![]() |
Paar vraagjes...
ik moet voor verzorging een opdracht maken over sexualiteit enzo
er komen een paar stellingen en je moet ff zegge of je het juist of onjuist vind... Mannen zijn actiever in seks dan vrouwen. Mannen zijn van nature uit seksueel en weten wat vrouwen prettig vinden. Mannen zijn verantwoordelijk voor het genot van de vrouw. Het is belangrijk om samen klaar te komen. Seks zonder klaarkomen is minder pezierig. Vrouwen hebben minder behoefte aan seks dan mannen. Vrouwen worden liever geknuffeld en mannen willen steeds coïtus Als je relatie goed is, gaat de seks goed. Seksualiteit is iets dat spontaan moet komen. Als één van de twee geen zin heeft, dan moet je niet vrijen. |
allemaal onjuist
|
Citaat:
|
Re: Paar vraagjes...
Citaat:
Citaat:
Dus niet op ADB omdat hier meer mensen komen :kots: |:( |
Citaat:
|
Ik vind seks zonder klaarkomen minder plezierig , het is zeker geen noodzaak voor lekkere seks maar ik vind seks wel fijner als ik ben klaargekomen ja...
|
Citaat:
ga dus echt niet tegen mn zin sexen he :no: en zou het ook niet prettig vinden als de ander het tegen zn zin doet |
Citaat:
|
Allemaal onjuist behalve:
Citaat:
|
schoool >>
|
wat nou allemaal onjuist:p
"Als één van de twee geen zin heeft, dan moet je niet vrijen." als je dat onjuist vind betekend dus... :+ maar dus allemaal onjuist behalve die dan |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.