![]() |
Pm van die sm-gast
Over dat sm-topic...
en gewoon beetje plagerige tikjes geven dan .. hmmja .. ik vind sm wel spannend .. lijkt me leuk om met en meisje te spelen .. en vanalles met d'r uit te spoken .. mailen ?? Hebben jullie dat ook gehad meiden ?! HOE ZIELIG KUN JE ZIJN |:( :loser: :wave: |
ik ga em direct mailen :Y)
|
misschien bedoelde hij in plaats van een s een p ofzo ?
:+ |
Jah , tuullek :p 8) :loser:
|
it wasn't me
|
:$
|
Waarom post je dit dan hier en op seksualiteit?
Om stoer over te komen dat je die PM hebt gehad ofzo? Als je echt wilt klagen, stuur dan een PM naar KK of NW, of open een topic op feedback... Beetje jammer. :x :loser: |
Citaat:
|
hotmail account hacken :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent gek dus? :+ http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=41986 |
Jeanie, andermans emailadressen hoef je niet in t openbaar te zetten hoor :z
en wie zou nou niet interesse in jou hebben? 8-) |
Citaat:
|
Omg , dus nu probeer ik stoer over te komen omdat ik het hier en daar poste ?! De enige reden waarom ik dat deed is omdta ik die gast gwn zuur vind.
Maar goed , ik vind mezelf ook echt heels toer als ik zo'n om krijg ja. You are a loooooser. :) :loser: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezow det iedereen zou zo fokking loserig over stoer doen en email adressen inet in het openbaar te zetten.
KOM OP MENSEN doe ff normaal. Deze gast is toch gwne cht heel zielig :| |
Citaat:
|
Dan moet je op een normale manier klagen en dan krijgt hij waarschijnlijk een normale ban... :{
|
Citaat:
|
Citaat:
Tering ja :loser: :Z :z :wave: |
Ja, daar zit echt logisch verband tussen...
Nog ff meid.. :* |
Citaat:
and we all know the drill now, flamen=slotje 8) en Jeanie, als ik wil, kan ik je emailadressen ook op andere fora posten maar dat zou jij waarschijnlijk ook niet geweldig vinden :{ |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.