![]() |
'Wat zit er onder jou CTRL+V' Deel 3
|
Re: 'Wat zit er onder jou CTRL+V' Deel 3
Citaat:
nee heb nix wat open gaat as ik op ctrl v druk |
Server
.Lusers:/lusers .Motd:/motd .Time:/time Names .#mIRC:/names #mirc .#irchelp: /names #irchelp .names ?:/names #$$?="Enter a channel name:" Join .#mIRC:/join #mirc .#irchelp:/join #irchelp .join ?:/join #$$?="Enter a channel to join:" Channel .Try double-clicking in a channel window!: Other .Whois ?:/whois $$?="Enter a nickname:" .Query:/query $$?="Enter a nickname:" .Nickname:/nick $$?="Enter your new nickname:" .Away ..Set Away...:/away $$?="Enter your away message:" ..Set Back:/away .List Channels:/list - Edit Notes:/run notepad.exe notes.txt Quit IRC:/quit Leaving Onzin dus :) |
Citaat:
|
|
Analytisch vermogen:
- de student vraagt om informatie die van belang is: voldoende ontwikkeld Voor een bepaalde opdracht die je moet maken, of dingen die moeten worden overlegd heb je natuurlijk informatie nodig. En je kunt pas ergens aan beginnen wanneer je voldoende informatie hebt. Daarom zorg ik er ook meestal wel voor dat ik die voldoende informatie heb. Anders maak je het jezelf een stuk moeilijker. In het begin was ik hier nog wel wat terughoudender in, maar dat gaat nu al een stuk beter. - de student is in staat haalbare doelen helder te formuleren: nog onvoldoende ontwikkeld Dit punt is bij mij nog onvoldoende ontwikkeld denk ik. Ik werk bijna nooit aan de hand van doelen. Als er van mij gevraagd wordt om een aantal doelen op te stellen, dan lukt mij dat wel. Maar als ik ze heb, dan zijn het meestal dezelfde. Ik leer ook nooit aan de hand van de gestelde doelen. - de student legt verbanden tussen theorie en praktijk: voldoende ontwikkeld Ik heb tijdens mijn stage wel goed opgelet hoe een handeling werd uitgevoerd. En vergeleek dat dan met hoe wij dat op school hadden geleerd. Zo probeerde ik dan de verbanden leggen. En als er verschil in zat, vroeg ik me bij mezelf wat de verklaring kon zijn voor de andere manier. - de student luistert naar de argumenten van anderen en oordeelt op basis van een afweging van argumenten: nog onvoldoende ontwikkeld Dit is bij mij denk ik ook nog onvoldoende ontwikkeld. Ik laat me soms nog al snel beïnvloeden door meningen van anderen. En leg me er dan soms ook vaak redelijk snel bij neer. In durf nu wel veel beter voor mijn eigen mening uit te komen dan toen ik hier begon. Maar het kan altijd nog beter. - de student is in staat hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden: voldoende ontwikkeld Ik kan meestal wel de dingen die belangrijk zijn onderscheiden van de dingen die minder belangrijk zijn. Dus ik weet de hoofd- en bijzaken wel goed van elkaar te scheiden. Probleemoplossend vermogen: - de student komt met een relevante aanpak en creatieve oplossingen in de groep en m.b.t. zijn leerproces: voldoende ontwikkeld Als ik een argument heb over hoe we dingen het beste aan kunnen pakken, dan breng ik die wel naar voren in de groep. Ik doe wel mijn best om de juiste manier te bedenken. Al komt iedereen natuurlijk wel met ideeën. En dan zoeken we gewoon de beste eruit. En ook m.b.t. mijn leerproces gaat het altijd wel goed. Je moet gewoon bepaalde dingen tegen elkaar afwegen. - de student is in staat flexibel om te gaan met wisselende situaties: voldoende ontwikkeld Ik kan me goed inleven in verschillende situaties. Al vereist elke situatie natuurlijk wel een andere aanpak. Hier probeer ik dan zo goed mogelijk me best op te doen. Tijdens mijn stage kwam dit ook wel naar voren, omdat je met allerlei verschillende mensen te maken krijgt. Coöperatief vermogen: - de student stelt zich actief en assertief op in de groep en m.b.t. zijn leerproces: voldoende ontwikkeld Ik probeer altijd zo goed mogelijk mee te doen