Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Aan de Bar... (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   'Wat zit er onder jou CTRL+V' Deel 3 (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42160)

Bobba. 20 January 2004 14:00

'Wat zit er onder jou CTRL+V' Deel 3
 
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=790974 :Y)

niemand 20 January 2004 14:01

Re: 'Wat zit er onder jou CTRL+V' Deel 3
 
Citaat:

Originally posted by Bobba
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=790974 :Y)
een ander stuk toetsenbord :|
nee heb nix wat open gaat as ik op ctrl v druk

Misette 20 January 2004 14:02

Server
.Lusers:/lusers
.Motd:/motd
.Time:/time
Names
.#mIRC:/names #mirc
.#irchelp: /names #irchelp
.names ?:/names #$$?="Enter a channel name:"
Join
.#mIRC:/join #mirc
.#irchelp:/join #irchelp
.join ?:/join #$$?="Enter a channel to join:"
Channel
.Try double-clicking in a channel window!:
Other
.Whois ?:/whois $$?="Enter a nickname:"
.Query:/query $$?="Enter a nickname:"
.Nickname:/nick $$?="Enter your new nickname:"
.Away
..Set Away...:/away $$?="Enter your away message:"
..Set Back:/away
.List Channels:/list
-
Edit Notes:/run notepad.exe notes.txt
Quit IRC:/quit Leaving


Onzin dus :)

Bobba. 20 January 2004 14:05

Citaat:

Originally posted by Misette

Onzin dus :)

Lol das de remote van je mirc toch? 8)

WhizzCat 20 January 2004 14:10

25. () 965 Bikkels=>www.bikkelsinc.nl 76.429 (71)


:+

rc5-72 stats 8-)

Femezz 20 January 2004 14:12

Analytisch vermogen:
- de student vraagt om informatie die van belang is: voldoende ontwikkeld
Voor een bepaalde opdracht die je moet maken, of dingen die moeten worden overlegd heb je natuurlijk informatie nodig. En je kunt pas ergens aan beginnen wanneer je voldoende informatie hebt. Daarom zorg ik er ook meestal wel voor dat ik die voldoende informatie heb. Anders maak je het jezelf een stuk moeilijker. In het begin was ik hier nog wel wat terughoudender in, maar dat gaat nu al een stuk beter.
- de student is in staat haalbare doelen helder te formuleren: nog onvoldoende ontwikkeld
Dit punt is bij mij nog onvoldoende ontwikkeld denk ik. Ik werk bijna nooit aan de hand van doelen. Als er van mij gevraagd wordt om een aantal doelen op te stellen, dan lukt mij dat wel. Maar als ik ze heb, dan zijn het meestal dezelfde. Ik leer ook nooit aan de hand van de gestelde doelen.
- de student legt verbanden tussen theorie en praktijk: voldoende ontwikkeld
Ik heb tijdens mijn stage wel goed opgelet hoe een handeling werd uitgevoerd. En vergeleek dat dan met hoe wij dat op school hadden geleerd. Zo probeerde ik dan de verbanden leggen. En als er verschil in zat, vroeg ik me bij mezelf wat de verklaring kon zijn voor de andere manier.
- de student luistert naar de argumenten van anderen en oordeelt op basis van een afweging van argumenten: nog onvoldoende ontwikkeld
Dit is bij mij denk ik ook nog onvoldoende ontwikkeld. Ik laat me soms nog al snel beïnvloeden door meningen van anderen. En leg me er dan soms ook vaak redelijk snel bij neer. In durf nu wel veel beter voor mijn eigen mening uit te komen dan toen ik hier begon. Maar het kan altijd nog beter.

- de student is in staat hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden: voldoende ontwikkeld
Ik kan meestal wel de dingen die belangrijk zijn onderscheiden van de dingen die minder belangrijk zijn. Dus ik weet de hoofd- en bijzaken wel goed van elkaar te scheiden.


