![]() |
[EGO] Vanaaf is het dan zover [/EGO]
Zwolle komt dur weer op, met Idols :d
Na lang wachten kunnen jullie me dan eindelijk bezichtigen *kuch* :+ |
*kijken gaat* :d
|
ik ga zeker de herhaling kijken dinsdag
|
idols?
wasda? :{ |
Citaat:
|
Maar ik ga wel kijken hoor meis! Vind het echt heel erg leuk, ben benieuwd!!!!! :d
|
ik ga dan naar instructio's band kijken.. :+ ik kijk wel naar de herhaling, wanneer is die? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga zeker kijken :+ :+
ik heb die foto van je gezien op F&P dus weet nu hoe je eruit zie ;) :D |
woensdag ga ik zekerz kijken :D
|
Citaat:
|
zeer waarschijnlijk zal k ook kijken :yes:
heb je jezelf al online gezien eigenlijk? :D |
hoelaat en waar? dan ga ik kijken!
|
Citaat:
|
Citaat:
Over een weekje bestaat de kans dat ut stukje wat op tv is geweest op die site komt... To Groov: Op rtl4 om 21.00 :Y) |
Ik ga kijken:d:d
|
Ik ga kijken, eindelijk:p
|
MEIS, WAAR WAS JE???? :(
|
ik heb je ook niet gezien:no:
|
Ik heb het tweede deel van Idols gezien, maar ik meen me geen Jamiel te herinneren? Maar heb dr ook niet echt op gelet :) Jammer trouwens dat onze DarkUnreal dr uit ligt :p
|
gvd weer idols gemist:+ stom kutprogramma :wave:
|
Goede uitstraling en stem hoor:yes: :wave:
|
Ik heb er nog wel op gelet, maar ik heb je niet gezien..wel een collega van mij, die door is :d :Y)
|
Damn wrom laten ze mij nou nie zien :(
Straks krijgt men alleen maar me ergste optreden te zien vd theaterronde Argh ik baal hier zo van :[ |
Komen je ouders nu klagen bij de Jury? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, meis t komt goed!! Wij geloven in iedergeval in je :* |
Jammer dat je er niet was... Ik zat helemaal in spannig maar nee hoor geen jamiel.. Dan dacht ik komt ze bij het einde van die kleine stukjes dat ze mensen laten zien die ook door waren gegaan... Was je er ook niet :( jammer!!
|
Volgens mij hebben ze alleen luitjes laten zien die ook door waren bij de eerste ronde van de theaterronde...
zodat ze mooi die luitjes die niet op tv zijn geweest de grond in kunnen drukken door het moment uit te zenden dat ze er uit zijn gegooid :[ |
Citaat:
ze volgen zo een paar mensen en zo worden ze beroemd en gelieft door het publiek hoe meer mensen iemand kennen, des te beroemder word die en des te sneller wordt hij leuk gevonden en worden zijn singles en cd's verkocht |
Citaat:
Maja ze zullen het wel vergeten met een paar dagen, maar ik zal nooit vergeten dat me slechtste optreden ooit, ook nog es is uitgezonden :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed... Jamiel is deze aflevering dus niet voorbij gekomen, hoef ik t ook woensdag niet te gaan kijken... :wave:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.