![]() |
100dagen... verkleed als...
Juh, we moeten ons gaan verkleden om uit te gaan naar Aarschot/Leuven... Maar we weten nog niet in wat...
Tussen deze twee twijfelen we : Schoolmeisjes : Rokje, witte kniekousen, wit hemdje, das, twee staartjes... Hoeren : Hoge laarzen, netkousen, rokje, .... |
Citaat:
De stomme kutteven van ons klas gaan als maffia... Maar sinds gisteren hebben wij onze eigen klas opgericht... O-) We Rule :Y) |
schoolmeisjes:yes:
hoeren is weer zo... hoerig en dan schoolmeisje a la britney spears, kan je die twee toch beetje met elkaar combineren:+ |
hoeren is zo gewoon, bij ons deed er ieder jaar wel een klas dat, net als maffia, engeltjes,... zag je ieder jaar terug :rolleyes:
maar schoolmeisjes, hmmm... schoolmeisjes dan maar Ons thema was hawaï :9 als ontbijt in tschool hadden wij dan croque monsieurs gemaakt :) was leuk thema :yes: Gaat foto's zoeken :Y) |
Citaat:
Wij hebben ook ontbijt op school die vrijdag dan... Wij gaan nachtje door doen verkleed al :Y) Vorig jaar waren er ook al die thema hawaï hadden (denkt aan bAnAnAqUeEn) dus zo orgineel is 't ook nie meer :( |
schoolmeisjes! :)
|
1 Bijlage(en)
Foto's gevonden :p
Deel van m'n klasje http://www.100dagen.hostmb.com/images/klasbinnen.jpg http://www.100dagen.hostmb.com/images/sp15.jpg Ik helemaal rechts http://www.100dagen.hostmb.com/images/julie.jpg met vriendin: http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=729723 Op 'tzand: |
hoer natuurlijk
altijd leuk :+ |
schoolmeisjes
|
Citaat:
feest ziet er een beetje kansloos uit |
Citaat:
|
Citaat:
Wij gaan als playboy-bunnies :p Ja,mijn idee... Knalroze pluchen beenverwarmers,zwarte netkousen,zwarte hotpants,wit hemdje,roze strikje, konijnestaartje en roos-wit-pluchen bunny-oortjes... En een heel hm sletterige dans :p We hebben al carwash gedaan om alles te kunnen betalen :Y) |
Citaat:
wanneer is het eigenlijk precies 100dagen?? bij mij was het de 8e maart *remember :love: * héhéhé, herinner me net dat ik de dag ervoor in de les al de jongens hun nagels in het felroos heb gelakt :9 en 's avonds met een vriendin m'n schoenen geschilderd :Y) *blaat* |
Citaat:
|
Citaat:
Volgende week vrijdag dus 8-) |
Citaat:
Bij mij eerste vrijdag van maart ofzo,en alles is al gepland... Moet je nu nog alles in elkaar steken? :s offtopic: ik draag mijn kostuumpje dus nogges voor aalst carnaval ook :d |
als een hoertje!
met minirokje, netpanty's, latex laarzen, doorschijnend topje, hoepels in je oren, dik aangezette ogen, rode lippen, rouge en je haar getoupeerd. :thumbsup: 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet voor zaterdag kiezen om als hoer of pooier te gaan :z
denk dat t maar pooier word, pimp hoedje en stafje en je bent the mann 8{ |
schoolmeisjes:):yes:
|
ik ga met een schots rokje op school verschijnen
mijn haar los laten hangen en zo heel brugge shockeren ben wel trots lid van het mannelijke geslacht |
Citaat:
|
Citaat:
eigenlijk was het geen 100dagen maar 18dagen dat we gevierd hebben :9 |
Citaat:
pssst, gisteren was frituur niet openen :[ *blaat* Wij hebben 108dagen gevierd :Y) |
is dat 100 dagen een soort van verbelgischte carnaval ofzo?
|
100dagen wordt gevierd door de laatstejaars omdat ze nog maar 100dagen naar school/middelbaar moeten gaan..
En ik noem het geen carnaval :{ |
Citaat:
Niet open ? Geen idee, ben gisteren naar het hoekske ofzo geweest voor mijn eten :yes: |
Citaat:
weet je toevallig of dat je bij thoekske ook gewoon hun lasanges kan meekrijgen? nee zeker :( |
schoolmeisje.. :9 lijkt me geil!! beter dan hoer!! wil wel fotoos zien dan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien als je het heel lief vraagt ? :?:Y) welk exaam was klotig dan ? :O |
Citaat:
gaat het eens heel lief gaan vragen :Y) :) |
vorig jaar met de carnaval was ik ook schoolmeisje...:)
best lache...:) hoertje is meteen zo....tsja hoerig 8) :? |
Citaat:
|
Citaat:
Edit...Niej goed gelezen...ghehe ik zou alsnog voor schoolmeisje kiezen...:) of een mengeling... een wit blousje, das, netpanty, laarzen met en flinke hak, haren een beetje uhh ruig en een zwart rokje... |
Citaat:
Wanneer je in je laatste jaar zit (6de dus), vier je de laatste 100 dagen,m.a.w. de laatste 100 dagen dat je naar school moet gaan. Is 1 groot feest enzo |
Citaat:
Citaat:
Je hebt dus nog maar 100 dagen les in principe... Dus nog 100 dagen naar school en je bent er vanaf.... (maar ik ga hogeschool doen dus eigelijk ook weer niet ;)) Dus je gaat met je klas verkleed drinken en activiteiten doen... En wraak nemen op 5de jaars met bloem, eieren, melk en confetti :D |
Citaat:
|
Citaat:
... het is in ieder geval wel lachen 8) :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar zo bedoelde ik het niet...ik zit nog lang niet in me laatste jaar...doe pas 3 havo... |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:49. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.