![]() |
ok. *help*
ik heb vrijdag gehakt gekocht, en door allerlei omstandigheden kan ik het nu pas opeten :+ maar.. ten minste houdbaar tot 18 januari maar ik heb het wel bewaard in het vriesvakJE van mn koelkast.. wat nu :p
|
TEN MINSTE...
dus... in dat geval zou ik het nog wel opeten... Vriesvakje oké, ijskast niet... Als het helemaal bevrozen is, is het nog niet rot denk ik nee :) |
Re: ok. *help*
Citaat:
|
MAAR als je er ziek van word ga je me niet afschieten hé? :Y)
*effe ter informatie vragen* :p |
lol maar kijk het is dus niet écht een vriesvak en niet écht bevroren :p maarja.. ik bak het wel aan ik zie wel :Y)
|
Citaat:
maar ik reken dat het in m'n diepvriesje 2-3dagen langer goed, allé toch gehakt ;) (gewoon vlees steek ik niet in diepvries) |
Gehakt? Dat bewaard mijn moeder een half jaar in de vriezer :{ Niets mis mee volgens mij :|
|
ja maar dat bevriest echt. bij mij zit er alleen een laagje ijs op :+ maar 2 daagjes.. moet kunnen toch
|
Ik zou het niet eten , maar ik ben altijd supervoorzichtig met vlees nadat ik een x vette voedselvergiftiging had van zelf gemaakte kippensoep.
Dat was niet grappig mensen :| Ik had ZO EEN DIARREE! Wow 8| |
hmm.. nah ik probeer het toch :$ we zien wel :p
|
Citaat:
|
Als Amby morgen niet op het forum komt.. dan weten we wrom :Y)
|
Citaat:
:loser: |
Citaat:
|
ok daar gaat ie... *hap*
*kauwt* *slik* ... *leeft nog* :loser: |
Ambie schijterij olé olé :Y) :9
|
smerige wijven hier zeg.
|
hmz als je vriezer van ee nbeetje qualiteit is, kun je het zo een half jaar bewaren. Vaak stellen die vriesvakjes niet zoveel voor, maar in geval van gehakt kan het nog wel een weekje extra erin liggen. Eetbaar dus :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weg gooien en nooit meer vlees gaan eten :+
|
je ruik aan vlees of het nu gebakken is of niet.. ruik je of het bedorven is..teminste ik dan:+
|
Ik eet helemaal niets wat ook maar een minuut over de datum is, maarja ik ben daar misschien (zeker weten) wel een miepie in.:)
|
Een student eet alles :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe er vaak niet zo moeilijk om hoor.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerste pak smaakte goed, ging snel leeg.. :+ Volgende pak in de magnetron gegooid, maakten we het open, zat het vol met maaien... :{ Pas een week over de datum. Nooit van mijn leven meer bierbommetjes gegeten.. :x :kots: |
:kots: |:(
|
maar hoe kan in een gesloten pot/blik nou maden komen?
dan is er op voorhand al iets niet goed geweest dunkt mij.. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:37. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.