met de rest van de groep, en mijn eigen ideeën naar voren te brengen. Soms mag ik naar mijn weten nog wel iets meer mijn eigen mening naar voren brengen. Maar de samenwerking verloopt meestal goed. - de student is in staat effectief samen te werken met anderen: voldoende ontwikkeld Ik probeer altijd zo goed mogelijk met de rest samen te werken. De opdrachten die ik moet maken, heb ik ook altijd wel af. Dingen die ik afspreek kom ik altijd wel na. - de student toont zich risicobereid: nog onvoldoende ontwikkeld Ik zou zelf nog wel iets meer inzet mogen tonen, als het gaat om mijn eigen inbreng. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat wel. Maar zodra iemand dezelfde mening heeft als mij, laat ik toch meestal diegene het woord doen. En stem er dan gewoon mee in. Daarom moet ik zelf iets meer mijn eigen verhaal laten horen, ook al delen we dezelfde mening. Communicatief vermogen: - de student is in staat tot goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid: voldoende ontwikkeld Als ik dingen op papier moet zetten, dan gaat me dit meestal goed af. Ik weet welke dingen er belangrijk zijn en welke niet. Ook het mondelinge gaat me over het algemeen wel goed af. Al heb ik soms nog wel last van zenuwen. Maar datgene wat ik wil vertellen. Dat kan ik wel op de juiste manier aan de rest duidelijk maken. - de student is in staat anderen op de hoogte te stellen van zijn denken en handelen: voldoende ontwikkeld Ik heb natuurlijk overal een bepaalde reden voor waarom ik iets doe. En dit kan ik ook wel goed verantwoorden aan de rest, waarom ik het zo doe. En wat mijn idee erachter is. - de student is in staat sociale omgangsvormen te hanteren in de communicatie met anderen: voldoende ontwikkeld Ik kan bijna altijd met iedereen goed opschieten. Ik krijg ook vaak te horen dat ik een hele vriendelijke uitstraling heb. En dat mensen daarom vaak wel vertrouwen in mij hebben. En dus ook wel met hun problemen bij mij komen als ze die hebben. Sturend vermogen: - de student kan zelf, in overleg met zijn medestudenten, de tutor en zijn SLB-er, voorwaarden scheppen om te leren: voldoende ontwikkeld Voor zover ik weet is dit voldoende ontwikkeld. Ik houd ook altijd wel rekening met de anderen van mijn groep. - de student maakt actief gebruik van begeleidingsmogelijkheden en brengt actief zijn eigen ontwikkeling in beeld: voldoende ontwikkeld Als ik iets niet begrijp of niet weet, dan vraag ik daar wel naar als het belangrijk is om te weten. Meestal vraag ik het wel gewoon aan mijn medestudenten. En daar krijg ik dan wel het juiste antwoord van. Mijn eigen ontwikkeling breng ik nooit zo zeer in beeld. - de student kan reflecteren op eigen handelswijze en gedrag: voldoende ontwikkeld Ik weet altijd wel goed van mezelf wat ik beter moet doen en wat ik juist goed doe. Ik weet dus ook wel van mezelf wanneer ik nog ergens aan moet werken. - de student kan zelfstandig omgaan met feedback en adviezen van medestudenten, de tutor en de SLB-er: voldoende ontwikkeld Met feedback en adviezen kan ik wel goed omgaan. Omdat ik zelf gewoon weet dat ik er alleen maar van kan leren. En dat ik het voor de volgende keer weer kan gebruiken om het beter te doen. In het begin zag ik het soms nog wel als negatief. Maar nu niet meer. hehe O-) |
Title WHAT WAS HER NAME? * BIG LIMITED 7"
Artist DAVE CLARKE Label SKINT Label Code DEVILS001 ReleaseDate 10 December, 2003 Description Box Number W28413 Stock & Ordering Available in stock : Yes (Last Copy) Add to shopping Cart : 001 Track Information (Click here for audio window) A1 ORIGINAL B1 REPRISE |
Citaat:
|
nix want ik heb net de resetknop geschopt :x
|
Ontwikkelingspsychologie = de wetenschap die het gedrag bestudeert van de mens in de verschillende fasen van zijn ontwikkeling.
