![]() |
leena van mtv
tering wat heeft zij een irritante stem en weet ik veel wat. ze is zoooooo irritant :{
wat vind jullie? |
kijk geen mtv :+
vind sowieso de muziek niet aan te horen (voor het grootste gedeelte) en je kijkt voor de muziek, niet voor al die onderbrekingen van presentatoren, ik erger me daar ook altijd aan met de radio, teveel gepraat, te weinig muziek |
helemaal mee eens. maar daar gaat t niet om :p
al heeft mtv nog wel betere dingen dan tmf en the box hoor :{ |
het hoeft vna mij ook niet zo neey :{
|
Citaat:
the box: on the roxx en gamekings dus ik vind the box beter, ook geen irritante persentators al moet ik zeggen dat ik alle 3 de programma's bijna nooit kijk :$ |
k ook eigenlijk niet. maar ik stond er net toevallig op met zappen.
en.. je moet een beetje op de hoogte blijven van de muziek van tegenwoordig he |
Citaat:
maar geluid uitzetten tijdens geen muziek momenten werkt ook wel |
sarcasme woeiiiiii :loser:
|
ik heb dr vandaag voor het eerst gezien. ze hadden haar nooit moeten aannemen, echt een ramp
|
Citaat:
|
Welke is dat :$
|
|
Citaat:
soms is er een te lange stilte bij haar, vind ik dan :p Ik vind haar :notgood: |
Citaat:
|
Alleen die kop al :no:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het gaat bij mij om de games, niet om skate en het was alleen om aan te geven dat the box meer "leukere" dingen heeft |
ja na 11 uur 's avonds een 50 cents clip met blote wijven :{
mtv heeft: movie special, jackass, punk'd, dismissed etc.. toch ook wel leuk om naar te kijken8) |
Citaat:
|
He ze heeft nu weer dat shirtje aan.
Echt een kraakstem en ze moet duidelijk nog wennen. |
je hebt toch alleen last van haar bij MTV nieuws
|
kzie dr nou voor het eerst.
jezus.. wat een saaie irritante eentonige doos. :/ |
punk'd is:thumbsup: ik ken dat mens trouwens niet:p
|
dismissed was vandaag leuk. :Y)
|
Ik heb haar 1 keer mtv news zien doen en ik vond haar niet zo heel erg slecht hoor. Echt leuk ook niet echt, maar misschien moet je gewoon even wennen aan weer een nieuw gezicht bij zo'n zender.
|
Vanavond stond hoorde ik haar ook idd, wat een verschrikkelijke anti-tv-stem heeft zij zeg... Meteen doorgezapt.
Afschuwelijk. |
Citaat:
|
vond het ook een vreselijke stem om naar te luisteren. Dacht eerst 'is het nou nodig een topic over een vj te openen' nou idd... erger mezelf ook kapot aan haar, dus meteen weer doorgezapt...was een kort mtv news deze keer :)
|
Citaat:
Ken dat mens trouwens (gelukkig?) ook nog niet. |
ik kijk slechts mtv2 met gonzo ;)
|
heel eentonig... Je zou zo in slaap kunnen vallen.
|
Zit trey nog bij MTV?
|
Citaat:
alleen Seth,Sander,Barbara en Leena :Y) |
ja die Seth is echt een pisnicht en die Sander heeft een rotkop
|
Citaat:
|
Eddie :respect:
Ik had het dus gister nog met Tim over ''die emt die irri stem van mtv , ik schopte nog net niet de tv in elkaar'' hahahaha wat een KUTSTEM heh |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.