![]() |
Klote Hollanders
ok ik heb dus niets tegen nederlanders
maar het is toch weer typisch dat ze te klagen hebben als er een belg in hun midden is hoe zit het? geintimideerd door het zuiderbuurs intellect? no offence er zijn goeie nederlanders ook |
Ze doen het maar om te lachen hoor.
Je bent niet de enige belg die hier zit hoor... je bent geen uitstervend ras ofzo ;) |
typerend weer hoor. gelijk van zich afbijten.
leer het nou gewoon te accepteren dat je een kutbelg bent. :aai: |
Nee, maar als je op een forum komt waar de meeste mensen Nederlanders zijn hopen we wel dat de andere forummers hun best doen om ook Nederlands te typen :)
|
Citaat:
|
ik doe mijn best
en belgen bijten nu eenmaal van zich af worden we allemaal mee geboren |
niks tegen belgen, maar als we op een nederlands forum zitten, dan mag er toch van de belgen verwacht worden dat er enigzins nederlands wordt gesproken, dus niet een 1 of ander hocus-pocus taaltje waar wij niet wijs uit kunnen worden
|
belgen hebben nu eenmaal een talenknobbel
wij snappen jullie gebrabbel maar jullie de onze niet |
Citaat:
... maak je verstaanbaar voor iedereen lijkt me :) |
Citaat:
|
Citaat:
Antwerpen? Mechelen? Brussel? :no: :D |
ik kan altijd proberen iets heeeel traag uit te spreken
maar als ik heeeel traag typ haalt dat niet veel uit |
Citaat:
|
ik heb absoluut niets tegen belgen, als ze maar niet op fora komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die kutbelgen:Y)
|
ik probeer me aan te passen
ik zal dus geen dingen zeggen zoals: miljaarde klote hollanders, os ter nog enen tegn me begint te kakken gok em ip z'n mulle detsen vanaf nu AN poging tot |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ViveLaFète,zwijgt :p (voor de humolezers: Vrouw, zwijgt.) |
Citaat:
Ga er zelf in praten :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Belgen spreken het Nederlands over het algemeen nog zoals het hoort. Dat is het enige verschil, plus dat hun accent (naar mijn persoonlijke mening) veel mooier is dat het bekakte Hollands :kots:
|
ach ja, ik ben trots om een nederlander te zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
uhu uhu :D |
Citaat:
|
goe gezegt bartje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ons plat accentje heeft ook zijn charmes;) |
Citaat:
U wish :p |
tis zeppelin, niet vincent
|
Citaat:
Citaat:
Dat de Belgen het Nederlands tot grote frustratie van met name Hollanders wekelijks met 10 voor taal met boter en suiker inmaken is in feite het mooiste voorbeeld. Ook is de Belg gemiddeld genomen hoger opgeleid dan de Nederlander. En maar dom blijven volhouden dat een Belg dom is :no: |:( Zegt veel over zij die dat maar hardnekkig volhouden, en denken daardoor grappig te zijn :notgood: :loser: |
ben ik nog een naamgenoot van die kerel ook. 8)
|
goe bezig bartje
ik zou et zelf niet beter kunnen zeggen (waarschijnlijk wel, maar ik ben nu eenmaal lui) respect |
wooohooo
ik heb al een mini-belgen clan samen gekregen revolutie is op komst |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toevallig fans aanwezig van 't hof van commerce of de nihilisten?
of castro maybe? |
www.cbs.nl en de site van de belgische CBS (kwam t laatst toevallig tegen bij een externe analyse over de Belgische, Oostenrijkse en Duitse tennismarkt, hehe :7)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.