Ontwikkelen: Groeien: lichamelijke groei. Leren: verwerven van theoretische, praktische en sociale kennis en vaardigheden. Rijping: je moet eraan toe zijn om iets te leren. Ongeboren kind (prenatale fase: 40 weken) Zuigeling (0 -18 maanden) Peuter (18 maanden – 4 jaar) Kleuter (4 – 6 jaar) Schoolkind (6 – 12 jaar) Puber (12 – 17 jaar) Adolescent (17 – 22 jaar) Volwassene (22 – 65 jaar) Oudere mens (65 jaar en ouder) Factoren die invloed uitoefenen op de ontwikkeling van de mens: - interne factoren - externe factoren - zelfbepaling Interne factoren -> Sommige mogelijkheden en beperkingen komen voort uit erfelijk materiaal. Die staan bij de geboorte al vast. Externe factoren -> Milieu, cultuur en natuur helpen ook de ontwikkelingen van de mens te bepalen. Zelfbepaling -> is de mogelijkheid om zelf richting te geven aan je eigen ontwikkeling. Markante levensgebeurtenissen , zijn positieve (kind,trouwen) of negatieve (ziekte,overlijden) dingen in het leven die van grote invloed zijn op de ontwikkeling van de mens. De ontwikkeling van de mens is onderverdeeld in verschillende deelaspecten: - lichamelijk aspect - cognitief aspect - sociaal aspect - persoonlijkheidsaspect - emotioneel aspect - seksueel aspect Lichamelijk aspect -> Motorische ontwikkeling (de ontwikkeling v/d beweging), zintuiglijke ontwikkeling (de ontwikkeling van onder andere het zien en horen). Er is onderscheid tussen grove (armen/benen) en fijne (handen/voeten) motoriek. Cognitief aspect -> Verstandelijke ontwikkeling, taalontwikkeling, ontwikkeling van denken en geheugen. Sociaal aspect -> Ontwikkeling van de omgang met anderen, ontwikkeling van acceptatie van anderen en ontwikkeling van sociaal gedrag. Persoonlijkheidsaspect -> Vorming van eigen identiteit, ontwikkeling van de eigen wil, de eigen opvattingen van meisjes- en jongens gedrag. Emotioneel aspect -> Ontwikkeling van gevoelens van (basis)vertrouwen en veiligheid. Seksueel aspect -> Ontwikkeling van seksueel gedrag, ontwikkeling van lichaams- en lustbeleving, ontwikkeling van waardering voor eigen lichaam. Belangrijkste voorwaarden om tot ontwikkeling te komen: 1. Een kind moet zich veilig en vertrouwd voelen bij de opvoeder. 2. Er moet zowel verbaal als non-verbaal contact zijn tussen ouders/opvoeders en kind. 3. Er moet een stimulerende omgeving zijn. 4. Een kind moet de gelegenheid krijgen om veel te leren. 5. Een kind moet de mogelijkheid hebben om te spelen. 6. Een kind moet voldoende bewegingsvrijheid krijgen om de omgeving te onderzoeken. Spel bevordert de: - lichamelijke ontwikkeling - cognitieve ontwikkeling - sociale ontwikkeling - persoonlijkheidsontwikkeling - emotionele ontwikkeling Lichamelijke ontwikkeling -> Hij leert zijn lichaam kennen en gebruiken. Cognitieve ontwikkeling -> Hij leert de eigenschappen van voorwerpen kennen. Sociale ontwikkeling -> Door het spelen met anderen leert het kind contacten leggen en onderhouden. Persoonlijkheidsontwikkeling -> Spel doet beroep op creativiteit en fantasie, ook leert ie zichzelf kennen. Emotionele ontwikkeling -> Het kind leeft zich uit in het spel. Hij speelt situaties na die hem zijn overkomen en beleeft ze opnieuw waardoor hij ze kan verwerken. Schoolstuff!! :wave: |
IS CTRL-V EEN SNELLE LINK NA BELANGRIJKE DINGEN OFZO???
