![]() |
Oh my FUCKING God!!!.. tellsell
heeft weer een nieuwe reclame op tv..
dit keer willen ze een digitale 'fotocamera' verkopen... het ding ziet eruit als een webcam :{ het heeft niet de kwaliteit van een normale camera.... en het wordt verkocht met leuzen als Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en die usb kabel ook |:( het is toch logisch dat je zoiets erbij krijgt (wat trouwens maar 5 euro kost ofzow).. anders kan je toch niet een digitale camera aanbieden.. als je vervolgens niets met die fotows kan 8) vooral het uitspreken van UUUUEEESSSSSSSBBBBEEEE cable... net alsof het iets heeeel nieuws is :+ ze zijn echt tot een dieptepunt gezakt hoor 8| |
net zoals dat super blue stuff :{
"we have no idea what it is, but it is a bit bleuish, so let's call it super blue stuff" :x |
aha :p
|
lol dat ding lijkt me eigenlijk best wel geinig, is maar 30 euro ofzo.. maar volgens mij is het na 2 weken ofzo al stuk :+
edit: dat ding dat nog kleiner is dan een creditcard enzo bedoel je toch? :p |
Waarom kijk je er naar?
Waarom vertel je dit? |
Citaat:
wat een prachtige titel :d :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik zag een man die nu kan golfen en filmen tegelijk ofzo...
Ik :kots: op Tellsell |
of die via-nogwattes ofzow.. is soms op net5... hebben ze reclame over "the one ring" van lord of de rings... ze vertellen allemaal dingen die niet waar zijn.. en het is erg slecht in elkaar gezet :+
bovendien ziet die ring er nog lelijk uit ook :p helemaal onder de enqrypties gekrast :kots: en die "one ring" (ook al zijn er dus miljoenen onderhand :+) zou je ook nog eens magische krachten geven :d 8) |
Citaat:
|
ach, er zijn mensen die het niet begrijpen en zullen het dus ook wel kopen
ze gaan in op de onwetendheid van sommige mensen |
Ikke dure camera gekocht en kan de softwear niet installeren :(
Computer = wrak Moet alles op laptop openen en door e-mailen maar nou is die laptop ook nog eens gecrahst :( |
Citaat:
je moet gewoon windows opnieuw installeren... dan ben je van een heleboel gezeik af :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
whaha moet je kijken wat ze nog meer hebben :+ http://www.superbluestuff.com/catego.../skinstuff.asp |
Dat je er uberhaupt nog helemaal naar gaat kijken en de moeite neemt om er hier op t forum over te klagen... :loser: ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:44. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.