Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Feedback & Mededelingen (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Idee van wetering12 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=41802)

WishfulDreaming 11 January 2004 15:40

Idee van wetering12

Aangezien hij gebanned is vroeg hij mij om dit effe te posten.
Hij wou vragen wat jullie van dit idee vonden voor het forum :

Citaat:

dennie... zegt:
kun je niet een forumdeel maken met de naam: "prullenbak" dat daar alle topics met slotje in kunnen worden gezet zodat de forums goed overzichtelijk blijven en dat je het nog wel kan na lezen...

The6thgate 11 January 2004 15:46

ik weet het niet. in het begin is het misschien wel leuk, maar volgens mij wordt het na verloop van tijd toch niet gelezen.

Sedes 11 January 2004 15:49

niet echt nodig denk ik...
het blijft toch zowieso overzichtelijk doordat slotjes op de duur toch "naar beneden" zakken :?

Stevie 11 January 2004 15:53

Dat is er al eens geweest..

Stapper 11 January 2004 16:10

Citaat:

Originally posted by Stevie
Dat is er al eens geweest..
wow ik net zeggen
vind het onzin

is trouwens typisch windows, gooi je iets weg, blijft het nog altijd in je prullenbak zitten voor het geval je het toch niet kwijt wilt

WishfulDreaming 11 January 2004 16:12

Persoonlijk denk ik ook eerder dat je de topics in hun desbetreffend forum kan laten staan. Staat ook veel overzichtelijker :)

Youssef 11 January 2004 16:15

Is al geweest. :{

bartje518 11 January 2004 16:15

Maar zo voorkom je topics zoals Slowchat, die verwijdert worden. Had ook met een slot in de prullenbak kennen staan..

WishfulDreaming 11 January 2004 16:17

MAAR dan kunnen ze beter het principe van archieven gebruiken.
Dan kunnen de tijdelijke fora daarin geplaatst worden wanneer ze afgelopen zijn, en een appart submapje voor bijv. slow-chat-topics :)

Youssef 11 January 2004 16:21

Het mooiste is gewoon een systeem waar alle gesloten topics naar onder gaan. Maarjah, wishful thinking à la fok hè ;)

koelkast 11 January 2004 16:43

is al eens geweest was toen geen succes. weet niet meer waaom het faalde toen.

2-D 11 January 2004 17:08

Meestal wordt een topic dat gesloten wordt snel vergeten, tenzij t echt belangrijk was...
Meestal zijn gesloten topics ook meer vervelende topics die gesloten.(door spam enz.)

Er zou misschien wel een soort forum worden aangemaakt waar memorabele topics zouden kunnen worden opgeslagen. Een soort van Best of LL.com ...

psychobunny 11 January 2004 17:30

Citaat:

Originally posted by 2-D
Meestal wordt een topic dat gesloten wordt snel vergeten, tenzij t echt belangrijk was...
Meestal zijn gesloten topics ook meer vervelende topics die gesloten.(door spam enz.)

Er zou misschien wel een soort forum worden aangemaakt waar memorabele topics zouden kunnen worden opgeslagen. Een soort van Best of LL.com ...

The best of ll.com lijkt mij goed idee :yes:

Saarah 11 January 2004 17:35

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Ja idd!! Is ook origineel :yes:

LoeLoe 11 January 2004 18:00

Citaat:

Originally posted by koelkast
is al eens geweest was toen geen succes. weet niet meer waaom het faalde toen.
Wanneer dan :?

Headliner 11 January 2004 18:05

dat is er al een keer geweest inderdaad, maar ik vind het nutteloos.. als ze gesloten zijn kun je ze toch ook gewoon lezen? of het nou in adb of in de prullenbak is

maar het is wel overzichtelijker idd
zo'n hele pagina voor de helft gevuld met gesloten topics wordt je ook niet echt vrolijk van

Annuh 7 February 2004 13:43

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Lijkt me ook een leuk idee, maar krijg je dan neit weer verschrikkelijk veel gezeur over wat er wel en niet in data forum komt?

psychobunny 7 February 2004 18:29

Citaat:

Originally posted by Annuh
Lijkt me ook een leuk idee, maar krijg je dan neit weer verschrikkelijk veel gezeur over wat er wel en niet in data forum komt?
Kan toch 1x per zoveel tijd over gestemd worden?

Nickchange 8 February 2004 09:38

Prullenbak was lief:love:

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...ght=prullenbak :p

AmbyPur 8 February 2004 12:32

als er serieus nog over dit onderwerp gesproken wil worden, ok. anders gaat ie dicht.

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:54.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.