|
Citaat:
|
Citaat:
Dee je ook SPW dan? 8-) |
nog niks:p
|
had sowieso te weinig geld voor een mobo en cpu of een videokaart ;p
|
Angst
Angst regeert mijn leven Angst om pijn te beleven Angst voor het verdriet Angst voor...ze moeten me niet Angst om toe te geven Dat zij mijn leven Uit egoisme, Hun narcisme Hebben genomen En ik het zo ver hebben laten komen Angst voor de conclusie Kan niet tegen ruzie Pas me wel weer aan Voor ik me laat gaan Stel je eens voor dat…. Niet meer hun lieve 'schat' Dan breekt de strohalm Daar in je handpalm Dan is er niets meer, wat het ook was 'T was……. niets, merk je dán pas Dan die angst hier van binnen Wat moet ik nu beginnen Angst om me te laten gaan Angst kan ik het wel aan Angst voor wat er komen gaat Angst die me niet verlaat Wat komt er naar het heden Zo vanuit het verleden Wat is het dat ik zo verstop Dat ik niet op tafel drop Wat zit daar toch zo diep van binnen Waarom ik niet durf te beginnen 'T is pure angst die mij regeert 'T is pure angst dat mij bez(w)eert Zal het deze angst zijn Die doet mij het meeste pijn De Angst om te worden afgewezen!! Weer de 'les te worden gelezen' En daardoor wat ik al vermoedde Die wegstopte, opgekropte woede © Chris.. nu wel8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ctrl + c = kopieren ctrl + v = plakken 8) |
#26<<==Erik==>>#26 ==> zegt:
whaha #26<<==Erik==>>#26 ==> zegt: ken je niemand die zn key heeft?? #26<<==Erik==>>#26 ==> zegt: vraag op forum anders ofzow.. #26<<==Erik==>>#26 ==> zegt: weet k veel |
|
Bedankt voor je sollicitatie.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. overigens gebruik ik altijd ctrl ins, shift ins .. :) |
|
Riddler.. Just Your Friendly Neighborhood Fuck-Up
|
Amsterdam
Years flowing by and you still embrace Always know your ways to put a smile on our face Bring tears to our eyes, well at times surprised By all of this that moving this city You are special in a special way Even that big in powerplay Still it’s home for al we can say and hey We’ll be giving back one day We’ll be giving back one day We’ll be giving back one day We’ll be giving back one day Years flowing by and you still embrace Always know your ways to put a smile on our face Bring tears to our eyes, well at times surprised By all of this that moving this city You are special in a special way Even that big in powerplay Still it’s home for al we can say and hey We’ll be giving back one day We’ll be giving back one day We’ll be giving back one day We’ll be giving back one day Little Amsterdam Sometimes live seems down and sometimes shitty And still we love all things moving our city Years flowing by and you still embrace Always know your ways to put a smile on my face Bring tears to my eyes, well at times surprised By all of this that moving this city You are special in a special way Even that big in powerplay Still it’s my home for al i can say and hey I’ll be giving back one day I’ll be giving back one day I’ll be giving back one day I’ll be giving back one day Little Amsterdam Sometimes live seems down and sometimes shitty And still we love all things moving our city We’ll be giving back one day We’ll be giving back one day We’ll be giving back one day |
Citaat:
|
Persoonlijke mening:
voor mij is dit film #2, geniaal! Kevin Spacey die perfect weer een rol neerzet, en dan ook nog eens in een perfecte context. Grappig, Ironisch, Sarcastisch, en een overdreven schets van het ordinaire (Amerikaanse) leven. American Beauty is een must-see en must-have! 8) |
Citaat:
^^^^ nieuwe ctrl-v :+ |
C:\Program Files\KaZaA Lite\My Shared Folder
:{ |
Citaat:
|
Als ik druk komt er niks, lol.:D :+
|
99,99% -- Disciple
77,09% -- Scout 77,09% -- Healer 76,78% -- Gladiator 69,35% -- Shadow Warrior 69,35% -- Duelist 61,92% -- Skirmisher 53,87% -- Miscreant 53,87% -- Hunter 46,13% -- Raider 23,22% -- Scholar 23,22% -- Enchanter 23,22% -- Conjurer 15,48% -- Night Mage 00,00% -- Shadow Mage |
