![]() |
Op welk dier lijk jij...?
Titel spreekt voor zich :{
|
Re: Op welk dier lijk jij...?
Citaat:
|
|
Ik denk dat ik een schildpad ben ofzo.... ik ben enorm traag in dingen doen... Ik ben soms gemeen en kan hard bijten :Y)
En als ik me bedreigd ofzo voel, kruip ik nogal snel in me schild :) |
een kameleon.
ik ben erg relaxed, heb alles in de gaten en pas me aan aan de situatie. :wave: |
Citaat:
Ik denk dat ik een kruising van een schildpad en een luiaard ben... Spreekt voor zich waarom. Ow,en nog gecombineerd met een venijnig dier... Welk dier is venijnig? |
Citaat:
|
een windhond, want die hebben ook lang haar :+
|
Citaat:
|
Citaat:
Slank, geniepig... Sneaky... Listig... :p |
op een beer, ik ben heel sterk....:z :z :{ .....:no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook goed? Ik hou heel veel van hem... en ik geef hem genoeg eten... en ik praat er tegen... En ze zijn erg liev ... en jij ook :yes: :love: |
Citaat:
|
Panda
|
Citaat:
|
Een poesje..
Zacht, knuffelbaar, nieuwsgierig, soms kattig.. lief ;) |
konijn.. ik ben duidelijk een konijn..
|
Citaat:
|
tering toeval
laf en altijd eigen straatje eerst 8) neeh ik zou echt niet weten :z:{ |
uhh ik krijg altijd te horen dak een dolfijn ben...!? :?
waarom weet ik niej, wa heeft een dolfijn voor eigenschappen!? 8) |
hmmmz ik weet niet wa voor dier ik zou zijn...ben altijd kalm..altijd kat uit de boom kijken...altijd rustig ect...wil nooit geweld gebruike enzo... :{
|
Citaat:
|
Chinees sterrenbeeld is hond :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(über)wolf :o
|
Citaat:
maar waar ik op lijk? uhm... een ooievaar? :z |
ik hoor vaak dat ik op een muis lijk :s (mijn gezicht dan):p
|
Op dit moment een dier met heel veel wallen onder de ogen :+
|
Kat :
Met innerlijk&uiterlijk beetje. Kattenogen, (werd me gezegt hoor) Nieuwsgierig, Beetje eigenwijs, Lange (katten)nagels die ik ook welles uithaal ;) Knuffelerig :love: En der waren der nog meer maar die ben ik vergeten.. |
ik ben een lama.
|
Citaat:
Vroeger was ik een soort van Leeuw.. Lui, maar snel en behendig als het eropaan komt.. Sinds ik niet meer sport ben ik meer een Nijlpaard ofso :wave: |
Re: Re: Op welk dier lijk jij...?
ik heb weleens gehoord dat ik wat van gedrag op een kat lijk maar van uiterlijk een varken ofzow:p onee een aap vanwege me oren
|
Citaat:
|
ook katje 8-)
kat uit de boom kijk type.. overal stiekem snel tussendoor sneaken. aaibaar en kuffelig :love: maar als het moet ook van me af slaan :p |
geen idee..mss een schaap :)
|
Citaat:
misschien ben ik meer een kat. ik miauw de hele dag en geef mensen kopjes :( |
pinguin :p
duidelijk :p |
Een St.Bernhard...
En dan niet qua postuur maar meer qua gedrag. -Altijd behulpzaam en vriendelijk. -Als ik ergens geen zin in heb dan heb ik er ook geen zin in en doe ik het dus niet. -Beetje sloom uiterlijk. -En ik heb ook beetje droopy-ogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben vast een kat;) |
Citaat:
|
Jullie zijn gewoon allemaal bavianen
|
mn moeder zegt altijd dak een hertje ben :?
|
Citaat:
|
iedereen noemt mij altijd AAPIE, dus ik zal wel op een aapie lijken .. ik vind zelf meer een giraffe
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:06. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.