![]() |
Topic heropenen in F&P?
het gaat hier om http://forum.leerlingen.com/vbb/show...0&pagenumber=1
De reden dat hij dicht is, is wel correct, maar het topic is echter al helemaal weer in gebruik. Daarom stel ik voor dat het topic gewoon open blijft. Er posten nog mensen etc etc... en waarom zou je deze niet uppen als het toch weer leuk is? |
Eensch.
Als er nou veel dode plaatjes (rode kruisjes) in stonden, dan zou het hinderlijk zijn... Maar het topic is nog niet zo oud (2 maanden) en alles doet het nog, het topic heeft nog steeds zijn doel, is niet verouderd, kortom, op zich geen reden voor een slotje. Dat is imho ook iets wat in de regels veranderd zou moeten worden... Bij het opstellen van de gedragsregels ging ik er vanuit dat iedereen dit punt zou uitwerken in de gedragsregels, maar Randy heeft dit niet specifiek gedaan en de meerderheid helemaal niet. :+ |
Beetje dom ja, als het zo actief in gebruik is, is het niet slim hem weer te sluiten.
|
Ja, ik wou er eigenlijk ook al over klagen. Hij mag wel weer open idd.
|
neem een voorbeeld aan *cough* mij
Citaat:
Citaat:
|
tja iedere FB beheert z'n eigen forum en indien er meerdere FB's aan 1 forum zijn aangewezen, dienen ze te overleggen en samen te werken. in dit geval gaat t dus om F&P en bepaalt hij wanneer iets een oude topic is maar ik ben t wel een beetje met dex eens in de regel hij aankaart. ik hoop dat hij van gedachten veranderd, anders kan je altijd nog een nieuw topic aanmaken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zal mijn oogjes ff wat minder loschroeven :) en zal er de volgende keer op letten :)
hij is weer open :) |
dan kan deze dicht :7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.