Probleemoplossend vermogen:
- de student komt met een relevante aanpak en creatieve oplossingen in de groep en m.b.t. zijn leerproces: voldoende ontwikkeld
Als ik een argument heb over hoe we dingen het beste aan kunnen pakken, dan breng ik die wel naar voren in de groep. Ik doe wel mijn best om de juiste manier te bedenken. Al komt iedereen natuurlijk wel met ideeën. En dan zoeken we gewoon de beste eruit. En ook m.b.t. mijn leerproces gaat het altijd wel goed. Je moet gewoon bepaalde dingen tegen elkaar afwegen.
- de student is in staat flexibel om te gaan met wisselende situaties: voldoende ontwikkeld
Ik kan me goed inleven in verschillende situaties. Al vereist elke situatie natuurlijk wel een andere aanpak. Hier probeer ik dan zo goed mogelijk me best op te doen. Tijdens mijn stage kwam dit ook wel naar voren, omdat je met allerlei verschillende mensen te maken krijgt.

Coöperatief vermogen:
- de student stelt zich actief en assertief op in de groep en m.b.t. zijn leerproces: voldoende ontwikkeld
Ik probeer altijd zo goed mogelijk mee te doen met de rest van de groep, en mijn eigen ideeën naar voren te brengen.
Soms mag ik naar mijn weten nog wel iets meer mijn eigen mening naar voren brengen. Maar de samenwerking verloopt meestal goed.
- de student is in staat effectief samen te werken met anderen: voldoende ontwikkeld
Ik probeer altijd zo goed mogelijk met de rest samen te werken. De opdrachten die ik moet maken, heb ik ook altijd wel af. Dingen die ik afspreek kom ik altijd wel na.
- de student toont zich risicobereid: nog onvoldoende ontwikkeld
Ik zou zelf nog wel iets meer inzet mogen tonen, als het gaat om mijn eigen inbreng. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat wel. Maar zodra iemand dezelfde mening heeft als mij, laat ik toch meestal diegene het woord doen. En stem er dan gewoon mee in. Daarom moet ik zelf iets meer mijn eigen verhaal laten horen, ook al delen we dezelfde mening.

Communicatief vermogen:
- de student is in staat tot goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid: voldoende ontwikkeld

Als ik dingen op papier moet zetten, dan gaat me dit meestal goed af. Ik weet welke dingen er belangrijk zijn en welke niet. Ook het mondelinge gaat me over het algemeen wel goed af. Al heb ik soms nog wel last van zenuwen. Maar datgene wat ik wil vertellen. Dat kan ik wel op de juiste manier aan de rest duidelijk maken.
- de student is in staat anderen op de hoogte te stellen van zijn denken en handelen: voldoende ontwikkeld
Ik heb natuurlijk overal een bepaalde reden voor waarom ik iets doe. En dit kan ik ook wel goed verantwoorden aan de rest, waarom ik het zo doe. En wat mijn idee erachter is.
- de student is in staat sociale omgangsvormen te hanteren in de communicatie met anderen: voldoende ontwikkeld
Ik kan bijna altijd met iedereen goed opschieten. Ik krijg ook vaak te horen dat ik een hele vriendelijke uitstraling heb. En dat mensen daarom vaak wel vertrouwen in mij hebben. En dus ook wel met hun problemen bij mij komen als ze die hebben.

Sturend vermogen:
- de student kan zelf, in overleg met zijn medestudenten, de tutor en zijn SLB-er, voorwaarden scheppen om te leren: voldoende ontwikkeld
Voor zover ik weet is dit voldoende ontwikkeld. Ik houd ook altijd wel rekening met de anderen van mijn groep.
- de student maakt actief gebruik van begeleidingsmogelijkheden en brengt actief zijn eigen ontwikkeling in beeld: voldoende ontwikkeld
Als ik iets niet begrijp of niet weet, dan vraag ik daar wel naar als het belangrijk is om te weten. Meestal vraag ik het wel gewoon aan mijn medestudenten. En daar krijg ik dan wel het juiste antwoord van. Mijn eigen ontwikkeling breng ik nooit zo zeer in beeld.
- de student kan reflecteren op eigen handelswijze en gedrag: voldoende ontwikkeld
Ik weet altijd wel goed van mezelf wat ik beter moet doen en wat ik juist goed doe. Ik weet dus ook wel van mezelf wanneer ik nog ergens aan moet werken.
- de student kan zelfstandig omgaan met feedback en adviezen van medestudenten, de tutor en de SLB-er: voldoende ontwikkeld
Met feedback en adviezen kan ik wel goed omgaan. Omdat ik zelf gewoon weet dat ik er alleen maar van kan leren. En dat ik het voor de volgende keer weer kan gebruiken om het beter te doen. In het begin zag ik het soms nog wel als negatief. Maar nu niet meer.

