![]() |
Wat staat er vandaag in jullie schoolagenda?
Wat staat er vandaag in jullie schoolagenda bij 'taken en lessen'?
Bij mij: Biologie - p. 34-35 afwerken Frans - préparer ex. 5, 7, 9 p. 217, 218, 220 Latijn - Betrekkelijk voornaamwoord Ph. 44 Tabellen werkwoorden kennen Normaal dus niet zo veel, maar voor een eerste schooldag... :no: |
ik heb geen huiswerk, laat staan een agenda :loser:
|
Een gezelschapsspel in elkaar steken voor 5 jongentjes van 5 à 6 jaar, met pionnetjes, voor op een tafel of op de grond 8|
|
uuuuh....voor donderdag bloemlezing af:loser: en eigenlijk engels boekverslag verbeteren...
oja en 5 tentamens :loser: |
heb geen agenda
ga ook momenteel niet nar school en dan nog, heb ik geen agenda die raak ik toch alleen maar kwijt |
waar staat dat 'taken en lessen'? ik vind het niet. :?
|
Mijn agenda is sinds oktober niet meer ingevuld...
Verder staat er ook nx tegen morgen, aangezien ik ziek ben, en nog tot woensdag thuis zit *) |
helemaal niks, aangezien ik gene agenda heb :Y)
|
-
Dit staat er.. Dat noteer ik bijna nooit...Niemand doet dat.. Niemand maakt het ook...Ja, gemotiveerde klas heb ik he8-) O-) |
Bij mij staat er :
naar Tokyo. Mehehe:loser: |
sinds ik van de middelbare school af ben gebruik ik geen agenda meer:Y)
|
ik euh...tsja
heb vandaag weer een dag school verzuimd? :S |
heb geen school agenda en in mijn gewone stond voor vandaag niets..
|
agenda?
dat ding gebruik ik al in geen 4 jaar meer! :p |
uhm wat er bij mij staat.. *zoek agenda....*
naar het theater :[ alweer Bio 1t/m10 af... (heb ik al) raport mee :kwaaist: wil me mam het niet ondertekenen!:kots: |
eum oowjah .. dat ding moet ik ook eens gaan zoeken :x
|
Eng -> l. w. bw. hfst3.
wi -> m. oeft. hfst. 12 nl -> m. of. br. opdr.6.a,b,c blz.130 ec. m. p.5.6 Dat staat er letterlijk. |
100 duitse text
wi tot 45 betoog opstuur. zoiets. Ik schrijf nogal gebrekkig in mijn agenda |
Citaat:
1) Overtrekpapier leggen op een handtekening van je moeder... 2) Handtekening overtrekken 3) Overtrekpapier leggen op rapport wat getekend moet worden 4) Hard doordrukken met een potlood zodat je een reliëf hebt in het papier (wel oppassen dat je het niet te diep doet 5) Met een balpen lijntjes inkleuren 6) Rapport inleveren |
Duits: Lekt. 14 en 15 leren.
dat staat der. :+ |
bij morgen staat
autorijles en vrij |
Citaat:
en ik heb me er zelf mee.. omdat me mentor omdat ik geen oudergesprek heb me moeder toch gebeld wordt:kwaaist: |
Citaat:
|
Citaat:
|
maken nsk1:opgave 8 uit tekstboek
Doorlezen gs Wi ...(30 opgaven inhallen) AaGhh:notgood: Muziek luistertoets (telt 3 keer) Lob:3hoofdstukken maken Natuurkunde:nadenken over proef scheidkunde hypothese poepoe:O |
WAT BOEIT IEMAND NOU WAT ER IN JE AGENDA STAAT
|
nederlands: opgave 16 t/m 28 uit het werkboek en hoofdstuk 6 lezen
engels: opgave 5 t/m 9 en lijst 2 en 3 leren [8/1 m.o.] |
Citaat:
|
niets...:d
|
Citaat:
|
ff kijken
*opent agenda* vandaag niets morgen stage: horen luisteren, cisco meelopen school: wiskunde is complex van h2 1 t/m 8, van h2 4 + dossier opdrachten 1 t/m 6 af |
er staat:
Voorbereiden proef 1 natuurkunde kiemingsfactoren taak 12 afhebben Taak 9 inleveren :Y) |
Citaat:
als mijn post`s zo onboeiend zijn, waar maakt iedereen zich dan zo druk om |
proefwerk duits en heel wat voor natuurkunde maken :(
|
voor vandaag of voor morgen?8)
Voor vandaag, geschiedenis stencil met een grote pijl naar donderdag. Wiskunde: maken scheikunde: maken Voor morgen: CKV, plaatjes zoeken. :d ben ik mee bezig:yes: |
Welke school agenda? die gebruik ik al jaren niet meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:16. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.