Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Ik heb net gespiekt... (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42155)

WishfulDreaming 20 January 2004 10:48

Ik heb net gespiekt...

... en heb nog steeds onvoldoende :D

Had verkeerde dingen genoteerd op spiekbrief... En ik vind het grappig eigelijk :+

Wehehehe *)

Misette 20 January 2004 10:50

Ik heb ook gespiekt net :$ Spiekbrief geplakt in deksel van GR.

WishfulDreaming 20 January 2004 10:53

Ik steek mijn briefje tussen het doorschijnende kaftje van mijn agenda... En dan zet ik mijn pennenzak er op...

En elke keer ik iets nodig heb, gaat mijn pennezak toevallig opzij....

... vrij waterdicht systeem 8-)

Nightwolf 20 January 2004 11:07

ik doe t altijd onder m'n mouw :Y) en haal 4en en 5en :{ maar zonder dat zou ik 1en en 2en halen :+

TheGroovMaster 20 January 2004 11:20

ik leer meestal de antwoorden wel van tevoren....

nooit spiekbriefjes gebruikt verder :p

DarkAngel 20 January 2004 11:20

deed het vroeger altijd een papiertje in mn pen, en ja dat was dan een doorzichtige pen :p

The Phit 20 January 2004 11:51

blond en belgisch.

:no:

Bobba. 20 January 2004 12:14

Irritantste is .. als je die spiekbriefjes maakt.. dan leer je het ook gelijk. Dus alles wat eigenlijk op je spiebriefje staat ken je meestal wel. Maargoed ik heb het ook veels te vaak gebruikt op allerlei manieren :z Tussen je benen leggen. In je mouw. Op je hand. Op je arm. In mn etui. op de achterkant van de stoel van je voor-buurman. Enz..

dupke 20 January 2004 12:23

Citaat:

Originally posted by Bobba
Irritantste is .. als je die spiekbriefjes maakt.. dan leer je het ook gelijk. Dus alles wat eigenlijk op je spiebriefje staat ken je meestal wel.
was 'n meisje bij mij in de klas ook achter gekomen.. nu schrijft ze alles maar dan ook echt alles op... meestal op 10 verschillenden briefjes..en dan moet ze maken.. en dan weet ze niet meer welk briefje ze nodig heeft:d
ik duw me spiekbriefjes soms onder het horloge bandje.. en lag horloge op tafel:p afentoe eens omdraaien:p

appelshampoo 20 January 2004 12:29

hmmz.. sinds ik in de 4 zit (dus nu al anderhalf jaar) gebruik ik geen spiekbriefjes meer..

mijn manieren:

1. Erop zitten
2. tipp-ex op je nagels en dan met zwarte fine-liner erop schijven.. en jah ik kan klein schrijven
3. 3-kwart broek aan en dan op knie schrijven..
4. pakje zakdoekjes met doorschijnende hoesje met lettertjes erop en dan een spiekbriefje meteen onder het hoesje en de lettertjes in dezelfde kleur afdrukken als de lettertjes op het hoesje
5. Om de werkboeken zit meestal een stukje bedrukt papier.. dat bestaat uit lagen.. als je de eerste laag eraf haalt heb je een witte kaft over.. die laat je door iedereen vol schrijven en je schrijft de antwoorden er tussen door.. dan vraag je of je een boek van een onder vak onder je toets mag omdat dat lekkerder schrijft

Weirdo Me 20 January 2004 12:49

Hehehe er WERD bij mij gespiekt bij t practicum scheikunde! Maar wat een 8) want het waren allemaal verschillende toetsen..
diegene, noem geen namen, krijgt dus een onvoldoende:d

Atjeuh 20 January 2004 12:56

ik schrijf het altijd gewoon op mn etui :+
vorige toetsweek had ik de antwoorden frans voor mn liggen, omdat de lerares het zelfde proefwerk aan het nakijken was:p

w00t 20 January 2004 12:59

Ik heb net mn eerste cijfer van mn toestweek teruggekregen; een 8.4 voor economie 1,2..