hehe O-)

w00t 20 January 2004 14:14

Title WHAT WAS HER NAME? * BIG LIMITED 7"
Artist DAVE CLARKE
Label SKINT
Label Code DEVILS001
ReleaseDate 10 December, 2003
Description
Box Number W28413










Stock & Ordering
Available in stock : Yes (Last Copy)
Add to shopping Cart : 001




Track Information (Click here for audio window)
A1 ORIGINAL
B1 REPRISE

Misette 20 January 2004 14:20

Citaat:

Originally posted by Bobba
Lol das de remote van je mirc toch? 8)
mja, ik wou het ff printen, want ik ben niet zo goed in mIRC :p

AmbyPur 20 January 2004 14:21

nix want ik heb net de resetknop geschopt :x

JennyMindTricks 20 January 2004 14:22

Ontwikkelingspsychologie = de wetenschap die het gedrag bestudeert van de mens in de verschillende fasen van zijn ontwikkeling.

Ontwikkelen:
Groeien: lichamelijke groei.
Leren: verwerven van theoretische, praktische en sociale kennis en vaardigheden.
Rijping: je moet eraan toe zijn om iets te leren.

Ongeboren kind (prenatale fase: 40 weken)
Zuigeling (0 -18 maanden)
Peuter (18 maanden – 4 jaar)
Kleuter (4 – 6 jaar)
Schoolkind (6 – 12 jaar)
Puber (12 – 17 jaar)
Adolescent (17 – 22 jaar)
Volwassene (22 – 65 jaar)
Oudere mens (65 jaar en ouder)

Factoren die invloed uitoefenen op de ontwikkeling van de mens:
- interne factoren
- externe factoren
- zelfbepaling
Interne factoren -> Sommige mogelijkheden en beperkingen komen voort uit erfelijk materiaal. Die staan bij de geboorte al vast.
Externe factoren -> Milieu, cultuur en natuur helpen ook de ontwikkelingen van de mens te bepalen.
Zelfbepaling -> is de mogelijkheid om zelf richting te geven aan je eigen ontwikkeling.
Markante levensgebeurtenissen , zijn positieve (kind,trouwen) of negatieve (ziekte,overlijden) dingen in het leven die van grote invloed zijn op de ontwikkeling van de mens.

De ontwikkeling van de mens is onderverdeeld in verschillende deelaspecten:
- lichamelijk aspect
- cognitief aspect
- sociaal aspect
- persoonlijkheidsaspect
- emotioneel aspect
- seksueel aspect
Lichamelijk aspect -> Motorische ontwikkeling (de ontwikkeling v/d beweging), zintuiglijke ontwikkeling (de ontwikkeling van onder andere het zien en horen).
Er is onderscheid tussen grove (armen/benen) en fijne (handen/voeten) motoriek.
Cognitief aspect -> Verstandelijke ontwikkeling, taalontwikkeling, ontwikkeling van denken en geheugen.
Sociaal aspect -> Ontwikkeling van de omgang met anderen, ontwikkeling van acceptatie van anderen en ontwikkeling van sociaal gedrag.
Persoonlijkheidsaspect -> Vorming van eigen identiteit, ontwikkeling van de eigen wil, de eigen opvattingen van meisjes- en jongens gedrag.
Emotioneel aspect -> Ontwikkeling van gevoelens van (basis)vertrouwen en veiligheid.
Seksueel aspect -> Ontwikkeling van seksueel gedrag, ontwikkeling van lichaams- en lustbeleving, ontwikkeling van waardering voor eigen lichaam.







Belangrijkste voorwaarden om tot ontwikkeling te komen:
1. Een kind moet zich veilig en vertrouwd voelen bij de opvoeder.
2. Er moet zowel verbaal als non-verbaal contact zijn tussen ouders/opvoeders en kind.
3. Er moet een stimulerende omgeving zijn.
4. Een kind moet de gelegenheid krijgen om veel te leren.
5. Een kind moet de mogelijkheid hebben om te spelen.
6. Een kind moet voldoende bewegingsvrijheid krijgen om de omgeving te onderzoeken.

