Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Oh my FUCKING God!!!.. tellsell (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41781)

FunFair 11 January 2004 11:02

Oh my FUCKING God!!!.. tellsell

heeft weer een nieuwe reclame op tv..

dit keer willen ze een digitale 'fotocamera' verkopen... het ding ziet eruit als een webcam :{ het heeft niet de kwaliteit van een normale camera.... en het wordt verkocht met leuzen als

Citaat:

Ik ben een vrouw en heb zelf de software geinstalleerd.. zo simpel is het dus
Citaat:

*En je hebt die software er appart bij moeten kopen? -Nnnnnooooo, je krijgt deze software er GRATIS bij!
Citaat:

*Maar hoe krijg je die plaatjes dan zo snel naar de computer? -Dankzij deze geweldige UUUU EESSSSS BEEEE cable kun je in een korte tijd heel snel de foto's oversturen.
Citaat:

*Jaahaa, maar die UUUUU EEESSSSSS BEEEE cable die kost natuurlijk ook weer geld -Nooohooo die kabel is ook zelfs gratis
ALSOF ZE DIE SOFTWARE NORMAAL NIET BIJLEVEREN.. EN DAT HET ALS EXTRA WORDT AANGEBODEN :loser:
en die usb kabel ook |:( het is toch logisch dat je zoiets erbij krijgt (wat trouwens maar 5 euro kost ofzow).. anders kan je toch niet een digitale camera aanbieden.. als je vervolgens niets met die fotows kan 8)
vooral het uitspreken van UUUUEEESSSSSSSBBBBEEEE cable... net alsof het iets heeeel nieuws is :+

ze zijn echt tot een dieptepunt gezakt hoor 8|

Riddler 11 January 2004 11:04

net zoals dat super blue stuff :{

"we have no idea what it is, but it is a bit bleuish, so let's call it super blue stuff" :x

Irene!!!! 11 January 2004 11:04

aha :p

Headliner 11 January 2004 11:06

lol dat ding lijkt me eigenlijk best wel geinig, is maar 30 euro ofzo.. maar volgens mij is het na 2 weken ofzo al stuk :+

edit: dat ding dat nog kleiner is dan een creditcard enzo bedoel je toch? :p

klopt 11 January 2004 11:07

Waarom kijk je er naar?
Waarom vertel je dit?

FunFair 11 January 2004 11:08

Citaat:

Originally posted by Riddler

"we have no idea what it is, but it is a bit bleuish, so let's call it super blue stuff" :x

die zag ik ook vanochtend :d

wat een prachtige titel :d :d

Riddler 11 January 2004 11:08

Citaat:

Originally posted by klopt
Waarom kijk je er naar?
Waarom vertel je dit?

waarom ga jij niet weg?

FunFair 11 January 2004 11:08

Citaat:

Originally posted by klopt
Waarom kijk je er naar?
Waarom vertel je dit?

ik heb een geestelijke stoornis, waardoor ik het niet kan helpen om deze reclames te bekijken en er flink veel over te praten :$

Desert Rose 11 January 2004 11:08

Ja ik zag een man die nu kan golfen en filmen tegelijk ofzo...

Ik :kots: op Tellsell

FunFair 11 January 2004 11:10

of die via-nogwattes ofzow.. is soms op net5... hebben ze reclame over "the one ring" van lord of de rings... ze vertellen allemaal dingen die niet waar zijn.. en het is erg slecht in elkaar gezet :+
bovendien ziet die ring er nog lelijk uit ook :p helemaal onder de enqrypties gekrast :kots:

en die "one ring" (ook al zijn er dus miljoenen onderhand :+) zou je ook nog eens magische krachten geven :d 8)

Riddler 11 January 2004 11:12

Citaat:

Originally posted by FunFair
of die via-nogwattes ofzow.. is soms op net5... hebben ze reclame over "the one ring" van lord of de rings... ze vertellen allemaal dingen die niet waar zijn.. en het is erg slecht in elkaar gezet :+
bovendien ziet die ring er nog lelijk uit ook :p helemaal onder de enqrypties gekrast :kots:

en die "one ring" (ook al zijn er dus miljoenen onderhand :+) zou je ook nog eens magische krachten geven :d 8)

pas op hoor, strax komt gollem nog langs :o

Stapper 11 January 2004 11:21

ach, er zijn mensen die het niet begrijpen en zullen het dus ook wel kopen
ze gaan in op de onwetendheid van sommige mensen

Karma-Killer 11 January 2004 12:57

Ikke dure camera gekocht en kan de softwear niet installeren :(
Computer = wrak

Moet alles op laptop openen en door e-mailen maar nou is die laptop ook nog eens gecrahst :(

FunFair 11 January 2004 12:57

Citaat:

Originally posted by Karma-Killer
Ikke dure camera gekocht en kan de softwear niet installeren :(
Computer = wrak

Moet alles op laptop openen en door e-mailen maar nou is die laptop ook nog eens gecrahst :(

:+

je moet gewoon windows opnieuw installeren... dan ben je van een heleboel gezeik af :Y)

Karma-Killer 11 January 2004 13:03

Citaat:

Originally posted by FunFair
:+

je moet gewoon windows opnieuw installeren... dan ben je van een heleboel gezeik af :Y)

Doen we even :Y)

FunFair 11 January 2004 13:36

Citaat:

Originally posted by Riddler

whaha moet je kijken wat ze nog meer hebben :+

http://www.superbluestuff.com/catego.../skinstuff.asp

Bird Of Prey 11 January 2004 15:55

Dat je er uberhaupt nog helemaal naar gaat kijken en de moeite neemt om er hier op t forum over te klagen... :loser: ;)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:44.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.