8-) 8)

Weirdo Me 20 January 2004 13:02

Ik weet nu ook al dat ik voor mn scheikunde een 10 heb8-) 8-) 8-) 8-)

Sedes 20 January 2004 13:41

ik heb nooit spiekbriefjes gemaakt :{ Wrom zou ik..

Wel een keer vals beschuldigd geweest van spieken. Was er zo'n jongen zo stom om tijdens mijn examen de antwoorden op een blad te schrijven en te tonen aan me, terwijl ik er niet eens achter had gevraagd :[ Resultaat: leerkracht mijn examen afgepakt en maar de helft van m'n punten gekregen.. ach ja, had dan nog altijd 42% O-)

En nu zou ik het zeker niet doen, als ze het nu ontdekken:
1. Mag je niet meer mee doen aan je examens van februari en juni, mag je dus pas terug komen in september
2. Ze laten je dan toch nog buizen
3. Ze schrijven naar iedere Vlaams universiteit en hogeschool een brief dat je bekend staat als spieker :{ :{

Bird Of Prey 20 January 2004 13:52

Citaat:

Originally posted by Misette
Ik heb ook gespiekt net :$ Spiekbrief geplakt in deksel van GR.
Ik zet mijn spiek'briefjes' juist in mijn GR :yes: :d Tenminste...bij de vakken waar dat mogelijk is dan en waar t echt 'nodig' is

Tis alleen jammer dat de Karremans-methode (mensen die op t Bredero gezeten hebben begrijpen m wel) zelden toegepast kan worden... :( :]

niemand 20 January 2004 14:03

het beste is gwoon om het proefwerk van te voren te jatten, alles thuis maken.. onder je nieuwe blad leggen, doen of je wat maakt en uiteindelijk de goede inleveren

AmbyPur 20 January 2004 14:30

je ken ook leren, heuj :loser:

chica 20 January 2004 14:51

leren, niet spieken:Y)

Van die mensen die tijdens hun tentamen met je proberen te communiceren, krijg je nog de schuld ook :no:

The6thgate 20 January 2004 18:12

wij krijgen altijd een lading ja/nee vragen waarbij het zo makkelijk is om te spieken dat ze het er gewoon om vragen. heb dit schooljaar dan ook nog geen tentamen verkut:z
beetje van jezelf en een beetje van maggie he:Y)

ik heb ook nog wel eens een heel a4tje vol met voorbeeldopgaven. er ligt zoveel papier op mn tafel tijdens een tentamen dat dat blaadje ook niet meer opvaltO-)

psychobunny 20 January 2004 18:24

Ik schrijf het meestal op mn kuit, en dan toevallig es aan mn been krabben enzo :p

electricity 20 January 2004 18:33

Citaat:

Originally posted by psychobunny
Ik schrijf het meestal op mn kuit, en dan toevallig es aan mn been krabben enzo :p
is alleen handig als je 100% ziet:d anders is dat te ver weg ;)

wat ik altijd deed is extra proefwerkblaadjes nemen, en op het einde die in mijn tas stoppen en daar op met potlood in het klein alles schrijven (wel licht). en dan de volgende dag als spiekbriefje gebruiken:yes:

psychobunny 20 January 2004 18:37

Citaat:

Originally posted by electricity
is alleen handig als je 100% ziet:d anders is dat te ver weg ;)

wat ik altijd deed is extra proefwerkblaadjes nemen, en op het einde die in mijn tas stoppen en daar op met potlood in het klein alles schrijven (wel licht). en dan de volgende dag als spiekbriefje gebruiken:yes:

Je moet je gewoon redelijk mannelijk zetten,zodat je been op je schoot ligt :p

lieve colafles 20 January 2004 18:41

ik gebruik geen spiekbrief, ik werk samen...

iemand in mijn klas kan gebarentaal en ik ook :+ en niemand heeft dat door :|

annomeisje 20 January 2004 18:42

Bij een proefwerk van biologie ging het ligt van de klas ook eens spieken, als je bij ons op spieken word betrapt word het door gegeven aan de examecomissie ect. ect. ect. Die jongen had een brief met alle antwoorden open bloot op zijn tafel liggen, met de smoes "Als ik zou spieken dan deed ik het toch niet zo openbarig?" Hij was daarna een week geschorst :9

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:18.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.