![]() |
Heb je dat ook weleens...
Dat je posts van jezelf terug leest, hele oude, en dat je echt denkt....pfffffff......:rolleyes:
Moet je dit nou zien:? Let dan ook vooral op die taal:+ (deze is vast vaker geweest, maar goed) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat soms ook over mijn posts...
Mijn eerste topic hier had dan ook direct een slotje... ... vind ik nog steeds laf na al die tijd :Y) |
leuk toch :+
is leuker om iets te pakken van de basisschool, dat is helemaal lachen :yes: |
Wel grappig om te zien hoe je toen dacht en was:Y)
|
ja heel vaak :o
|
Ook al heb ik hier nog niet zo veel posts, over de 1sten ben ik soms ook wel wat beschaamd :$
|
nee, waarom zou ik oude posts gaan teruglezen. heb wel wat beters te doen8)
|
jemug..
geen leven ofzo.. als ik me oude post ga teruglezen, maak ik mezelf af.. :p *pakt pistool alvast* |
best wel :x
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nah ik ga geen ouwe posts van mezelf terugzoeken maar ik kan me best wel voorstellen dat er hele erge dingen tussen staan ofzo.
Maar zo zie je maar weer dat je gegroeid bent in je hoofd zeg maar;) je beschrijft dingen anders enzow...nah..is dat forum toch nog ergens oged voor :+ |
Citaat:
Ik moest laatst mn eerste post opzoeken, iemand had zo'n topic gemaakt, en toen was ik nieuwsgierig naar de rest;) |
Citaat:
|
ach ja, die goeie ouwe tijd, toen was ik hier nog onbekend, en nu, nu ben ik alom gehaat en berucht
|
Citaat:
niehieet, je bent lief:love: |
Citaat:
|
Bij mij valt het zo te zien nog wel mee (op het eerste zicht toch:p)
Edit: Ja ik schaam me:+ |
ik ga ze niet eens lezen ;)
|
Citaat:
|
Haha kijk dát is nou de reden waarvoor ik mijn oude topics nooit lees! ik zou me doodschamen! :$
|
Citaat:
Tsssss...slecht hoor:p Dus jij was diegene die dat schreef: dan pak je der toch gewoon op der bek:) Echt van die dingen die ik zelf niet eens doe, en dan wel zeggen tegen iemand anders;) |
Hehe ik weet nog goed hoe ik een warm welkom kreeg bij mijn eerst posts op het muziekforum :z
|
geen zin om te zoeken :p waarschijnlijk was 't ook niet erg boeiend... :p
|
Ik lees me oude posts ook nooit terug! :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.