![]() |
dinsdag morgen
Het is altijd mooi weer,je voelt je gelukkig,je hebt alles wat je wilt hebben.Je bent gelukkig Je schiet goed met je ouders op.Je cijfers op school zijn goed,jij en je vriendin zijn gelukkig . alles loopt perfect , geen geld problemen .....
tja : ""dit is meer een omschrijving van een ideaal en zorgenloos leven"" En dan tja, terug naar reality " wat mis jij nog in je leven,of iets wat j e graag zou willen, maar wat niet gaat ?" |
een vriendje:P
geld, om de rekeningen te betalen en goede cijfers voor wiskunde :+ |
Citaat:
|
ik mis zoveel in mijn leven :z
|
Niemand verliezen die me dierbaar is...
Een vriendje :p Een beter cijfer voor Wiskunde |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat het zaterdag 7februari is, dat ik dus gedaan heb met examens en dat ik voor al m'n examens een A heb (= geslaagd).
Voor de rest... euhm.. geld is ook altijd welkom en een groter kot.. |
De mentaliteit om aan school te werken, dat is de enige reden die veel dingen in m'n leven kan beïnvloeden. Zoals de omgang met je ouders en de gedachte die elk gelukkig moment in je leven toch weer verpest wanneer je eraan denkt dat het toch fijn zou zijn als je eens goed je best deed op school :|
|
Citaat:
|
Minder huiswerk :(
|
betere cijfers op school.. en een vriendje, maar daar gaat al verandering in komen 8-) :p
|
Meer geld, of een beter jobje
|
Citaat:
:d :d :yes: en ik zou meer geld willen hebben, als ik nu 4500 euro op mijn spaarrekening had staan ging ik op mezelf wonen:yes: maar moet nu nog beginnne met sparen. en ik wil een sociaal leven hebben buiten het weekend:yes: amar dat komt wel weer als ik naar school ga:d |
Citaat:
|
ik ben gelukkig, heb op dit moment niet echt matriale dingen nodig
|
Citaat:
:aai: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 21:07. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.