Spel bevordert de:
- lichamelijke ontwikkeling
- cognitieve ontwikkeling
- sociale ontwikkeling
- persoonlijkheidsontwikkeling
- emotionele ontwikkeling
Lichamelijke ontwikkeling -> Hij leert zijn lichaam kennen en gebruiken.
Cognitieve ontwikkeling -> Hij leert de eigenschappen van voorwerpen kennen.
Sociale ontwikkeling -> Door het spelen met anderen leert het kind contacten leggen en onderhouden.
Persoonlijkheidsontwikkeling -> Spel doet beroep op creativiteit en fantasie, ook leert ie zichzelf kennen.
Emotionele ontwikkeling -> Het kind leeft zich uit in het spel. Hij speelt situaties na die hem zijn overkomen en beleeft ze opnieuw waardoor hij ze kan verwerken.













Schoolstuff!! :wave:

niemand 20 January 2004 14:24

IS CTRL-V EEN SNELLE LINK NA BELANGRIJKE DINGEN OFZO???

Femezz 20 January 2004 14:24

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Verhaaltje!
Dat behandelen wij nu ook allemaal 8)

JennyMindTricks 20 January 2004 14:28

Citaat:

Originally posted by Femezz
Dat behandelen wij nu ook allemaal 8)
Boeiend eh ;)
Dee je ook SPW dan? 8-)

chica 20 January 2004 14:34

nog niks:p

Nightwolf 20 January 2004 14:36

had sowieso te weinig geld voor een mobo en cpu of een videokaart ;p

chica 20 January 2004 14:40

Angst



Angst regeert mijn leven
Angst om pijn te beleven

Angst voor het verdriet
Angst voor...ze moeten me niet

Angst om toe te geven
Dat zij mijn leven

Uit egoisme,
Hun narcisme

Hebben genomen
En ik het zo ver hebben laten komen


Angst voor de conclusie
Kan niet tegen ruzie

Pas me wel weer aan
Voor ik me laat gaan

Stel je eens voor dat….
Niet meer hun lieve 'schat'

Dan breekt de strohalm
Daar in je handpalm

Dan is er niets meer, wat het ook was
'T was……. niets, merk je dán pas

Dan die angst hier van binnen
Wat moet ik nu beginnen

Angst om me te laten gaan
Angst kan ik het wel aan

Angst voor wat er komen gaat
Angst die me niet verlaat

Wat komt er naar het heden
Zo vanuit het verleden

Wat is het dat ik zo verstop
Dat ik niet op tafel drop

Wat zit daar toch zo diep van binnen
Waarom ik niet durf te beginnen

'T is pure angst die mij regeert
'T is pure angst dat mij bez(w)eert

Zal het deze angst zijn
Die doet mij het meeste pijn

De Angst om te worden afgewezen!!
Weer de 'les te worden gelezen'

En daardoor wat ik al vermoedde
Die wegstopte, opgekropte woede



© Chris..



nu wel8)

niemand 20 January 2004 14:41

Citaat:

Originally posted by Niemand
IS CTRL-V EEN SNELLE LINK NA BELANGRIJKE DINGEN OFZO???

PFP 20 January 2004 14:42

Citaat:

Originally posted by Niemand
IS CTRL-V EEN SNELLE LINK NA BELANGRIJKE DINGEN OFZO???

w00t 20 January 2004 14:42

Citaat:

Originally posted by Niemand
ctrl + x = knippen
ctrl + c = kopieren
ctrl + v = plakken

8)

Bobba. 20 January 2004 14:49

#26<<==Erik==>>#26 ==> zegt:
whaha
#26<<==Erik==>>#26 ==> zegt:
ken je niemand die zn key heeft??
#26<<==Erik==>>#26 ==> zegt:
vraag op forum anders ofzow..
#26<<==Erik==>>#26 ==> zegt:
weet k veel

niemand 20 January 2004 14:50

http://mipa.cobweb.nl/images/logo_achtergr.gif

dext0r 20 January 2004 14:59

Bedankt voor je sollicitatie.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

overigens gebruik ik altijd ctrl ins, shift ins .. :)

