![]() |
Wie is jou idool?
Nou??
|
JIM :9~ ;) :9 :7 :o :] :yes: :Y) *) :$ 8) :d 8-) :huh: :love:
;) |
nee ff serieus ik stem voor cerys matthews en roddy woomble
|
ben johnston natuurlijk
|
Pim fortuyn en George Bush
maar in de muziek is het dan Charles aznavour voor het beste nummer ooit |
Citaat:
ik moet zeggen, james zag er ook wel appeteitelijk uit of hoe je het ook schrijft 8-) |
james is gewoon lekker, punt uit.
en hoe the fuck kom jij aan mtv2 :{ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zat vandaag te kijken komt gewoon alle geile shit voorbij :7 |
wat een fucking klote foprum is dit ook, ik kom nooit meer hier op muziek :kwaaist:
|
Ik ga trouwens voor Michael W. Smith! :) :love: Love him&his music! :D
|
Citaat:
|
Pasi Koskinen - vocals
Esa Holopainen - guitar Tomi Koivusaari - guitar Niclas Etelävuori - bass Santeri Kallio - keyboards Jan Rechberger - drums denk dat phitje het hier ook mee eens is |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bono 8-)
|
Citaat:
vind het alleen jammer dat ze bijna niet naar nederland komen wil ze nog altijd eens live zien |
Dr. lectroluv:love: :z
|
Citaat:
wat is dat tv home dan? ik wil ook mtv2, veel beter dan de troep die er nu is 8| |
Blaise N'Kufo, Remy Bonyascie(of hoe je het schrijft... hij roelt)
|
Mark Knopfler,
Buiten dat hij een fantastische gitarist/zanger is schrijft hij ook mooie muziek. Angus Young, Gitarist van AC/DC, fantastische persoonlijkheid. Maar verder is hij altijd goed aan t spelen. Hij is nooit uit maat en hij weet altijd het publiek tot leven te wekken zodra hij de buhne oploopt. |
ik heb geen idolen. :o
|
Citaat:
Mijn "idol" van idols is trouwens Kurt Nilsen, die is goeeed :D |
Ik ga toch maar voor Danny Carey, ik heb niet zo'n verstand van drummers, maar zo creatief en goed als hij drumt, oe
Misschien over 100 jaar... |
niels, die drummer van anemic is mijn idool, ik heb allemaal posters van hem op mn kamer
|
Citaat:
:Y) |
Citaat:
ja maar ik kan toch moeilijk idool van mezelf zijn, gaat een beetje te ver he |
Mezelf :+
hehe kiddin, heb nie zoown sterallure O-) Hm wie zou mijn idool zijn ? Kweet nie, kluister niet echt naar 1 soort iemand :) |
daniel johns
|
Citaat:
Maah ik heb niet echt een idool..luister te veel muziek om dr eentje te kunnen noemen :) |
Citaat:
jah dat heb ik ook, ik ben nameijk ook grote fan van kurt cobain, ville valo en k's choice dus..:+ |
Kurt cobain en Miss Kittin,hoe een rare combinatie het ook niet is :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
een van de redenen dat ik niet meer op je kamer kom.. anyways.. qua drummen denk ik dat mijn idool is uhm... PIT die drummer van Maypole. En die drummer van Blink ook al is het een rukband, die drummer is echt teringgoed. Verder zou ik wel een dagje die palumbo van glassjaw willen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel boy sets fire eigenlijk wel... :yes:
Hinde van HIM en Marc van Face Tomorrow |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.