![]() |
thema forum idee
laten we een thema forum maken voor verzamelingen, vertel wat over je verzameling, wat je verzameld, hoe lang fotos, wat je wil ruilen, enz enz enz, Heb je wat aan te bieden, zoals een foto camera, of een radio, zet het op het thema forum van januari namelijk....
Ruil en verzamel forum |
:o :huh:
forza met een redelijk aannemelijk idee _0_ |
|
Citaat:
|
Wow... het is een serieus idee van christiaan :D :yes: :Y)
Bwa, het moet wel kunnen vind ik :) |
Vraag en Aanbod-forum
net zoiets als bij Fokforum :yes: |
goed idee, want ik heb zwarte doeken nodig :p
|
de vorige keer dat t werd voorgesteld, was er zeer weinig tot geen animo voor, nu wel? :?
|
Lijkt me idd wel een leuk idee :)
|
Het lijkt me niets eigenlijk, maar je kan altijd eens proberen als tijdelijk forum natuurlijk.
|
Citaat:
kijk en dat is nou het verschil van HOE je het brengt, en WAT je brengt |
Citaat:
|
Wat gebeurt er met dit plan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar of het idee goed is of niet, voor het overzicht kan het het beste toch gewoon in dat andere topic op LS? :$
Ik vind het een aardig idee, maar of zoiets echt gaat lopen betwijfel ik helaas.. want zo groot is dit forum niet en de vraag is of er dan een levendige ruilhandel tot stand komt. Aan de andere kant is het misschien juist aantrekkelijk voor nieuwe leden :D |
Citaat:
+ dat het slechts een tijdelijk forum is :yes: |
Mooi idee maar denk net als Ar-tuur dat het niet zal gaan werken. Te weinig leden om een echt handeltje te beginnen. Denk dat er maximaal 5 dingen echt verkocht of geruilt/gerolen(:?) zullen worden en daarna is het over met dit forum. Zie er niet veel in..
|
Citaat:
|
mag ik dan een portie illegale software aanbieden waar ik van af moet :?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.