![]() |
referenties
hey wie heeft wie bij het forum gehaald?
ik heb zo zeg maar een beetje anoes en FraNN erbij betrokken en mjah beetje lovelyangel7 denk ik maar die komt hier al niet meer... wie jullie? ben wel benieuwd.. ge kunt ook vertellen hoe je hier wel gekomen bent ik zelf ben hier gekomen via google :) zocht een forum en deze vond ik het leukst |
Re: referenties
Citaat:
Ik heb niemand hierheen gehaald. :) |
naar hier gehaald door Bluewolf...
en heb BlackMystery naar hier gekregen :) |
ik heb hier ooit eens iemand naar toe gehaald, maar weet zijn nickname niet meer, had iig een avatar van inieminie
en ben volgens mij ooit door iemand van mijn oude forum hier naar toe gehald, die liet een leuk topic zien en ben toen ook maar gewoon gebleven |
uhm ik kwam hier alleen..
en ik heb niemand er bij gehaald:p NOG NIET:p |
srh maar die komt nie zoveel meer..
verder weet ik nie zoveel.. :{ op de amsterdamzooi na die nu bijna nooit meer komt.. :{ |
WhizzCat
not-known Brazza en nog wat mensjes die nooit meer posten omdat ik hun ook nooit meer zie :o |
ban bij scholieren onder de namen PFP en SOUL of ERIK en toen zij waaromniet tegen mij ga hier maar spelen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jefflover en tybootje, maar ze posten beiden niet veel
|
jullie mogen bartje,phitje en joy_Rfjk bedanken wat dankzij hun zit ik hier
|
ik door wat info van s.com, en sleepte meteen heel wat sport en nog wat aanhangsel mee :7
|
Citaat:
|
ik per ongeluk hier gekomen..
nog niemand hiernaar toe gebracht (ook niet van plan eignlijk) |
toevallig hier eens terecht gekomen en ik heb weinig behoefte om vrienden hier naar toe te krijgen
|
Easyprintscherm, the virus, Garet --> niet zo'n actieve users, maar goed.
|
ik zit hier door funfair. en femezz zit hier door mij 8-)
|
infamous en monolo zitten hier wel door mij :7
|
Hm hoe kwam ik hier....per ongeluk denk ik. En heb megalomania hier gebracht, maar die is er niet zo vaak.
|
Funfair
en wij saampjes de rest :p fizz jochemmm yo-de-plo (pakspul) lessel |
Re: Re: referenties
Citaat:
jij hebt iig mij hierheen gehaald :) ik haalde storm |
ik zat op een ander forum (blowie.net) en daar zat nightwolf op als direwolf en die had t een keer over forum.leerlingen.com en toen ging ik daar even rondkijken en toen zag ik een username met de naam biffy clyro en aangezien ik daar hardcore fan van ben en het heel erg rare is dat je dat tegenkomt, moest ik wel contact maken met 'r via ll.com.. :p
dus dat is mijn verhaal :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
o dat wist ik nie :p
|
Ik zat eens bij BoP thuis. toen vroeg ik wat dat blauwe was. dat bleek dus ll.com te zijn. Heb ik me aangemeld. maar ik ben pas echt actief geworden toen ook Urban Legend en Banaan hier begonnen,(samen met CMDR T3)
|
Ik kwam hier geloof ik omdat ik bladmuziek ofzo zocht, of iig iets van muziek en kwam op t muziekforum en toen bleef ik...
dacht ik hoor:p En had mn ex hierheen gehaald, had wel 16 posts ofzo:Y) En een vriendin van me, dacht dat die 0 posts had:p |
ik zat eerst op scholieren forum en toen had iemand het over leerlingen forum... toen ging ik even kijken en de rest is bekend :)
verder niemand erbij gehaald geloof ik |
Ben erbij gehaald door Amby, zelf mous538 erbij gehaald! Maar die heeft hooguit 3 posts, dus dat was niet echt wat :d
|
was ff een werkstuk aan het zoeken en toen zag ik forum staan heb ik daar op gedrukt en vond het wel lachen en heb me toen ook maar aangemeld.. Ik heb er niemand bij gehaald.
|
Daantjuuh ook niet? :?
Ik heb er iig zeker niemand bijgehaald, ben hier terecht gekomen door bloempjuh. :+ |
Elysium en pookietjuh, maar die heeft 't maar een dag uitgehouden :p
|
ik hou niezo van mensen bij een forum halen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.