Leerlingen.com Forum

Leerlingen.com Forum (https://forum.leerlingen.com/vbb/index.php)
-   Klaag Corner (https://forum.leerlingen.com/vbb/forumdisplay.php?f=24)
-   -   ik heb zo'n hekel aan :[ (https://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=42190)

hegje 21 January 2004 10:56

ik heb zo'n hekel aan :[

:[ :[ :[ :[ :[ :kwaaist: :kwaaist: ik heb zo'n hekel aan een drukke markt, moet je naar je werk toe en heb je die ***mensen de met babywagen, met zn 4en naast elkaar, en met jankende kinderren lopen en nog niet te spreken over die oude omatjes dieer dan ook nog omheen gaan lopen met hun slakkentempo :kwaaist: en dan ben ik weer de gene die bijna geen tijd overhoudt om nog wat te gaan eten op mn werk. die omatjes is ok, want die kunnen er niks aan doen dat ze met zn 4en naast elkaar lopen, en dan heb je van die dikke vrouwn die gaan in het gangpad nog ff gaan praten, en dan moet iedereen erlangsgaan met de babys en de kinderwagens:kwaaist: :kwaaist: :kwaaist: :notgood:

Megalomania 21 January 2004 10:58

Hehehe... ja da's altijd wel zo... mjah.. ik heb er geen last van, ik woon in een dorp waar je elke vrijdag een 'markt' van 3 kraampjes hebt...:p

Sanne 21 January 2004 11:05

Citaat:

Originally posted by Megalomania
Hehehe... ja da's altijd wel zo... mjah.. ik heb er geen last van, ik woon in een dorp waar je elke vrijdag een 'markt' van 3 kraampjes hebt...:p
Haha ik heb lekker in sommelsdijk 6 kraampjes!:9

The6thgate 21 January 2004 11:19

martk kan wel kut zijn jah, elke vrijdag is hier op de markt een grote martk(jaja:p)en dan staan er dus overal vrachtwagens half op de weg waardoor de bussen er niet meer goed langskunnen soms. heb je weer vertraging en mis je de trein

littlelucille 21 January 2004 18:34

Die rollators die spannen helemaal de kroon!:[

dupke 24 January 2004 14:16

Citaat:

Originally posted by littlelucille
Die rollators die spannen helemaal de kroon!:[
die dingen zijn cool joh.. me oma heefter zo eentje en daarmee kan ze over de kop verteld ze trots :yes:

en de markt.. tja daar moet je ook niet heen gaan als je wijnig tijd hebt.. :+

electricity 24 January 2004 15:12

of dat je lekekr met de stroom meeloopt en mensen plotseling stoppen :[

ik vind markt heel leuk, maar heb idd ook een hekel aan die slakken die in t midden gaan lopen.
sorteer dan voor, en kijk achter je voor je stil gaat staan..
en neem je kinderen niet mee naar de markt want die vinden dat toch niet leuk (zelf vroeger trauma's gehad)

ja je hebt gelijk jah:d

Mrij 24 January 2004 18:05

jaah ! hier ben ik het helemaal mee eens ! en meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen ,... ik kom er gewoon niet meer ,... najah bij onze plaatselijke markt dan , bij mijn opa en oma heb je 2 of 3 keer in de week markt dus dan is het meestal wel minder druk en dan heb ik weleens een dag dat ik wel mee wil gaan *)

miesje 26 January 2004 17:15

Het is zo irritant als mensen bij gaan kletsen midden in de stad of op de markt :[
Dan denk ik altyd doet da thuis ajb

Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:15.

Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.