![]() |
wat staat er op jou nachtkastje?
bij mij:
glas water, wekkertje, paracetamol, de pil, een boek en inhaleerding. |
ik heb geen nachtkastje maar naast mn bed staat een glas water en zakdoeken :+
|
radiowekker
shox mijn lenzen horloge |
Wow... het mijne staat momenteel practisch vol...
*gaat effe kijken*
|
pil
mn gsm flesje water wekker tijdschiften en meestal nog wat zooi van mn huiswerk ofzo wat ik de avond van te voren nog heb zitten leren.. |
wuh.. geen idee.. heb er al zow lang niet naar gekeken :z
|
heb geen nachtkasje..wel een plankje boven m'n bed.. en daar staat op:
een spiegel boeken een wekker make-up de pil haar spelden me dagboek me beurs luisifers een aansteker een wirook staaf een wirook houder een paar ringen en oorbellen.. brr toch maar eens gaan opruimen:p |
foto
lamp een stapel tijdschriften telefoon afstandbediening paar dvd's bakjes met troep erin wekker sieraden |
Een shitload aan boeken 8)
Verder staat er een lampie op en 's avonds mun bril en horloge er nog bij 8) |
Pil
Waxinelichtje foto lampje m'n mobiel wat kleingeld |
lampje foto
foto van me vriendjuh losgeld boek en me fovo tijdschrift nie veel het is een klien kasje oh ja en 1 box staat erop van me radio:yes: :? :huh: |
wekkerradio
wereldbol:+ teveel papierzooi en dr ligt gewoon nog meer rotzooi op:+ |
vaseline.
|
Wapen
|
-Boeken
-Wekkers -Gsm -Hoestdrank (heeft gelekt dus alles zit eronder:| ) -Haarspeldjes -Kaars -Punaises -Vieze papieren zakdoekjes:p ja, ik ben verkouden. |
ik heb geen nachtkastje :+
|
veel pillen (zink en b12)
wekker radio afstandsbediening van video en tv televisiegids meer niet |
Een lamp, schrijfblok, pen, 3 boeken, zakdoek, discman en een wekker.
|
Wow, als ik lang blijf kijken naar jouw avatar, word ik gek:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nix,ik heb geen nachtkastje :+
|
Euh een paar euro, geurtjes, deo, me ziekenhuispas en de AB van me comp :)
|
Bij mij staat er helemaal niks.
Ik heb geen nachtkastje eigenlijk. Mijn spullen staan allemaal in de kast tegenover mijn bed :z |
Citaat:
|
Een leeg glas, een VI, mijn MP3-speler, mijn bril, een CD-hoesje, 2 lege AAA-batterijen en mijn horloge.
|
mijn bed staat naast me burea en darop ligt altijd me discman met wat cd's, sleutels, spikeband, portomonee ect. :p
|
- 4 afstandsbedieningen (tv,dvd,video en stereo)
- de pil - glas water - klokje - pen - gsm |
- foto van me overleden tante (moeders kant)
- foto van me overleden opa (moeders kant) - foto van me overleden opa (vaders kant) - foto van me overleden tante (vaders kant) (er moet nog wel een foto lijstje bij, maar die kon ik vandaag niet kopen :() - wekker - afstandsbediening - 4 kaarsjes - mobieltje - flesje water EDIT: En een lampje |
even omkijken..
lamp.... deodorant met leeg wcrolletje dr omheen... de pil... een batterij.... nagelknippertje... afstandsbediening voor mijn stereo... gsmhouder... wekker... neusspray (die staat er al 3 maand ofzo).. doosje van de neusspray.... labello die over datum is... muggeuitzuigding.. en dat was t:d |
Ik heb geen nachtkastje
|
Citaat:
|
ik heb geen nachtkastje.
|
Citaat:
|
pauper! :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey w00t, heb jij wel een nachtkastje:7
|
Citaat:
|
Teveel :+
- Mandje met al mn make-up spullen - Al mn parfumflesjes - Mandje met haarelastiekjes en wax - Vier sieradendoosjes - Al mn kettingen - Klokje - Afstandsbediening van mn stereo - Brillenkoker - Mn lenzenspullen - Mn horloge |
veel..
- de pil - tijdschriften - nivea - flesje water - condooms - aansteker - naalden - mes - pinpas - eurocentmuntjes - sigaretten - borstel - bril - dvd pirates of the caribbean - cd van bob marley - asbak |
Citaat:
Die vaseline ligt gewoon naast je bed :loser: |
heb ik niet, aan de ene kant verwarming en andere kant me bank :no:
|
ik heb een nachtkast want ik slaap in een hoogslaper :loser:
Daarop bevinden zich : een box, een schriftje met potlood, een tijdschrift en dat was het dan wel weer :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.