![]() |
vroeger forum leuker?
Ik kijk de laatste tijd een half jaartje terug met posten en kwam er eigenlijk achter dat toen het forum wel grappiger was dan het eigenlijk nu is :{
|
klopt
|
een jaar geleden was t nog leuker :D
|
vroegâh was alles leuker
|
:'(
|
ja klopt, maar vroeger had je bluewolf nog, die tenminste probeerden opjectief over situaties in te gaan, en niet het team nightwolf en koelkast die alle vervelende user eruit wil hebben, waardoor je niemand overhoud,alleen een groepje slijmjurken, die elkaar hele tijd veren in de reet stoppen, wat natuurlijk helemaal niks aan is, dus uiteindelijk zal Spill wel hun verantwoording nemen, en iedereen uit de staffroom gooien en heel nieuw team neer zetten, of het forum sluiten
|
Citaat:
|
die goede oude tijd :+
maarja, toen waren er ook ruzie's en was het ook niet allemaal vrede op aarde/forum |
vroeger? toen forza gebanned was bedoel je http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon14.gif
|
Citaat:
als er geen mannen meer zijn, zijn er ook geen vrouwen meer als er geen ruzie meer is, is er ook geen liefde meer |
Citaat:
|
Citaat:
moed ik jouw eens woortenboek gefen? :love: |
Een half jaar??? Nee...Minstens 1 jaar geleden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er dan in dat (half) jaartje in de zweer veranderd? Ik bedoel, was het toen serieuser ofzo?
|
Citaat:
|
Er was toen ook zat ruzie enzo hoor. Alleen ik vind wel dat het toen idd grappiger was :)
|
ik zit er een half jaar op... misschien dat het daar aan ligt? :$
sorry mensjes :d :loser: |
Boeiuh :Z Vroeger kon je 4 dagen op een reactie wachten. Vroeger kende iedereen elkaar nog. Vroeger was ik nog beheerder :loser: Vroeger postte men nog geen plaatjes.
Wat een onzin allemaal. :O Tegen dit soort nostalgische topics, over vroeger was alles beter praatjes kan ik absoluut niet. Lekker flamen en trollen is de trend. :wave: |
Citaat:
|
vroeger kon je je ook dik vervelen..
en dat kan je nu nog.. :{ |
Citaat:
|
vroeger was alles beter.. vroeger toen wij in indie woonden hadden wij geen sloten op de deuren, toen kon dat nog gewoon! :+ (die preek krijg ik elke keer te horen als k mn oma zie 8) )
maar idd, vroeger was t wel leuker ja :) maar das dan al wel minstens een jaar geleden.. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat missen we vroeger toch allemaal ;p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.