![]() |
nieuwjaar nuchter gevierd of niet?
nuchter geweest?
je hoort hier zoveel mensen die tegen drugs en alcohol zijn maar wie is er dan ook helemaal nuchter gebleven en als je iets hebt gebruikt wat heb je dan gebruikt? |
beetje gedronken en een stickie gerookt.... niet boeiend ofzo
gewoon op de wereld ow wat precies.... vodka sjus, jagermeister sjus alle 2 1x een groot glas. stickie..... hash eentje voor de rest veel heinz tomatto chips :9 appelbeingetten ofzo en 1 glaasje champagne. |
Veel biertjes gedronken :)
|
eerste avond voor het vertrek vodka-redbull gedronken maar niet overdeven veel , meerdere joints gerookt en 4 pillen geslikt.
tweede avond geen alcochol gedronken , meerdere joints gerookt en 3 pillen geslikt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was nuchter :yes:
maar was dan ook beetje ziek :p |
3 biertjes
een joint en 2 lijntjes :$ |
3 biertjes, en een beetje champagne.
|
een biertje of 6, meer niet
|
Citaat:
|
Ik heb het niet gevierd, ik sliep :+
|
100 % nuchter gebleven. 8):Y)
|
Citaat:
|
Heel veel vodkaaaa:thumbsup:
|
ook 100% nuchter gebleven. :{
|
op oudejaar:
- 1 glaasje champagne - 2 glazen gin fizz - de rest was water op nieuwjaar: - fruitsap: 12 vruchten - sinaasappelsap - spa bruis - pepsi max - rozebottelthee |
Citaat:
|
Beetje gepakt,beetje gedronken,beetje ziek :z
|
Heb alleen een paar glazen pisang gedronken , voor de rest water en frisdrank:)
|
Citaat:
waarom dat nou weer? |
Citaat:
Ik zou ook raar staan te kijken, dat zijn heel wat pillen :+ :p |
Citaat:
en ja dat kan mss als veel overkomen , maar om drugsverslaafd te zijn nou echt niet , maarja...:z |
koffie
champagne sigaretten bier weed hash adrenaline cocaine |
Geen alcohol :no:
en geen drugs :no: ik ben heel nieuwjaar gewoon nuchter geweest |
aardig aangeschoten
2 wodka red bull, en rond de 10 biertjes edit: en een glas champagne natuurlijk |
Heel veel cola light...en een glas champagne uiteraard :yes:
|
hm, 2 coeberg, 4 witte wijn, 1 bier, 2 amaretto cola, 1 jenever cassis. ik was redelijk aangeschoten toch.
|
Citaat:
|
Citaat:
is ongezond he :) |
Citaat:
damn man dat spul is goed maar moeilijk te vinden |
Citaat:
eerst ontsprong de adrenaline, door de spanning. en toen mn muziek aansloeg vermengde de endorfine zich met mijn bloed. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
soms is dat vlaams een beetje moeilijk te bevatten voor me. :p |
ik zou die 2 lijntjes van anemic eigenlijk nog zorgelijker vinden dan die pillen van vivelafete maar goed
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar had die pillen absiluut niet bij zo een leuk meisje gezien zeg maar. Dat lijntje kan wel bij anemic passen vind ik, niet dat ik ermee zeg dat ik hem ervoor aan zie dat ie dat doet hoor. |
maakt niet uit hoeveel ik het zeg
maar hier gaan we nogeens de drugs maakt niet perse de mens slecht er zijn gewoon veel slechte mensen die drugs "misbruiken" je kan gecontroleerd met sommige drugs leven |
Citaat:
dat was ook niet echt serieus bedoeld zoals je misschien al eerder gelezen hebt ben ik altijd nuchter toen dus ook ik wilde ook alleen even zo stoer zijn als vivalafete en het is gelukt :D |
voor coke moet je van die shooters hebben veel handiger dan steeds naar de plee lopen om een lijntje te snuiven :+
|
Citaat:
|
Citaat:
+is goed voor je neus |
ik heb een glaasje appelcider op :p
en dat moest van mn moeder :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerlijk is altijd beter, en ach, het blijft natuurlijk jouw lichaam ;) |
Citaat:
Citaat:
het maakt niet uit hoor hoe stoer je wil zijn van mij mag je 8-) |
ik was nuchter :) omdat ik ziek was :+
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.