![]() |
joden 2
wat is er mis met joden? ik ben dus een duitde jood en ik vroeg me dat dus ff af....
|
Nx joh... Er is helemaal niets mis mee...
Trek het je niet aan zou ik zo zeggen, zo'n soort mensen zijn gewoon laag die met zo'n uitspraken de boel even onder komen spammen :aai: :* |
Niets mis met joden toch?
Er is alleen wat mis met joden haters. |
Wou ik zegge...die 'Judehater' die toennet gepost had, had wat hatelijke uitlatingen tegenover de joden in het algemeen en dat soort dingen kunnen we hier niet toestaan.
Maar der is niks met joden opzich ofzo;) |
*stom plaatje*
|
Ok nu begint er iemand irritant te worden:kwaaist: :kwaaist:
|
*stom plaatje*
|
Jou IQ is ook lager dan je schoenmaat... niet? :)
|
Nou jah zeg hmmz...nee maar ik krijg wel is vaker dat soort rare opmerkingen, want ik ben namelijk een DUITSE jood. Ik lijk ook niet op een jood, veel mensen zeggen je bent een joodse arier want ik ben lang, stevig gebouwd, blond en blauwe ogen, vet vaag!
|
Citaat:
Iedereen gelijk voor de wet lijkt me... Of je nu wit, zwart, geel, blond, rood of bruin bent :) |
Iedereen gelijk voor de wet lijkt me... Of je nu wit, zwart, geel, blond, rood of bruin bent :) [/B][/QUOTE] daar ben ik het helemaal mee eens
|
Weet je dat er in de tweede wereldoorlog ook gewoon joden hebben mee gevochten in het Duitse leger.
|
men had in de 2e wereld oorlog een zondebok nodig
en de moeder van adolf is overleden aan kanker en dat terwijl een JOODSE arts haar verzorgde, hij heeft hem met het hele ras, gehaat nu is het vooral tegen ajax en waarom weet ik niet, denk omdat van praag een jood is |
nu is het vooral tegen ajax en waarom weet ik niet, denk omdat van praag een jood is [/B][/QUOTE] nee omdat ajax een joods team is ik weet niet de hele geschiedenis maar waarom denk je dat er altijd bij wedstrijden joden geschreeuwd wordt en waarom er altijd joodse vlaggen aanwezig zijn
|
joden zijn geen ras, aub mensen weet het verschil tussen racisme en discriminatie
|
Citaat:
|
wat heeft die jodenhater allemaal gezegt dan ??
vind het ook wel een beetje vaag om er zoveel ophef over te maken.... Die gozer zal vast denken dat hij nu stoer is geweest |
Citaat:
maarja, ik heb niets tegen joden, zelfs voor een joodse instelling gewerkt, dus weet aardig wat over het joodse geloof en over de joodse gebruiken |
|
Citaat:
|
DWAAS |:(
:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ach laat die jodenhater maar lekker denken ik ga nog geen eens moeite doen om die gast ik vroeg me ok alleen af of er hier nog meer mensen waren die er wat op tegen hadden maar gelukikig nog geen gezien
|
D'r is niets mis mee joden.. het maakt niet uit waar je in gelooft als je maar in jezelf gelooft..
Het zal mij dus een worst wezen dat jij joods bent ;) |
en ook al kon het je wat schelen aan de andere kant ben ik gewoon duits;)
|
Wat een cliché topic :D
:| |
je hoeft er toch ook niet te lzen als je het zo cliche vind
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
grapje, hoor :* |
In het algemeen niks tegen Joden. Het zijn gewone mensen.
Maar ik kan me WOEDEND maken over de Joden in Israel die het de Palestijnen nog moeilijker maken dan ze het al hebben!:no: Grrrrrrrr Daar kan ik echt boos om worden! Laat die Palestijnen eens met rust! Bouw die muur niet. Verdeel het land eerlijk! Komop zeg! |
Citaat:
krijgen we deze onzin weer, als de palestijnen allemaal lieverdjes waren dan hoeft er ook geen muur te komen |
Tuurlijk zijn niet alle Palestijnen lieverdjes!!!
Maar of die muur een oplossing is? ZEKER NIET! En het is ook geen gezeik als je de muur veroordeelt! |
Citaat:
dat kan ik makkelijk zeggen, aangezien dit oordeel geen blijk van kennis gaf over het verleden in deze regio. Dat is dus wel van essentiëel belang om een oordeel als dit te kunnen vellen. |:( |
niets slechts over joden, me broer is er namelijk 1. Een echte hardcore jood :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zal hier maar niet meer serieus op reageren zeker? :D :loser: |
Citaat:
|
Even stoppen met chatten jongens, als je deze discussie uit wil praten moet je elkaar maar even adden op msn ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk het kan ook zijn dat haar broer der half broer is en dat ze gewoon dezelfde vaders hebben en niet dezelfde moeder
|
Niks mis met joden
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:09. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.