Mozzel 20 January 2004 15:06

http://www.ticketbox.nl/

Riddler 20 January 2004 15:13

Riddler.. Just Your Friendly Neighborhood Fuck-Up

AmbyPur 20 January 2004 15:38

Amsterdam
Years flowing by and you still embrace
Always know your ways to put a smile on our face
Bring tears to our eyes, well at times surprised
By all of this that moving this city
You are special in a special way
Even that big in powerplay
Still it’s home for al we can say and hey
We’ll be giving back one day

We’ll be giving back one day
We’ll be giving back one day
We’ll be giving back one day

Years flowing by and you still embrace
Always know your ways to put a smile on our face
Bring tears to our eyes, well at times surprised
By all of this that moving this city
You are special in a special way
Even that big in powerplay
Still it’s home for al we can say and hey
We’ll be giving back one day

We’ll be giving back one day
We’ll be giving back one day
We’ll be giving back one day

Little Amsterdam
Sometimes live seems down and sometimes shitty
And still we love all things moving our city

Years flowing by and you still embrace
Always know your ways to put a smile on my face
Bring tears to my eyes, well at times surprised
By all of this that moving this city
You are special in a special way
Even that big in powerplay
Still it’s my home for al i can say and hey
I’ll be giving back one day

I’ll be giving back one day
I’ll be giving back one day
I’ll be giving back one day

Little Amsterdam
Sometimes live seems down and sometimes shitty
And still we love all things moving our city

We’ll be giving back one day
We’ll be giving back one day
We’ll be giving back one day

AmbyPur 20 January 2004 15:40

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Ontwikkelingspsychologie = de wetenschap die het gedrag bestudeert van de mens in de verschillende fasen van zijn ontwikkeling.
Schoolstuff!! :wave:

yow had dat gister ff gedaan, toen had ik het nodig :wave: :p

Tyskie 20 January 2004 15:46

Persoonlijke mening:
voor mij is dit film #2, geniaal! Kevin Spacey die perfect weer een rol neerzet, en dan ook nog eens in een perfecte context.
Grappig, Ironisch, Sarcastisch, en een overdreven schets van het ordinaire (Amerikaanse) leven.
American Beauty is een must-see en must-have!

8)

WhizzCat 20 January 2004 16:20

Citaat:

Originally posted by Femezz
I'm Bored!! :)

^^^^

nieuwe ctrl-v :+

chica 20 January 2004 16:22

C:\Program Files\KaZaA Lite\My Shared Folder

:{

Femezz 20 January 2004 16:36

Citaat:

Originally posted by ChildOfTheNight
Boeiend eh ;)
Dee je ook SPW dan? 8-)

Nee, HBO-V!! 8)

Psycho_Killer 20 January 2004 16:37

Als ik druk komt er niks, lol.:D :+

Nightwolf 20 January 2004 16:38

99,99% -- Disciple
77,09% -- Scout
77,09% -- Healer
76,78% -- Gladiator
69,35% -- Shadow Warrior
69,35% -- Duelist
61,92% -- Skirmisher
53,87% -- Miscreant
53,87% -- Hunter
46,13% -- Raider
23,22% -- Scholar
23,22% -- Enchanter
23,22% -- Conjurer
15,48% -- Night Mage
00,00% -- Shadow Mage

biffyclyro 20 January 2004 16:38

http://www.weebl.jolt.co.uk


:Y)

Femezz 20 January 2004 16:38

Analytisch vermogen:
- de student vraagt om informatie die van belang is: voldoende ontwikkeld
Voor een bepaalde opdracht die je moet maken, of dingen die moeten worden overlegd heb je natuurlijk informatie nodig. En je kunt pas ergens aan beginnen wanneer je voldoende informatie hebt. Daarom zorg ik er ook meestal wel voor dat ik die voldoende informatie heb. Anders maak je het jezelf een stuk moeilijker. In het begin was ik hier nog wel wat terughoudender in, maar dat gaat nu al een stuk beter.
- de student is in staat haalbare doelen helder te formuleren: nog onvoldoende ontwikkeld
Dit punt is bij mij nog onvoldoende ontwikkeld denk ik. Ik werk bijna nooit aan de hand van doelen. Als er van mij gevraagd wordt om een aantal doelen op te stellen, dan lukt mij dat wel. Maar als ik ze heb, dan zijn het meestal dezelfde. Ik leer ook nooit aan de hand van de gestelde doelen.
- de student legt verbanden tussen theorie en praktijk: voldoende ontwikkeld
Ik heb tijdens mijn stage wel goed opgelet hoe een handeling werd uitgevoerd. En vergeleek dat dan met hoe wij dat op school hadden geleerd. Zo probeerde ik dan de verbanden leggen. En als er verschil in zat, vroeg ik me bij mezelf wat de verklaring kon zijn voor de andere manier.
- de student luistert naar de argumenten van anderen en oordeelt op basis van een afweging van argumenten: nog onvoldoende ontwikkeld
Dit is bij mij denk ik ook nog onvoldoende ontwikkeld. Ik laat me soms nog al snel beïnvloeden door meningen van anderen. En leg me er dan soms ook vaak redelijk snel bij neer. In durf nu wel veel beter voor mijn eigen mening uit te komen dan toen ik hier begon. Maar het kan altijd nog beter.

