![]() |
Word er nog gemeld waarom het forum down is?
Soms? :{
|
Af en toe? :x
|
misschien?
|
niet hier iig :+ zal wel onderhoud zijn geweest
|
Ze zijn wel aardig voor ons :o
|
Citaat:
|
gister lag die er ff uit
teveel hits tegelijk :+ |
Ik krijg de laatste tijd altijd meldingen van interne serverfouten? :?
|
worden idd geweldig op de hoogte gehouden hier:{
|
Volgens mij heb ik daar nooit een melding over gelezen. Alleen de mensen die niet zonder kunnen merken zoiets op toch? O-)
|
1 Bijlage(en)
And again...
|
Kunnen wij niet veel aan doen volgens mij. Als het forum down is, dan zette Gijs in het verleden er meestal wel een berichtje neer ofzo. Schijnbaar deze keer vergeten ofzo?
|
Citaat:
|
als je zo bijdehand doet, kan je ook een mailtje sturen naar Spill of een pm naar die nieuwe beheerder :rolleyes:
|
Citaat:
|
Neje ze gaan echt niet om iedere klapscheet in staff zetten wat der aan de hand was hoor..bijdehandje:{
|
Citaat:
Overigens is 3 of 4 dagen een downtime van iets langer dan een half uur niet zomaar een klapscheet. :{ Er mag hier best een slotje op. Ik wist het antwoord natuurlijk van tevoren al. :Z :wave: Namelijk dat de beheerders hier helemaal NIETS weten. Ze stellen niets voor. |
Overigens vind ik het ook best wel kwalijk dat er niet binnen een dag door een van de twee beheerders wordt gereageerd in topics. Wees eens wat actiever..
|
Citaat:
|
screenshot wijst ook op een DNS error. dit kan dus ook zijn dat de ll.com server het perfect doet maar dat jou route naar de server ergens onderbroken is.
Ook kan het zijn dat de hele webserver van ll.com down is en dan is een bericht plaatsen op deze server redelijk zinloos gezien de server down is en dus niemand het bericht kan zien. mailen naar een @leerlingen.com adres is ook kansloos dan gezien de server down is en de mail dus niet afgeleverd kan worden :Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.