![]() |
k*t k*t k*t
WAT BEN IK EEN DIKKE MOGOOL:7
fiets ik net naar huis van die fysio zie ik daar een groepje van 3 mensen staan, zoon jongen drukt een achterlamp terug op een fiets en zegt tegen zoon kleiner "iemand" dat die er dus weer op zat een hij duwde de "iemand".. een beetje te hardhandig naar mijn zin en ook zo agressief als wat. ik fiets er dus langs ik kijk een beetje kijk ik die "iemand".... ik dacht eerst dat ik haar niet kende, ze had haar sjaal helemaal half voor haar gezicht(nee het is geen moslimO-)) en toen ik goed keek zag ik dat het een meisje was die ik laatst had leren kennen en die ik echt heel leuk vond/vind.. maar ik heb helemaal geen contactmiddelen met haar.... fiets ik door... ik was zo geschokken dat ik haar zag dat ik wegkeek en door fietste...:'( echt enorm balen.. ik had haar op z'n minst moeten helpen met die knulletjes... en ja een :loser: is hier wel op zijn plaats |
:loser:
|
best irritant om dit te moeten lezen8)
was dan ook terug gefietst trouwens |
Ik had alleen zin om de eerste zin te lezen. 8)
|
Citaat:
hmmm ja das waar... maar ja.. ze keek ook zo van help dan en dan fiets ik door.. ik d8 dat ik helemaal afging als ik terug fietste |
Citaat:
:p |
Nooooooo wat een kansverspeler :+
|
8) :loser: 8) :loser: 8) :loser: 8) :loser: 8) :loser:
|
Citaat:
Dat kan beter hé jongeman 8) :loser: |
hmmz ik wou dat ik terug in de tijd kon stappen....
ik probeer een manier te bedenken hoe ik 8er haar emeel kan komen.... |
mietje :p
|
Misschien ligt ze er nu nog!
Beter laat dan nooit toch:7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw: ik zou gewoon terug fietsen, misschien had ze wel behoefte aan een beurt |
Nah lekker dan :loser:
Vraag me af wat ze ervan gaat zeggen :7 Volgende keer beter |
Citaat:
|
Citaat:
|
:loser: !!
|
Citaat:
|
oke.
2 mensen staan ander mens te pesten en een van die pesters vind jij leuk? ik vind r dan een beetje triest :no: |
Citaat:
maar goed.. ff up-to-date blijven ik heb dus haar emeel... en ze was het dus niet:? zal wel...alles komt goed:thumbsup: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.