- de student is in staat hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden: voldoende ontwikkeld
Ik kan meestal wel de dingen die belangrijk zijn onderscheiden van de dingen die minder belangrijk zijn. Dus ik weet de hoofd- en bijzaken wel goed van elkaar te scheiden.


Probleemoplossend vermogen:
- de student komt met een relevante aanpak en creatieve oplossingen in de groep en m.b.t. zijn leerproces: voldoende ontwikkeld
Als ik een argument heb over hoe we dingen het beste aan kunnen pakken, dan breng ik die wel naar voren in de groep. Ik doe wel mijn best om de juiste manier te bedenken. Al komt iedereen natuurlijk wel met ideeën. En dan zoeken we gewoon de beste eruit. En ook m.b.t. mijn leerproces gaat het altijd wel goed. Je moet gewoon bepaalde dingen tegen elkaar afwegen.
- de student is in staat flexibel om te gaan met wisselende situaties: voldoende ontwikkeld
Ik kan me goed inleven in verschillende situaties. Al vereist elke situatie natuurlijk wel een andere aanpak. Hier probeer ik dan zo goed mogelijk me best op te doen. Tijdens mijn stage kwam dit ook wel naar voren, omdat je met allerlei verschillende mensen te maken krijgt.

Coöperatief vermogen:
- de student stelt zich actief en assertief op in de groep en m.b.t. zijn leerproces: voldoende ontwikkeld
Ik probeer altijd zo goed mogelijk mee te doen met de rest van de groep, en mijn eigen ideeën naar voren te brengen.
Soms mag ik naar mijn weten nog wel iets meer mijn eigen mening naar voren brengen. Maar de samenwerking verloopt meestal goed.
- de student is in staat effectief samen te werken met anderen: voldoende ontwikkeld
Ik probeer altijd zo goed mogelijk met de rest samen te werken. De opdrachten die ik moet maken, heb ik ook altijd wel af. Dingen die ik afspreek kom ik altijd wel na.
- de student toont zich risicobereid: nog onvoldoende ontwikkeld
Ik zou zelf nog wel iets meer inzet mogen tonen, als het gaat om mijn eigen inbreng. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat wel. Maar zodra iemand dezelfde mening heeft als mij, laat ik toch meestal diegene het woord doen. En stem er dan gewoon mee in. Daarom moet ik zelf iets meer mijn eigen verhaal laten horen, ook al delen we dezelfde mening.

Communicatief vermogen:
- de student is in staat tot goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid: voldoende ontwikkeld

Als ik dingen op papier moet zetten, dan gaat me dit meestal goed af. Ik weet welke dingen er belangrijk zijn en welke niet. Ook het mondelinge gaat me over het algemeen wel goed af. Al heb ik soms nog wel last van zenuwen. Maar datgene wat ik wil vertellen. Dat kan ik wel op de juiste manier aan de rest duidelijk maken.
- de student is in staat anderen op de hoogte te stellen van zijn denken en handelen: voldoende ontwikkeld
Ik heb natuurlijk overal een bepaalde reden voor waarom ik iets doe. En dit kan ik ook wel goed verantwoorden aan de rest, waarom ik het zo doe. En wat mijn idee erachter is.
- de student is in staat sociale omgangsvormen te hanteren in de communicatie met anderen: voldoende ontwikkeld
Ik kan bijna altijd met iedereen goed opschieten. Ik krijg ook vaak te horen dat ik een hele vriendelijke uitstraling heb. En dat mensen daarom vaak wel vertrouwen in mij hebben. En dus ook wel met hun problemen bij mij komen als ze die hebben.

