![]() |
Lieve mensen....
Het spijt me van mijn nogal heftige reactie van gister :yes: Hehehe, tja, dat kwam vooral door mijn toetsen die ik nog moest leren.. Maargoed, die heb ik dus goed gemaakt!! :d
En alle andere luitjes met een Pw-week: SUCCES! :thumbsup: En ik zal proberen minder aanwezig te zijn, echt! :yes: Maar geen idee of het me gaat lukken trouwens... |
we houden ook van jou :love: :yes: :+
|
gelukkig voel ik me niet aangesproken :p
|
Houd je nu al van mij? ;)
Wow en dat terwijl jullie me nog niet op m'n liefst gezien hebben;) |
jammer :'(
|
Komt nog wel.. Het bevalt me hier wel, ik ben hier niet wég te slaan:p
|
Citaat:
|
volgens mij is het een epidimie .. die toetsweek..
|
Citaat:
dan valt alles op deze tijd maarja, ik heb het pas volgende week :+ |
plaats dan is een foto ofzow... weet ik ook wie je bent
|
Ga jij eens even goed op het forum kijken :rolleyes:
|
Citaat:
|
Hmz ik dacht toche cht dat er een foto hier ergens van haar stond. help me is ff mensen.
|
Nee hoor, er staat idd nog geen foto van me op de site..
Maar die plaats ik nog wel eens ;) En kzie er niet weird/eng uit hehe.. Maargoed, ik hou de spanning erin, verklap niets. |
Citaat:
O NEE TOCH:rolleyes: :d nou als je normaal blijft doen zal ik je misschien ook wel lief gaan vinden:yes: ben erg vergevingsgezind:d |
Hoi:Z
|
Citaat:
Ik vergeet snel... ;) |
lief? :?
|
Vind het wel heel goed dat je toegeeft dat je een beetje te heftig reageerde. :thumbsup:
|
Citaat:
maar ik reageerde niet heftig.. wel hevig maar das' wat anders.. en ik sla nogsteeds achter mijn mening, hoewel ik deze misschien iets duidelijker had mogen verwoorden. maargoed, heb OOK een excuus, die ik niet verder ga verwoorden. *zwaait naar Weirdo me* :wave: *geeft knuffel* :aai: *slaat met sleg* :Y) |
Citaat:
|
Citaat:
:) Maar ben blij dat dat gemiep nu over is ;) En wat is slaat met sleg?? |
Citaat:
[edit] wordt voornamelijk gebruikt om piketten de grond in te rammen:yes: |
:huh: :?
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.