![]() |
ik ben niet lief
kampie is dat misschien wel electricity, maar ik niet hoor.
|
jawel:respect:
|
:aai:
|
Citaat:
|
Moet je hier nou al die topics voor openen?
|
ja sanne
maar nu ga ik eten en als ik terug kom heb ik een ban dus heb je even geen last meer van me |
ik ben wel lief
|
Citaat:
|
ach wat, ik ook :9
|
ik ben ook zo super lief he O-)
|
Citaat:
|
Citaat:
:d :d :d whahahahahha LOL :d :d :d |
Citaat:
hahah 8| :rolleyes: |
:|
|
neuh, je bent homo
|
Citaat:
|
jullie begrijpe me humor niet echt :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, ik verwacht toch dat iemand hier zo snel mogelijk een slot op gooit |
ja is zoiezo al stom van kampie dat ie dat niet meteen deed
(sorry Kampie:love: ) maar is wel slordig:p alle topics van Arie sluiten maar dees openlaten staan:d |
Citaat:
|
WooW! Ik snap dat mensen hiero Noobies irritant vinden!:huh:
hmmz, lekker onzinnige topics openen huh :p Ik hoop dat ik niet zo wanhopig ben overgekomen hahaha... :d (en nu krijg ik vast van die opmerkingen van : 'nou dat ben je wel' nou :wave: ) |
Citaat:
en das irritant |
Agree, nóg irritanter zelfs..
Zal wel niet zonder reden gebanned zijn huh! |
Arie is :love:
|
de reden moet ergens in mededelingen staan, maar dat is dicht gegooid nadat er normale leden ook in konden posten, dus zijn er geen mededelingen meer en weet niemand waarom die is gebanned :)
|
Ik wil het mysterie wel oplossen..
Naah, eigenlijk boeit het me verder niet.. Maar kun je dat ook niet aan zijn berichten zien? Of heeft hij ergens echt iets heel beledigends gezegd? |
Citaat:
ennuh verwijder dit/deze topic eens kamp. staat zo gay met dat "ik ben niet lief" het sloeg op die andere topic maar die is pleite dus dit ook man gekkehuis |
Citaat:
|
Citaat:
Hoi arie :love: |
lock..
en Arie doe es niet zo zielig zitten zijn.. heb je nou werkelijk geen hobbies? |
Citaat:
dus komt wel.. en tis niet dat hij beledigende dingen zegt, of ja eigenlijk wel.. maar hij geeft heel nadrukkelijk zijn mening, en aangezien die iets anders is dan de menign die de meeste hebben wordt dit niet gewaardeerd.. en komt nogal grof uit de hoek (met de waarheid).. maar hij komt regelmatig terug :) is wel grappig:d |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.