Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Als je dronken bent... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42027)

Jochemmm 16 January 2004 15:20

Als je dronken bent...

Iedereen die wel eens dronken is geweest kent het wel. Super leuke avond gehad, vreselijk lam, je gaat op bed liggen, doet je ogen dicht en denk kut... het begint te draaien... :d

Nouja, daar hadden Funfair en ik het dus gisteren over, en dat om de een of andere vage reden het altijd naar rechts draait... Maar stel dat je naar het zuidelijkhalfrond gaat om je daar vervolgens vol te gieten, draait het dan linksom?? 8)

niemand 16 January 2004 15:21

Re: Als je dronken bent...

Citaat:

Originally posted by Jochemmm
Iedereen die wel eens dronken is geweest kent het wel. Super leuke avond gehad, vreselijk lam, je gaat op bed liggen, doet je ogen dicht en denk kut... het begint te draaien... :d

Nouja, daar hadden Funfair en ik het dus gisteren over, en dat om de een of andere vage reden het altijd naar rechts draait... Maar stel dat je naar het zuidelijkhalfrond gaat om je daar vervolgens vol te gieten, draait het dan linksom?? 8)

nee dan ga je van voor na achter

annomeisje 16 January 2004 15:24

Mijn...God als ik dit lees ben ik blij dat ik geen alcohol mag hebben :?

Bobba. 16 January 2004 15:25

Ik ben al tijden niet meer dronken geweest.. Maar opzich zou het best kunnen ..

Plankje 16 January 2004 15:44

hmz vanaaf of morgen eens uitproberen of je inderdaad naar rechts draait :d

Stapper 16 January 2004 15:53

waar je het al niet over kan hebben....
maarja, merk nooit of het links of rechts om gaat
ben ik te dronken voor :+

Sedes 16 January 2004 16:29

Wat helpt om minder draaierig te zijn, is in je bed met één blote voet op de grond te "liggen".

Verklaring: het aanvoelen van de koude, bewegingloze grond vertelt je hersenen dat die draaiingen in je hoofd niet echt zijn.

Waar studentenboekjes allemaal niet goed voor zijn :Y)

Plankje 16 January 2004 16:31

Citaat:

Originally posted by Sedes
Wat helpt om minder draaierig te zijn, is in je bed met één blote voet op de grond te "liggen".

Verklaring: het aanvoelen van de koude, bewegingloze grond vertelt je hersenen dat die draaiingen in je hoofd niet echt zijn.

Waar studentenboekjes allemaal niet goed voor zijn :Y)

en wat nou als je vloerverwarming hebt dan :d

Mozzel 16 January 2004 18:12

dat heb ik dus ook ja...

Het standby lampje van de tv wil ook nooit stil blijven staan enzo:7

electricity 16 January 2004 18:41

ja is idd een kutgevoel!
moet je op je zij gaan liggen of op je buik, dan draait het niet zo hard:yes:

FunFair 16 January 2004 18:45

jah maareuh.. weet iemand of het nou net zo werkt?? niet iemand die toevallig ergens in het zuiden dronken is geraakt? :p

Sedes 16 January 2004 18:47

Citaat:

Originally posted by chalyken
nog gekker na kickx dit jaar (speciaal evenement waarbij je heel veel soorten benji springen enzo kon doen) kwam ik thuis en toen ik in bed lag had ik echt gevoel datk aan het vallen was of ging vallen. :+ 8)
:yes: als ik dagje naar pretpark ben geweest.. dan draai ik 'snachts ook nog :p

JEANUS 17 January 2004 10:59

Jah dna voelt het nog als je in je bed ligt of het een achtbaan is.

dupke 17 January 2004 12:42

meestal is dat draaien opties bedrog.. het kan eigenlijk niet:p
maar het probleem van mij is altijd.. val alcohol val ik als een blok in slaap als ik op me rug lig.. met of zonder kleren nog aan :D
dus merk nooit wat van dat draaien:)

FunFair 17 January 2004 12:49

Citaat:

Originally posted by dupke
meestal is dat draaien opties bedrog.. het kan eigenlijk niet:p
optisch bedrog? denk eerder dat het iets anders is, want het heeft volgens mij weinig te maken met optiek als je je ogen dicht hebt :+
Je hersenen veroorzaken die draaiingen (volgens mij) :p

electricity 17 January 2004 13:02

Citaat:

Originally posted by FunFair
optisch bedrog? denk eerder dat het iets anders is, want het heeft volgens mij weinig te maken met optiek als je je ogen dicht hebt :+
Je hersenen veroorzaken die draaiingen (volgens mij) :p

je evenwichtsorgaan zal wel gedesorienteerd zijn:Y)
daarom vallen ook zoveel mensen:d
en blijft draaien enzo..8-)

dupke 17 January 2004 13:12

ik heb nooit last van vallen als ik dronken ben, hoogstens wiebelen.. maar als je opstaat en je bent dronken :huh: moet je es doen.. heel de avond zitten en dan heel snel opstaan:yes:
gegarnadeerd dat je onderuit gaat ... of als je buiten komt in een keer hoofdpijn :D

x-lizz-x 17 January 2004 13:19

Ik heb het ook wel eens gehad en het is echt een kut gevoel.. En bij mij draait mn bed dan ook naar rechts ja.. ik weet ook neit hoe het komt :9

sum 17 January 2004 13:38

Citaat:

Originally posted by xlizzx
Ik heb het ook wel eens gehad en het is echt een kut gevoel.. En bij mij draait mn bed dan ook naar rechts ja.. ik weet ook neit hoe het komt :9
omdat jij het bent O-)

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:06.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.