Sturend vermogen:
- de student kan zelf, in overleg met zijn medestudenten, de tutor en zijn SLB-er, voorwaarden scheppen om te leren: voldoende ontwikkeld
Voor zover ik weet is dit voldoende ontwikkeld. Ik houd ook altijd wel rekening met de anderen van mijn groep.
- de student maakt actief gebruik van begeleidingsmogelijkheden en brengt actief zijn eigen ontwikkeling in beeld: voldoende ontwikkeld
Als ik iets niet begrijp of niet weet, dan vraag ik daar wel naar als het belangrijk is om te weten. Meestal vraag ik het wel gewoon aan mijn medestudenten. En daar krijg ik dan wel het juiste antwoord van. Mijn eigen ontwikkeling breng ik nooit zo zeer in beeld.
- de student kan reflecteren op eigen handelswijze en gedrag: voldoende ontwikkeld
Ik weet altijd wel goed van mezelf wat ik beter moet doen en wat ik juist goed doe. Ik weet dus ook wel van mezelf wanneer ik nog ergens aan moet werken.
- de student kan zelfstandig omgaan met feedback en adviezen van medestudenten, de tutor en de SLB-er: voldoende ontwikkeld
Met feedback en adviezen kan ik wel goed omgaan. Omdat ik zelf gewoon weet dat ik er alleen maar van kan leren. En dat ik het voor de volgende keer weer kan gebruiken om het beter te doen. In het begin zag ik het soms nog wel als negatief. Maar nu niet meer.

nog steeds hetzelfde hehe :p

Sedes 20 January 2004 16:51

trouwens er klopte al iets niet eh
Stijn - says:
ik zei dat ZIJ mij had gedumpt
Stijn - says:
kan ni eh



aja, stukje van msngesprek dat ik moest tonen aan iemand ;)

Kampie 20 January 2004 16:55

//

chica 20 January 2004 16:56

Broeken werden vaak versierd, merken en de nieuwigheid van je kleding waren in die tijd erg belangrijk. Sieraden werden nauwelijks gedragen. De Indorockers waren vaak netter gekleed, meestal een witte bloes met daaroverheen een jasje.


presentatie, lukt niet met die domme sprekersnotities:{

WishfulDreaming 20 January 2004 17:05

dag men klasgenootjes
ik kwam hier nog is ff
op ulle saajteke zien, wel goe gedaan...en schoon
fotos
mss da we wel ni zo goe overeen kome de
laatsten tijd in ons klasje,ma we moete der het
beste van maken hé...
ah ja en kwou via deze
weg nog ff zegge...
Suzy ik bewonder u! echt
waar!
(ge weet wel waarom hé) en ge moogt
altij naar mij kome as ge met een probleempje
zit!
you\ re the best!
de rest ook zenne!

kga nu naar tv zien aangezien ik toch niks
beter te doen




Owjeeee.... :kots:
Berichtje van Valérie... :rolleyes:

Banaan 20 January 2004 17:05

/ctcp FC-Anime xdcc send #2

:o

Irene!!!! 20 January 2004 17:39

Citaat:

Originally posted by Psycho_Killer
Als ik druk komt er niks, lol.:D :+
bij mij ook nie :?

zijn we samen raar 8-)

Stapper 20 January 2004 17:58

ac3 (0x2000) Dolby Laboratories, Inc

electricity 20 January 2004 18:00

menstruatiekramp
8| :(

The6thgate 20 January 2004 18:02

aangezien ik net de pc aan zet zit er niks onder de ctrl+v:p

Clauw 20 January 2004 18:16

http://portaal.baroniecollege.nl/ 8-)

psychobunny 20 January 2004 18:20

nix? :?

chica 20 January 2004 18:35

Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.


weer wat anders:+

Sedes 20 January 2004 18:49

Citaat:

Originally posted by psychobunny
nix? :?
stond dat onder ctrl+v :huh: :+

Kampie 20 January 2004 18:59

16-01-2004 00:38

lieve colafles 20 January 2004 19:05

Ik ga op je plasseeee :D





8| O-) :$
dat kan ik uitleggen :+

Jamiel 20 January 2004 19:07

Nog niks


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:08.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.