![]() |
sfeer op ADB
ik vind dat het de laatste tijd teveel dit is: :9 :* :aai: :love: :$
ik word er misselijk van ook al is het niet echt, als ik dit wil zien dan ga ik wel naar het kitty forum Ben ik de enige die dit opvalt? :{ |
Re: sfeer op ADB
Citaat:
maja :love: :aai: :9 :* ;) |
Re: Re: sfeer op ADB
Citaat:
|
Re: Re: Re: sfeer op ADB
Citaat:
|
Tja, dat is ADB altijd wel een beetje geweest... het is in ieder geval nooit een :kwaaist: :[ |:( :x http://forum.leerlingen.com/vbb/images/icons/icon8.gif :loser: :wave: forum geweest
|
ik vind dat er eigenlijk helemaal geen sfeer is meer is..
dus die :(:p:{:]:[ enz sfeer :? hoe kom je erop.. :{ maaruh.. ben het wel met je eens :p O-) :thumbsup: |
Zou toch goed bij jouw stemming moeten passen, PFP. Jij bent toch ook in luv? :? :o Of is dat alweer over?
|
Ik vind dat het de laatste tijd teveel richting Onzin forum ala scholieren.com neigt. Allemaal debielen die elkaars kont likken en slijmen waar zelfs een hond er genoeg van krijgt. Maar geen die eht echt meent.
:{ |
persoonlijk stem ik meer voor een :]:x :loser: :rolleyes: :{ |:( sfeer.. die :love: :aai: :$ :* :9 :D sfeer is wel irri :p
|
Citaat:
:love: altijd correcte opmerkingen :$ :p :love: :kots: (maar wel goed, slijmen slijmen slijmen.. maar menen.. :no: ) |
ik hou ook van jullie :* :9 :p :9~ :love: :$ :aai:
|
nee het is gewoon zo
|
:yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
echt wel...:yes: |
:aai: :*
:z |
tja en als ik een keer een harde opmerking maak dan zoeken ze meteen een andere forum op :o :{
|
Citaat:
|
Helenaa op foto en plaatjes forum, maar die reacties zijn verwijderd...
|
Citaat:
|
ik ben hier al een tijdje niet geweest omdat ik heel druk met school was, maar ik zag dat er super veel mensen gebanned zijn:? mischien zijn er wel alleen nog maar lieve mensjes hier :9
|
Je leert er wel mee leven :Y)
|
ik ga :x worden... O-) :7:yes:
:D:*:$:love::aai:O-) to all :kots: :p |
:love:
|
aahhh wa liefig allemaal :love: :love: :$ :d
|
Ik heb het idee dat dat begonnen is met de komst van Saartje18 en Psychobunny. (geen flame:love: )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
make love, not war.
*neukt iedereen* :9~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
UL blij dat hij niet de enige meer is :+ :love:
|
Citaat:
|
krijg je ervan he als je mensen die van alles en nog wat te kankeren hebben een perma ban geeft.
|
Citaat:
ben nogal aarskruiperig af en toe:p en waar maak je je druk om:p er wordt toch nog genoeg gerelt af en toe :p:aai: :love: :* :9 |
sorry schat, ik zal er op letten :aai: :* :$
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.