![]() |
Jongeren zien het weekend teveel als een (drink)feest niet als een periode van rust..
en ontspanning.
Wat vinden jullie van deze stelling? :o :thumbsup: :notgood: ? Kussiez:+ |
ik slaap goed door alcohol:thumbsup:
|
om even ontopic te komen, ik zou zeggen beide... weekend is immers lang genoeg :d
|
zaterdag: drank zondag bijkomen :)
|
Chesta !! Das lang geleden :9
|
schoon.. :) en nu naar discussie >>
|
ik rust doordeweeks.. normaal gesproken is mijn weekend juist het drukste van alles... maar niet zozeer als drankfeest ofzo hoor. Ik heb gewoon veel te doen: werk, band, sport.
|
Feesten enzo is dat niet echt iets waar je van uitrust, maar het is toch een vorm van ontspanning. :) Uitrusten doe ik op school wel hoor! :thumbsup:
|
Dat moet ieder voor zich uitmaken. Ik werk bijv in het weekend, alsof dat ontspanning is.. Ja, wel 'n beetje..
|
Drinken vind ik een ontspanning
Onderspanning |
gewoon van allebij een beetje
vrijdag/zaterdag feesten en zondag uitrusten Ik ben eigenlijk elk weekend wel druk, ik rust altijd uit in de vakanties :+ |
Eh, ja hoi Bobba (naamsverandering??)Wie de *** ;) :+
|
ruffyrider ofzo... je ken em wel :p
maarja, me weekend is net zo druk als door de weeks, alleen voordeel is ik kan uit slapen maar ga langer door op vrijdag zaterdag en zondag |
Ik ben niet zo'n persoon die elk weekend door blijft zuipen tot je de volgende morgen door de kater niet meer uit bed kan. Vind ik zonde van m'n tijd.8|
|
donderdag vrijdag en zaterdag feest, en soms op zondag rust. :7
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:43. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.