![]() |
Waarom is het vandaag geen vrijdag?
8|
Ik haat alle dagen voor woensdag... *ik eis weekend* |
pech :p
|
ik eis geld :Y)
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik wilde ook dat t al weekend was!:yes: :yes:
|
Weekend... slapen... weekend... nx doen... weekend ... slapen...
*droomt* :z Zoveel leuke dingen... Zoveel LEUKERE dingen dan school-slapen :Y) |
Re: Waarom is het vandaag geen vrijdag?
omdat het dinsdag is :{
:p en dat het nog maar lang geen vrijdag wordt, want hoe dichter bij vrijdag, hoe dichter bij maandag, hoe dichter bij m'n eerste examen :[ |
Citaat:
|
oh ik wil trouwens niet eens dat t weekend was :{ ik moet samen met mijn projectgroepje a.s. zaterdag een presentatie houden op school voor een hoge piet van de Efteling, ouders en andere belangrijke mensen :{ kortom, open dag :Y)
|
Ikke ook, sunday I'm gonna beat someone with a T.O.W.W.D.T.M.W.E.D.C.C.T.M.M.F.R.E.D.
Mwhaha and only one person knows what that means ... (You're so doomed :d) -edit- To Tijn: Pardoes ? :+ |
Citaat:
|
Ik heb maar gemengde gevoelens over deze dag.
:love: :[ :love: :[ :love: :[ :love: :[ :love: :[ :love: :[ :love: :[ :love: :[ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen = woensdag = halve dag school = beter dan normaal school 8-)
ik heb morgen medisch onderzoek 8| |
Citaat:
|
ik wil wel weer naar school, weer met de trein en mensen tegenkomen:Y)
|
Citaat:
... vieze mensen daar zeg :+ |
Citaat:
|
Citaat:
... ja... daaaaaar ;p |
Citaat:
|
Citaat:
Gaan ze dan ook achter je oren kijken of je teelballen al ingedaald zijn? :7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het als jongen dan letterlijk besterven... Laat je toch niet aanzitten joh... :Y) |
Ach ik heb bij de sportkeuring vanuit de voetbalclub eens een vrouwlijke dokter gehad :o :D
|
Citaat:
laatst had een vriend van me ook medisch onderzoek, ging die dokteres wel echt op haar knien gaan zitten om het te bekijken.. |
Citaat:
LoL, tis maar wat je opwindend vind hoor :+ En op knien om te bekijken... moet wel érg boeiend geweest zijn dan :Y) |
hehehehehe
ik zie me al voor me zo...hele rije jongens met een stijve... whahahahah :d |
je kan je ziek melden, is dan geen school meer :+
maar ik ben blij dat ik de aankomenende 3 weken maar 2x op school moet zijn |
ik eis ook weekend: morgen en overmorgen=hell :(
|
Citaat:
Kom biffy, morgen is het vrijdag 8-) |
Citaat:
|
nog 2 dagen tot 4 uur naar school :( dus vrijdag is bij mij ook wel welkom idd.
|
Citaat:
|
Citaat:
en naar hollywood een of andere stomme disco savonds dat is ook best debiel maja :Y) jij? 8-) |
Citaat:
|
ik heb vrij gekregen voor morgen.
ik wil morgen naar de dokter omdat ik veel duizelig en moe ben laatste paar dagen, en ik denk dus dat mijn ijzergehalte te laag is, of mijn bloeddruk te laag. en moest tussen 2 en 3 uur langskomen. zeggen ze op t werk, blijf dan gewoon een hele dag thuis want er gebeurt morgen toch niks boeiends waar je van kan leren. tja.. dus morgen lekker vrij donderdag werken, vrijdag naar school :d is relaxed man:p |
Ik hoop dat vrijdag nog ff weg blijft. Begin met mijn examens op vrijdag. |:(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.