![]() |
Meetings
Ik heb een vraag
Mogen users die een permanente ban hebben wel langskomen op meetings? Dat lijkt me namelijk wel leuk. Of mag het niet, en als diegene dan toch komt bellen jullie dan de politie? |
op wie zetten we in :?
|
Dat is toch niet zo moeilijk?
Maar mag ik nou een keer komen of niet? |
jij niet :loser:
|
Citaat:
Ok. dat ik niet welkom ben kan ik begrijpen. Maar als ik hier ergens lees dat jullie met z'n alle ergens afspreken op een bepaalde plek op een bepaald moment en ik kom dan ook langs en blijf jullie achtervolgen als jullie dat niet willen gaat er dan nog wat gebeuren? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is al wel de goeie insteling! Ik kom ook eens een keertje |
nou het ligt er dan maar net aan hoe de mensen over je denken...
ben je gebanned omdat je vooral mensen stond belachelijk te maken.. kan je natuurlijk wel komen, maar waarschijnlijk wordt je dan zelf erg in de zeik genomen... of kan je een tik verwachten als je blijft achtervolgen... :Y) als je bent gebanned, ook al heeft het merendeel van die meeting wel 'prettige' ervaringen met je.. dan mag je gewoon meedoen :Y) waarschijnlijk als er kosten aan verbonden zitten die door ll.com ofzow worden betaald, heb je hier geen baat bij.. omdat dat allemaal al van te voren wordt geregeld :Y) je kunt ook wel meelopen en net doen alsof je erbij hoort.. maar dan denken de meeste zoiets van "donder op sukkel" en wordt je totaal genegeert.. en is het voor jou ook weinig aan :p |
Citaat:
oohhww ik hoop echt dat ik de gene mag zijn die je aan de rails bindt :love: |
mensen met permanente ban moeten niet op het forum kunnen komen, dus zouden ook niet weten dat er ergens een meeting is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja, ik heb nooit een ban gehad, dus weet niet hoe het is |
oh nou ja het zal wel allemaal:?
ik kon iig nog alles lezen toen ik een ban had, gewoon op mn eigen computer |
Ik denk niet dat er genoeg animo is voor een meeting van neo nazi's
|
Citaat:
|
Kijk, als je nou gewoon ook komt! lijkt me wel leuk om je een keer iin RL te spreken!
en kan je bewijzen dat jeniet zo irritant bent als op t forum :* ;) |
Citaat:
Alleen wil ik hier dan toestemming vragen |
Je wil wel naar meetings te komen, terwijl je hier nog denkt dat je 95% van de mensen van t forum niet zal mogen.
Kun je met zo'n instelling maar beter niet naar meetings toe komen? Vaak is het zo dat als mensen een negatief beeld hebben van iemand, deze moeilijk positief te beïnvloeden is, dus de kans is groot dat zo'n meeting bij jou alleen maar gaat tegenvallen. Ik hou je niet tegen als je wil komen, laat dat duidelijk zijn. Maar met bovengenoemde gedachte lijkt het mij in elk geval niet slim om naar een meeting te komen. :no: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Arie en Forza komen ook
|
Re: Meetings
Citaat:
|
Citaat:
|
Re: Re: Meetings
Citaat:
Dat is nog eens wat anders dan een marokkaan met een pistool tegen je kop! |
Re: Re: Re: Meetings
Citaat:
|
flame, topicuser gebanned, verder nutteloos
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:13. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.