|
Analytisch vermogen:
- de student vraagt om informatie die van belang is: voldoende ontwikkeld Voor een bepaalde opdracht die je moet maken, of dingen die moeten worden overlegd heb je natuurlijk informatie nodig. En je kunt pas ergens aan beginnen wanneer je voldoende informatie hebt. Daarom zorg ik er ook meestal wel voor dat ik die voldoende informatie heb. Anders maak je het jezelf een stuk moeilijker. In het begin was ik hier nog wel wat terughoudender in, maar dat gaat nu al een stuk beter. - de student is in staat haalbare doelen helder te formuleren: nog onvoldoende ontwikkeld Dit punt is bij mij nog onvoldoende ontwikkeld denk ik. Ik werk bijna nooit aan de hand van doelen. Als er van mij gevraagd wordt om een aantal doelen op te stellen, dan lukt mij dat wel. Maar als ik ze heb, dan zijn het meestal dezelfde. Ik leer ook nooit aan de hand van de gestelde doelen. - de student legt verbanden tussen theorie en praktijk: voldoende ontwikkeld Ik heb tijdens mijn stage wel goed opgelet hoe een handeling werd uitgevoerd. En vergeleek dat dan met hoe wij dat op school hadden geleerd. Zo probeerde ik dan de verbanden leggen. En als er verschil in zat, vroeg ik me bij mezelf wat de verklaring kon zijn voor de andere manier. - de student luistert naar de argumenten van anderen en oordeelt op basis van een afweging van argumenten: nog onvoldoende ontwikkeld Dit is bij mij denk ik ook nog onvoldoende ontwikkeld. Ik laat me soms nog al snel beïnvloeden door meningen van anderen. En leg me er dan soms ook vaak redelijk snel bij neer. In durf nu wel veel beter voor mijn eigen mening uit te komen dan toen ik hier begon. Maar het kan altijd nog beter. - de student is in staat hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden: voldoende ontwikkeld Ik kan meestal wel de dingen die belangrijk zijn onderscheiden van de dingen die minder belangrijk zijn. Dus ik weet de hoofd- en bijzaken wel goed van elkaar te scheiden. Probleemoplossend vermogen: - de student komt met een relevante aanpak en creatieve oplossingen in de groep en m.b.t. zijn leerproces: voldoende ontwikkeld Als ik een argument heb over hoe we dingen het beste aan kunnen pakken, dan breng ik die wel naar voren in de groep. Ik doe wel mijn best om de juiste manier te bedenken. Al komt iedereen natuurlijk wel met ideeën. En dan zoeken we gewoon de beste eruit. En ook m.b.t. mijn leerproces gaat het altijd wel goed. Je moet gewoon bepaalde dingen tegen elkaar afwegen. - de student is in staat flexibel om te gaan met wisselende situaties: voldoende ontwikkeld Ik kan me goed inleven in verschillende situaties. Al vereist elke situatie natuurlijk wel een andere aanpak. Hier probeer ik dan zo goed mogelijk me best op te doen. Tijdens mijn stage kwam dit ook wel naar voren, omdat je met allerlei verschillende mensen te maken krijgt. Coöperatief vermogen: - de student stelt zich actief en assertief op in de groep en m.b.t. zijn leerproces: voldoende ontwikkeld Ik probeer altijd zo goed mogelijk mee te doen met de rest van de groep, en mijn eigen ideeën naar voren te brengen. Soms mag ik naar mijn weten nog wel iets meer mijn eigen mening naar voren brengen. Maar de samenwerking verloopt meestal goed. - de student is in staat effectief samen te werken met anderen: voldoende ontwikkeld Ik probeer altijd zo goed mogelijk met de rest samen te werken. De opdrachten die ik moet maken, heb ik ook altijd wel af. Dingen die ik afspreek kom ik altijd wel na. - de student toont zich risicobereid: nog onvoldoende ontwikkeld Ik zou zelf nog wel iets meer inzet mogen tonen, als het gaat om mijn eigen inbreng. