![]() |
Ik d8 dat Jamiel...
deze zaterdag op tv kwam voor idols?
|
Is ze al geweest?
|
Ik heb net even gekeken en heb ze niet gezien :)
|
oe wat vals...!!
daar in die arena:loser: |
Ik heb ze ook niet gezien..
|
Citaat:
|
hehe vooral die kerel met die rattenkop die de hele tijd rondjes ging draaien ofzo.. echt een idol :thumbsup:
|
:d:d prachtig toen die gasten bij vitesse het veld opkwamen, iedereen kon er goed om lachen, ik denk dat het de laatste keer was want de verkoop op de promonades zal behoorlijk gezakt zijn
|
Herman :respect: zit bij me neefje op school, en daar schijnt ie ook echt op de tafels te dansen enzo :+
|
Ik vond het ook wel lachwekkend! Maar die ene Haagse gast die Frans Bauer zong in de auditieronde, die vond ik nog wel de beste stem van allemaal hebben!
Ze hadden ook echt allemaal dezelfde kleding aangetrokken als bij de auditie (Zelfs dat ene meisje had weer dat groen op dr ogen gedaan)... |
Herman :respect: geweldig die vent :D
|
ik vind herman lief :love:
Hij kan echt zo goed dansen :) |
Mark, met die zonnebril is de zoon van mijn leraar Engels
die had al verteld dat ie daar gezongen hadden op dat voetbalveld, was echt grappig :d Ze schijnen hem kei vaak te bellen of ie dit en dat wilde doen omdat ie zo grappig was :d |
Citaat:
*Hup* *Hup* Hahaha dat Hup Hup vond ik zó droog!!! Ik vond hem denk ik wel de meest lachwekkende persoon die auditie deed dit jaar!! (Vorig jaar was dat Wanda, Hihi!) |
ik moet het woensdag nog zien, had gister een feest:)
|
Citaat:
|
Herman for PRESIDENT ! :respect:
|
Citaat:
|
Hermannnn! Woont in Schage, lekker vlakbij mij :+ *blijheid*? :p
Hij gaat elke zaterdagaaf uit in de Vernes..staat ie ook helemaal los te gaan enzo..wel een ballentent trouwens, ben dr een keer geweest..:kots: Maar hijs daro echt n held ;) :yes: :yes: |
die travestiet met dat buikje is ook wel geil hoor :9~
|
Wie is Jamiel?
Heb Idols lang nie gezien post eens een foto:thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:38. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.