over te vellen. We zijn er niet bij geweest en hebben dus geen idee wat en hoe er gebeurd is. Wie weet was het inderdaad een dreigende situatie, wie weet was het een ongeluk of wie weet kon de militair zich niet beheersen?
Wat ik dan trouwens niet snap is dat zo'n militair helemaal naar Nederland moet om daar berecht te worden, terwijl de zaak in Irak speelt? Ook lastig oordelen voor de rechters en militaire politie in Nederland lijkt me. |
stelletje zeikerds zijn wi jook in nederland, als het aan mij had gelegen had nederland 10.000 troepen gestuurd bewapend met f16s en tanks. En waren deze troepen ingezet bij de strijd. Maar NL is al bang om 1 soldaat te verliezen en voor dit soort kul situaties.
|
dit is echt ongelooflijk!!!
Mensen worden tog niet gestuurd om daar als kleuterjuf de vechtende mensen uit elkaar te houden... nee zij zijn gestuurd om orde te handhaven... stelletje schijtluizen daar in het ministerie.... belachelijk |
Ik vind het ook echt belachelijk, wat als die man nou 15 jaar cel krijgt ofzow voor iets in een land waar hij heen MOEST!!!!! het kan tog ook niet :no: :[ !!!! en wat als die man het helemaal niet gedaan had???? dat iz dan best wel lullig!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:21. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.