![]() |
Vandalisme
Papa boos...
Wij hebben een Opel Vectra van bijna 1 jaar oud... Komt papa terug van bij apotheek, stelt ie vast dat één of andere weirdo geprobeert heeft het OPEL-teken van onze koffer te doen met een schroevendraaier :notgood: :notgood: :notgood: Mensen die geen respect hebben voor andermans spullen vind ik echt zo lame :kots: :kots: 8| :no: |
mond op de trekhaak, vastplakken en over een weg met drempels rijden 8)
|
'WALGELIJK die mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven!!!!!!
Weg met die lui... Je bent ook wel zielig.. wat móét je met zo'n teken?? :huh: |
dan ben je idd ziek... een opel teken :no:
|
in je kamer hange :+
weuh ik vind dat ook zo BEUH:+ |
Citaat:
:no: |
Doen ze ook vaak zat met Mercedes sterren .. dat zijn echte bikkels joh :love: 8)
|
:notgood: ... was zeker een allogtoon of niet :d wat had je vader gedaan, daar ben ik wel benieuwd naar.
|
ja of wees deftig en steel helemaal niks
|
Citaat:
MAAR DAT KEURT NOG NIETS GOED :kwaaist: |
hebben wij nooit last van :)
|
Citaat:
En btw.. --> 't is Allochtoon |
Citaat:
punt 1. mercedessen en jaguar dingen zitten er tegenwoordig niet meer op, juist om dit te voorkomen. ten tweede is het gewoon sneu als je zoiets doet, Opel of niet :Y) |
Eigen schuld, had je hem maar met een knoopje vast moeten maken, hadden ze ook geen schroevendraaier gebruikt.
|
belgië he? :yes:
|
Of met plakband
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oogsap 8-)
|
Re: Vandalisme
Citaat:
:d :Y) ;) |
:no: dan ben je gewoon raarrrrr
|
dat heb ik ook vaak gedaan bij mercedes sterren
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
i kzal ook maar geen foto van mn muur maken in mn kamer: audi, mercedes, volvo, opel, rover, peugeot, die van alfa mis ik nog.... en de rest komt ook nog wel :]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar al had een ander persoon dat van die mercedes ster geplaatst.. hak er nog op gereageert.. sorry |
ik heb van bijna alles :+ krijg ze van school, tenminste, ik jat er soms 1 alsik een auto aan et reparere ben :p heb er veel van opel (loop ik ook stage)
|
Citaat:
|
we hadden vroeger een saab.... die Saab-emblemen werden zo vaak gejat dat we er maar geen nieuwe op hebben gezet:yes:
|
Zeg Saar, hoort dit niet in je eigen forum; klaagcorner.. 8)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:04. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.