![]() |
Ik heb een probleem...
... het gaat over mijn goudvissen, maar ik vond het nu niet echt bij gezondheid passen, maar het is toch wel een serieuze vraag :Y)
Hoe vaak mag je eigelijk die beestjes eten geven? Ik geef ze elke keer eten als ik er voorbij kom, en die blijven precies steeds maar honger hebben :? 8-) |
haha, ik dacht een keer per dag? :p
|
iedere keer als je langskomt :huh: hoe vaak is dat?;) :p
normaal hierzo krijgen ze op warme dagen 2x en in de winter 1x per dag:p |
ik zou ze op een vast tijdstip eten geven, 1 keer per dag. 's ochtends of zo. ze moeten zich ook niet overeten é.
|
1 keer per dag .. dat was tenminste bij de goudvissen toen we een vijver hadden 8)
|
jah 1 keer per dag:yes:
|
Hoe vaak geef jij ze te eten dan Saar?
Heb jij een paar reuze goudvissen in je aquarium? |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren was het meer... maar ze blijven echt honger hebben :Y) Ik kan het ook niet aandoen... Kvind het zo erg dat ze honger moeten lijden :love: |
Citaat:
Zoiets als Japanse Koi Karpers? Nee... gewone... Ze zijn wel bijna 10cm groot :huh: 8-) |
waarom 2 keer?
|
Citaat:
|
Citaat:
En die andere noemen Sushi en Kleine :d |
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt me ook zo erg voor het beestje :D De mijne zijn met zen drie'en en zijn drie verschillende. Ze houden wel van elkaar :love: |
Saar,toen ik dr was heb je ze op dag 1 zeker al 7x gevoerd,je visjes zijn dik genoeg om een klein afrikaans landje te voeren dus minder het eten geven wat :p
|
goudvissen..
die beesten hebben altijd honger volgens mij.. :{ |
als saar straks mama wordt krijgt ze van die mooie knappe mollige kindjes :p :love:
|
Citaat:
|
dit is meer cyber talk matriaal
maar gewoon niet teveel geven geef de vissen in onze vijver trouwens nooit eten en ze leven al een jaartje of 3 |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn kindjes worden geen dikkertjes hoor 8| :D Maar tis maar dat er bij goudvissen geen handleiding bij zat ofzo hé :+ |
Je kan ze gewoon 1 keer per dag eten geven, tenzij je ze echt groot wil laten worden geef ze dan gewoon 2 keer per dag eten :P
|
Citaat:
dat zeg ik ook helemaal niet ;) maar als erbij kinderen wel een handleiding zit.. mag je die van mijn moeder eens van mij komen zoeken.. ze is de mijne al jaren kwijt :d |
Als je ze te vaak per dag eten geeft, zullen ze daaraan gewend raken en krijgen ze op een gegeven moment iedere keer honger als jij langsloopt :d
Maja kheb nie echt verstand van vissen ( Heb 2 honden en das toch wel iets heel anders :d, maar 3 keer per dag is toch echt teveel :) ) |
Citaat:
|
*heeft met veel lol dit topic doorgelezen*
whahahahahahahahahahahahahahah echt een dikke lol :d :d :respect: :respect: hehehehehehe we hadde vroeger ook goudvisse en die gaven we mar 1x per dag te eten 8) O-) |
Citaat:
|
Ik ga je geen advies geven want mijn goudvissen gaf ik altijd 1 of 2x per dag te eten en die waren altijd binnen een week dood :( :loser:
|
haha onze oude goudvissen kregen maar 1x per dag te eten...
en ze heetten Hans, Klaas en Johan dat heb ik bedacht ja:? |
Citaat:
... en nog een andere is gestorven aan een overdosis O-) ... daarom dat ik toch maar effe raad kom vragen voor ik het alweer verknoei. |
overdosis.. :huh:
(had ik ook altijd.. :{) |
Citaat:
... kheb hem gelopen :{ *nog nooit zo hard gekrijst om een diertje dat dood ging achteraf* :+ |
Citaat:
Trouwens, mijn mams komt net vragen of ik de goudvissen al eten geven had vandaag, want ze waren hongerig :D :D :D :D Volgens mij heb ik vermomde pirana's ofzo... Ik zweer het... Die dingen hier stoppen niet met eten :d :? :+ |
Goudvissen blijven inderdaad door eten. Het beste is gewoon eens per dag, of zelfs om de dag. Het is zelfs ook weleens goed als je ze een weekje laat staan :)
Die zwarte is zeker zo eentje met bolle ogen? 8) Die van mij deed dat ook altijd. :{ Maargoed, je zult wel last hebben van veel vuil :? |
Citaat:
Het is zo eentje met bolle ogen... Vechte die van jou ook ? :D En een hele week geen eten... Neej, da doe ik ze niet aan :d *gaat foto maken van visjes* 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vissen hebben ALTIJD honger (die van mij iig) Ik geef ze eten als ik eraan denk en dat is soms veel en soms weinig, maar het zijn best sterke beesies. Zou het lekker zo houden, want zoals je het nu doet zijn ze gewend.
|
ik heb geen probleem
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn vader wilde vroeger ook nooit erkennen dat ik moddervet was, oudergevoelens he :p:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
vissen eten altijd, ze hebben geen honger, je laat ze zo zichzelf dood eten, lekker slim weer :{
|
Een topic als deze hoort dus op Cyber Talk thuis
|
Citaat:
maar dat ging er al snel allemaal weer af:p |
Citaat:
|
Citaat:
ik was ook zo'n papkop :+ en dan met zo'n rompertje en dikke luier, omg :p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:25. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.