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat wel. Maar zodra iemand dezelfde mening heeft als mij, laat ik toch meestal diegene het woord doen. En stem er dan gewoon mee in. Daarom moet ik zelf iets meer mijn eigen verhaal laten horen, ook al delen we dezelfde mening. Communicatief vermogen: - de student is in staat tot goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid: voldoende ontwikkeld Als ik dingen op papier moet zetten, dan gaat me dit meestal goed af. Ik weet welke dingen er belangrijk zijn en welke niet. Ook het mondelinge gaat me over het algemeen wel goed af. Al heb ik soms nog wel last van zenuwen. Maar datgene wat ik wil vertellen. Dat kan ik wel op de juiste manier aan de rest duidelijk maken. - de student is in staat anderen op de hoogte te stellen van zijn denken en handelen: voldoende ontwikkeld Ik heb natuurlijk overal een bepaalde reden voor waarom ik iets doe. En dit kan ik ook wel goed verantwoorden aan de rest, waarom ik het zo doe. En wat mijn idee erachter is. - de student is in staat sociale omgangsvormen te hanteren in de communicatie met anderen: voldoende ontwikkeld Ik kan bijna altijd met iedereen goed opschieten. Ik krijg ook vaak te horen dat ik een hele vriendelijke uitstraling heb. En dat mensen daarom vaak wel vertrouwen in mij hebben. En dus ook wel met hun problemen bij mij komen als ze die hebben. Sturend vermogen: - de student kan zelf, in overleg met zijn medestudenten, de tutor en zijn SLB-er, voorwaarden scheppen om te leren: voldoende ontwikkeld Voor zover ik weet is dit voldoende ontwikkeld. Ik houd ook altijd wel rekening met de anderen van mijn groep. - de student maakt actief gebruik van begeleidingsmogelijkheden en brengt actief zijn eigen ontwikkeling in beeld: voldoende ontwikkeld Als ik iets niet begrijp of niet weet, dan vraag ik daar wel naar als het belangrijk is om te weten. Meestal vraag ik het wel gewoon aan mijn medestudenten. En daar krijg ik dan wel het juiste antwoord van. Mijn eigen ontwikkeling breng ik nooit zo zeer in beeld. - de student kan reflecteren op eigen handelswijze en gedrag: voldoende ontwikkeld Ik weet altijd wel goed van mezelf wat ik beter moet doen en wat ik juist goed doe. Ik weet dus ook wel van mezelf wanneer ik nog ergens aan moet werken. - de student kan zelfstandig omgaan met feedback en adviezen van medestudenten, de tutor en de SLB-er: voldoende ontwikkeld Met feedback en adviezen kan ik wel goed omgaan. Omdat ik zelf gewoon weet dat ik er alleen maar van kan leren. En dat ik het voor de volgende keer weer kan gebruiken om het beter te doen. In het begin zag ik het soms nog wel als negatief. Maar nu niet meer. nog steeds hetzelfde hehe :p |
trouwens er klopte al iets niet eh
Stijn - says: ik zei dat ZIJ mij had gedumpt Stijn - says: kan ni eh aja, stukje van msngesprek dat ik moest tonen aan iemand ;) |
//
|
Broeken werden vaak versierd, merken en de nieuwigheid van je kleding waren in die tijd erg belangrijk. Sieraden werden nauwelijks gedragen. De Indorockers waren vaak netter gekleed, meestal een witte bloes met daaroverheen een jasje.
presentatie, lukt niet met die domme sprekersnotities:{ |
dag men klasgenootjes
ik kwam hier nog is ff op ulle saajteke zien, wel goe gedaan...en schoon fotos mss da we wel ni zo goe overeen kome de laatsten tijd in ons klasje,ma we moete der het beste van maken hé... ah ja en kwou via deze weg nog ff zegge... Suzy ik bewonder u! echt waar! (ge weet wel waarom hé) en ge moogt altij naar mij kome as ge met een probleempje zit! you\ re the best! de rest ook zenne! kga nu naar tv zien aangezien ik toch niks beter te doen Owjeeee.... :kots: Berichtje van Valérie... :rolleyes: |
/ctcp FC-Anime xdcc send #2
:o |
Citaat:
zijn we samen raar 8-) |
ac3 (0x2000) Dolby Laboratories, Inc
|
menstruatiekramp
8| :( |
aangezien ik net de pc aan zet zit er niks onder de ctrl+v:p
|
|
nix? :?
|
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.
weer wat anders:+ |
Citaat:
|
16-01-2004 00:38
|
Ik ga op je plasseeee :D
8| O-) :$ dat kan ik uitleggen :+ |
Nog niks
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:08. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.